Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
dzarjan8111

Jaki regulator napięcia

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Regulator
Maly86    17

U mnie elektryk zamontował ten ostatni czyli mechaniczny! Już 2 lata pomykam i jest dobrze! A jaki miałeś stary taki kup?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pasiu66    17

Kupuj ten co ci podałem w linku i się nie zastanawiaj. Mechaniczny jest droższy i potrafi sam się rozregulować i robią się jaja z ładowaniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus55    11

Mechaniczny jest trwalszy, u mnie sprzedajemy tylko mechaniczne bo elektroniczne ciągle były reklamowane, dlatego stawiam na mechaniczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    17

Jeśli sprzedawałeś te niebieskie bodajże SUMRY to się nie dziwie, że reklamowali. Ja kupiłem dwa i żaden z nich nie działał prawidłowo. Na jednym wskazówka ładowania latała a na drugim ładował 32V. Kupiłem ten czarny i jest idealnie 28V niezależnie od obrotów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    160

Ja w zeszłym sezonie wywaliłem 3 mechaniczne, jeden nowy i 2 ze szrotu, ustawione perfekcyjnie same się przestawiały, gdy ich ustawiłem pochodziły kilka godz. i ta sama polka, przyniosłem z pobliskiego szrotu jakiś elektroniczny z dobrego stara i problem znikł :rolleyes: nie m sensu zabawy z mechanicznymi gdzie można zagotować okumulatory czy spalić kombajn, drgania rozwalają w regulatorach sprężynki i kowadełka, a drgań w bizonie nie brakuje ;)

Mój znajomy elektryk twierdzi że gdy przeniesie się regulator np. pod zegary, czy pomost operatora jego trwałość jest dłuższa, bo nie telepie nim tak jak przy silniku, wystarczy przeciągnąć kable :rolleyes:

Niezapominajcie codziennie gdy przedmuch*jecie chłodnicę i filtr przedmuchać bezpieczników, rozrusznika, regulatora, i innych kabli, a najlepiej całego silnika z plew, bo gasić napewno nie zdążycie, a regulator czasem się sam aż dymi gdy się rozreguluje.

 

@ursus55 pracujesz w sklepie z częściami?


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    68

Ja walczę z tym g**nem juz drugi tydz... Chyba sie rozejrze za innym regulatorem bo ciągle mam ładowanie na 32V i za cholere nie moge tego zbić... (alternator niby jest dobry)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus55    11

@ursus55 pracujesz w sklepie z częściami?

Tak z częściami i maszynami, a dlaczego pytasz?

Edytowano przez ursus55

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    160

Regulację napięcia ładowania ustawia się oddalając od siebie lub zbliżając kowadełko i młoteczek wewnątrz regulatora, robi się to na silniku pracującym dłuższą chwilę(chodzi o to by akumulatory doszły do siebie po rozruchu) i z miernikiem napięcia na stykach. Jest to ryzykowna zabawa, jeśli coś się sknoci bizon może się zapalić od regulatora, dlatego odradzam takich praktyk, po niedzieli zrobię zdjęcie dokładnie co i jak.

 

@ursus tak się pytałem, bo naprawiając niejednokrotnie różne rzeczy braliśmy części z hurtowni, a różnica cen w porównaniu ze sklepami dobijała do 40%, dlatego sam niekiedy myślę o sklepie motoryzacyjnym, samochodów przybywa, a psuły się, psują i będą się psuć :)


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin91    281

Odradzam takiego odłącznika.

 

Dlaczego odradzasz? Co jest z nim nie tak, bo myślałem żeby założyć coś takiego do swojego DFa.


Mój kanał YouTube ----> MarcinExplorer

Mój fanpage na Facebooku ----> MarcinExplorer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus55    11

Do kombajnu jest za słaby, u mnie nikt takich nie kupuje do kombajnów bo się szybko jarają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus55    11

O takie odłączniki sprzedaje z czterema śrubami i je polecam, są dużo trwalsze od tamtego wyżej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzarjan8111    5

No i kupiłem mechaniczny... Po podłaczeniu tak jak byc powinno ( styk 15 zasilanie z bezpieczników, styk 67 na wzbudzenie alternatora i masa regulatora do stku alternatora ) po włączeniu regulator zaczyna sie grzac a z radiatorów z tyłu zaczyna lecieć dym... Co jest:/ ? Jakies pomysły ?:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    17

Przepatrz jeszcze raz kable musiałeś coś pomylić. Swoją drogą uparty jesteś jak mówiłem zebyś kupił elektroniczny to ty kupiłeś mech.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez crashi4
      Po rozsypaniu się łożyska oporowego na przekładni odrzutnika okolice przekładni mam obrzucone wytopionym smarem z tego łożyska.. Obroty młocarni są ok. 950-1000. Pas na kole odrzutnika wychodzi 2 mm, ale podczas koszenia strasznie grzeje się łożysko oporowe i ta obudowa na kole odrzutnika...łapę jak się przyłoży to z palców się frytki robią;-)).. robiło to już dwóch fachowców najlepszych i najdokładniejszych z okolicy.. Przy koszeniu pszenżyta takiego konkretnego po jednym przejeździe muszę chwilę odstać, bo się kiedyś zjaram z tym bizonem..rok prod.1989, 1200 mth...więc o co chodzi...powinien gryźć jak ta lala, a nie czekać aż ostygnie przekładnia odrzutnika. Majstry twierdzą że tam ma być taka temperatura, sprawdzaliśmy przy innych kombajnach i jest tam gorąco ale nie aż tak..
       
      jeśli ktoś miał podobne problemy to proszę o porady.
    • Przez lakiki
      Witam mam problem  z naciągiem pasa młocarni  praktycznie  przy maksymalnym naciagu pas jest dalej luzny a kola wariatora są rozszerzone  pas schowany   do tego luźny dalej. Owszem obroty ma ponad 10000 ale przy wjechaniu w gęste zboże bęben staje pas zaczyna sie ślizgac  co jest nie tak z tym naciagiem wydaje mi sie ze dobrze wszystko robie co do naciagniecia pasa dodam ze pas jest dobry  Proszę o odp. 
    • Przez DyzioTracor
      Witam. Chcemy kupić bizona z056, silnik po remoncie góry pali od strzała, ciśnienie trzyma i dowiedzieliśmy sie ze mógł ten silnik być przegrzany jakie mogą być teraz objawy z tym związane. 
    • Przez ursusikc330m
      Witam,zregenerowałem wtryskiwacze w moim Bizonie a on dalej przykapca na niebiesko co jeszcze trzeba zrobić?
    • Przez MAŁYROLNIK1
      Potrzeuje szybko instrukcj opsługi
×