Skocz do zawartości
Sikorski127

Problem z silnikiem od Bizona

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Sikorski127    0

W zeszłym sezonie bizon miał ciśnienie 3.5 atmosfery na zimnym silniku a na rozgrzanym 2 teraz go odpalam patrze na ciśnienie a tu 1.5 atmosfery co się stało.?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek15h    14

Zawór na magistrali olejowej czasem lubi się zacinać ,umieszczony jest w okolicy filtra oleju za nim.U mnie jest podobny problem z tym że jak jest zimny wskazówka wychyla się do końca skali jak się zagrzeje to wraca na zielone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

richtik    0

A ja odkąd go kupiłem czyli od 93r kombajn z 91r mam ciśnienie na zimnym 2.5 a na gorącym 2atm. już przepracował u nas 2700 mtg i nic się z nim nie działo ale coś będę musiał zrobić bo chciałbym go sprzedać i żeby kupcy nie marudzili że ma małe ciśnienie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stiepan    0

koledzy!!!!

pod koniec żniw w zeszłym roku zauważylem że podczas pracy silnik momentami spadał lekko z obrotów. było to usłyszane jak i zauważalne na zegarze czym to może być spowodowane? dodam że w zbiorniku nie było zbyt dużo paliwa ale nie aż tak mało żeby miał się zapowietrzyć. Filtr paliwa zapchany??

 

Druga sprawa to że zegar pokazuje obroty silnika ale nie kręcą się motogodziny pracy. Da się jakoś to naprawić czy trzeba nowy obrotomierz??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stiepan    0

jak pisałem powyżej obroty falują w dalszym ciągu miedzy 19 a 2300 obr. i to pod obciążeniem domniemam że to może pierścionki albo brak sprężania jak myslicie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Po przeczytaniu Twojego problemu,pierwszą myslą ,która narzuca się ,to sparawdzić układ paliwowy.

Bo w którejś rurce mogą być jakieś paprochy,które ją zatykają,ktore najczęsciej się osadawiaja na końcówkach rurek śrub mocujących.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

jak pisałem powyżej obroty falują w dalszym ciągu miedzy 19 a 2300 obr. i to pod obciążeniem domniemam że to może pierścionki albo brak sprężania jak myslicie

Może być gdzieś przy pchany układ paliwowy, ale może być coś z regulatorem obrotów w pompie wtryskowej, silnik w Bizonie, to musi chodzić jak pszczółka, jak Panna w tańcu, no chyba, że jest lekko "zawiana" to też będzie falować. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    158

Otwórz zbiornik, otwórz w zbiorniku właz do silnika, odpal silnik, daj obroty na max i obserwuj cięgno które steruje regulacją dawki paliwa, czyli cięgnem gazu, jeżeli drga lub się trzęsie to masz odpowiedź, trzeba nieco go wydłużyć aż dźwigni pompy zetknie się ze zderzakiem dzwigni przy pompie, a cięgno aż się lekko ugnie, jak bedzie inaczej bedziesz miał wrażenie że silnik lub pompa padła, to musi byc sztywno!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

@bobytempelton nie wierzę,że to jest wina cięgieł, ale nie zaszkodzi sprawdzić tak jak mówisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    158

Ale ja wierzę :D mialem taki przypadek ostatnio przetrzepany przez stado mechaniorów, objawy typowe dla padnięcia pompy, ale gdy cięgno i dźwignia drży, regulator obrotów i dawki głupieje ;) trzeba to sprawdzić, to kilka minut, nie jestem pewien, może i jest przytkany układ nie mówię że nie....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No też nie mówię stanowczo, że nie :) ale stawiał bym na regulator. :):P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafff24    26

można też sprawdziś sprzęgiełka napędzające pompę wtryskową, takie z blaszek, w sumie to coś jak przeguby, 2 lata temu się w bizonku jeden poluzował, wybiło na nich otwory i przy maksymalnych obrotach chodził bardzo nierówno, jakby mu nawet zapłony wypadały

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    158

No to też to sprzęgiełko, jeszcze dopiszę, jężeli było by coś przytkane w układzie paliwowym ten silnik wypalił by paliwo z wężyków w kilka chwil i silnik by zgasł, jedyna opcja z paliwem to pompka paliwa podaje zbyt mało paliwa, następna opcja to przytkany filtr powietrza, nic innego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tylko jak by paliwo czy filtr, to by słabł i dymił, a jak obroty falują między 1900 a 2300 to jest inna przyczyna.

 

Paliwo, filtr, czy cięgła, to można w pięć minut sprawdzić i wykluczyć bądź naprawić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    157

Sprawdź czy korek w baku nie jest zatkany. Rok temu miałem taki problem że po 15_20 minutach pracy kombajn zaczynał falować na obrotach i w nastepstwie gasł. Okazało się że robiło się duże podciśnienie w baku bo korek od baka zatkał sie i nie przepuszczał powietrza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stiepan    0

stawiacie na układ paliwowy, a co z pierścionkami czy sprężaniem nie zdarza się coś takiego przy takich objawach??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To by dymił, osłabł, "chlał olej", a jak tylko falują obroty to nie to.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×