Skocz do zawartości
  • ×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

    ×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez Ursus-23
      Siatka Rolnicza R-EVOLUTION 2000 NET - 329 zł Brutto (z Vat):
      Długość - 2000m, Szerokość - 1230mm, Szerokość robocza - 1250mm, Ilość na palecie - 40/45/50szt, Waga rolki - 22kg (+/-5%), Wytrzymałóść na zerwanie - 275kg, Stabilizator UV, Znacznik końca rolki - ostatnie 50m

      Siatka Rolnicza R-EVOLUTION 3000 NET - 489 zł Brutto (z Vat):
      Długość - 3000m, Szerokość - 1230mm, Szerokość robocza - 1250mm, Ilość na palecie - 40/45/50szt, Waga rolki - 22kg (+/-5%), Wytrzymałóść na zerwanie - 275kg, Stabilizator UV, Znacznik końca rolki - ostatnie 50m
       
      Folia Zamiast Siatki R-EVOLUTION 2F 1000 - 339zł Brutto(z Vat)
      Długość: 1000 m, Szerokość: 1,25 m | 1,30 m | 1,40 m, Kolor: Biały, Stabilizator UV.

      Folia Zamiast Siatki R-EVOLUTION 2F 1500 - 499zł Brutto(z Vat)
      Długość: 1500 m, Szerokość: 1,25 m | 1,30 m | 1,40 m, Kolor: Biały, Stabilizator UV.

      Jeżeli chcesz zobaczyć czy produkt sprawdzi się w Twojej prasie - Zamów próbnik o długość 200m w atrakcyjnej cenie:
      Folia Zamiast Siatki R-EVOLUTION 2F 200 - 87zł Brutto(z Vat)
      Długość: 200 m, Szerokość: 1,25 m | 1,30 m | 1,40 m, Kolor: Biały, Stabilizator UV.

      Przy większym zamówieniu ceny podlegają negocjacji, wystawiamy fakturę VAT
      Więcej informacji pod nr tel: 505839011

      Sprzedaż detaliczna i hurtowa (Zapraszamy do współpracy sklepy i hurtownie).
    • Przez tjomek
      Panowie mam problem mój John Deere 6300 ciepły nie chce odpalać.  Miał ktoś taki problem?? 
    • Przez Pawello6991
      Piszę z prośbą o pomoc bo nie mogę rozgryźć tego ciągnika. Jest to mf 3080 z 1987r., Autotronic 2 skrzynia 32x32.
      W ciągniku przestał działać przedni napęd, blokada mostu i zmiana biegów żółw/zając. Myślałem że to wina modułu ale byłem z nim u specjalisty który podczas testu stwierdził że w module wszystko jest ok. Naprowadził mnie za to że problem może leżeć w elektryce i tym że gubi gdzieś prąd na kablu zanim dojdzie do modułu.
      Mnie jednak zaczęła nurtować inna sprawa. Podczas jazdy świeci mi się kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni co załączam na zdjęciu. Gdy naciskam sprzęgło czasami gaśnie po czym zapala się kontrolka od przedniego napędu oraz świeci się kontrolka od żółwia po czym po chwili gasną.
      Czy może to być wina czujnika ciśnienia oleju w skrzyni ? Czy np. zbyt niskiego poziomu oleju w skrzyni ? Będę wdzięczny a pomoc.

    • Przez tadi77
      witam panowie mam taki problem ,nagle silownik dwusronnego dzialania ten od wydluzania ramienia zaczal wolno sie wsuwac ,dodam ze wysuwa sie bez problemu a wsuwanie idzie bardzo wolno i czuc ze az ciagnik lekko schodzi z obrotow dodam ze to cyklop polski,moze jakies sugestie
    • Przez SzymonPraat
      Witam serdecznie piszę z problemem dotyczącym prawdopodobnie elektroniki, chciałbym jeszcze prosić o pomoc na forum zanim wezwę fachowca, a nóż się uda.

      Pacjent to 5080R, 1250 mth, do tej pory bez awarii, rocznik 2011, nastąpiła wymiana oleju silnikowego, wszystko według instrukcji, no i nadszedł moment aby włączyć zasilanie pompki elektrycznej zasilającej co by paliwo we filtry poleciało(oczywiście czujnik wody w odstojniku również podłączony), ale niestety pompka się nie załączyła, sprawdzane przekaźniki  i bezpieczniki w kabinie odpowiadające za sterowanie elektroniką i podzespołami oraz w komorze silnika, bezpieczniki nie przepalone a przekaźniki były sprawdzone na tzw 'cyknięcie' czyli prąd przezeń płynie, nie śmierdziały spaleniem, obwodu nie sprawdzaliśmy czy jest gdzieś przerwany bo kable są tak pochowane że ciężko się połapać, sprawdzona pompka zasilająca i tam prąd do niej nie dochodzi, również sprawdzone 2 bezpieczniki odpowiedzialne za podgrzewanie paliwa i samą pompke zasilająca- nie przepalone ale prąd do nich nie dochodzi.

      Poruszałem przekaźnikiem w komorze silnika na chwilę pompka załączyła i podała paliwo, od tego czasu ciągnik pali i jeździ z tym że po odpaleniu jest sygnał dźwiękowy i żółta kontrola z wykrzyknikiem na desce rozdzielczej, dziś doszedł jeszcze problem braku wysprzęglania przyciskiem na dźwigni od przekładni. chciałem sprawdzić styki od przekaźnika w k.s ale za Boga nie mogę wyciągnąć tej plastikowej obudowy a nic nie chce połamać. 

      Nie mam pomysłu więcej co mógłbym zrobić, jakieś porady ? 
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.