Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
urobiony

Kilka pytań dot. John Deere 1065

Polecane posty

urobiony    0

Witam, mam kilka pytań dot. john deere 1065 (zakupiłem ten kombajn w tym roku):

 

1. Do czego służy i gdzie powinna być podłączona czerwona dźwignia znajdująca się poniżej drążków do obsługo hedera (na czole pulpitu sterowniczego). Wydaje mi się, że służy ona do odcięcia oleju hydraulicznego od hedera. Ale u mnie nie jest ona podłączona. W jaki sposób powinna być i do czego podłączona ?.

 

post-45918-0-65462400-1341871541_thumb.jpg

post-45918-0-63870800-1341871550_thumb.jpg

post-45918-0-39553200-1341871560_thumb.jpg

 

2. Koło (wariator) jezdny po lewej stronie kombajnu (centralnie usytuowane, na lewo od akumulatora) bardzo się grzeje i bardzo gorące, dodatkowo przy jeździe ulicą przy zmianie biegu z 3 na 4 nie odczuwam zmiany prędkości. Co może być przyczyną. Czy ktoś z Was miał może podobny problem ?

 

post-45918-0-99809800-1341871823_thumb.jpg

 

3. Nie mogę uzyskać maxymalnych obrotów młocarni. Max moge wydusić 1000 a na zegarze jest 1200. Przy max podkręconych obrotach pas na górnym kole nie licuje się z górnymi krawędziami koła. Czy to może świadczyć o zużyciu pasa czy może kwestia regulacji wariatora a może jeszcze coś innego?

 

post-45918-0-47707100-1341872013_thumb.jpg

post-45918-0-17091600-1341871994_thumb.jpg

post-45918-0-98568400-1341872006_thumb.jpg

 

4. Hamulce są bardzo czułe (za czułe) nie można płynnie zahamować tylko po naciśnięciu hamulca są całkowicie blokowane koła. Początkowo żeby zahamować trzeba wciskać pedał do oporu po dłuższej pracy się to zmienia. Co może być przyczyną ?.

 

5. Silnik przed sezonem nie dymił tylko przy odpalaniu natomiast później już nie. Po godzinie pracy w jęczmieniu ozimym pojawił się ciagły dym koloru ciemny niebieski / czarny. Wymieniłem olej silnikowy na turdus. Filtrów powietrza i paliwa nie wymieniałem dopiero teraz będę się za to zabierał. Mieliście może podbony problem, który udało Wam sie rozwiązać ?.

 

6. Czy filtry powietrza, paliwa, paski, łozyska oryginalne czy mogą być zamienniki ? Jeżeli mogą być to jakiej firmy polecacie ?

 

Dodam, że to jest mój pierwszy kombajn i nie mam doświadczenia z tymi maszynami.

Edytowano przez urobiony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    483

1. wydaje mi sie, ze t odzwignia od przyspieszacza, jesli mozesz daj jakies zdjecie

2. po lewej, grzeje sie, to normalne, w koncu sa tam dosc duze obroty

4. hamulce sa czule, jak to na przedniej osi, do tego ciezki przod, u nas wystarczy lekko depnac pedal, nie ma opcji zeby wcisnac wiecej niz ok .2 cm

problemem moze byc juz stary plyn, pompki lub cylinderki, trudno stwierdzic, zacznij od najprostszych rzeczy

5. moze t obyc wina filtrow

6. zamienniki dostaniesz zapewne bez problemu, w mojej okolicy nie ma ztym problemu

filtry polecam jednak jakies drozsze, mann'a lub donaldsona, chociaz i olejowy jd nie jest strasznie drogi (30zl), nie polecam filtrona,

lozyska ostatnio bralismy slowackie, a w tym sezonie chyba polskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelzaza    5

1. W kombajnie którym ja jeżdżę jest coś podobnego tylko w innym miejscu i służy do blokowania dźwigni od rozdzielacza

3. Myślę, że zużyty pas. Ja przed wymiana miałem 950 a po 1150.

4. Zbyt czułe hamulce to chyba nie jest wielki problem, w czasie jazy po drodze wiadomo, że nie używa się hamulców a na polu przy zmianie biegów 1-wsteczny i tak dusi się do oporu. Jak głęboko musisz wcisnąć pedały żeby stanął?? Ja tak do połowy i stoi w miejscu.

5. Zapchany filterek paliwa w pompce zasilającej(pod zbiornikiem paliwa) Wyjmij go przedmuchaj i przepłucz w ropie. Moim zdaniem to jest to na 99%. Sam to przerabiałem. Sporo nerwów mi to zabrało a później 5 minut roboty i po sprawie.

6. Co do części to polecałbym oryginalne ze względu na jakość ale są dość drogie a na zamiennikach też będzie działać. Zależy ile chcesz wydawać kasy na części. My zakładamy oryginalne ale to nie jest mój kombajn i nie ja płacę.

post-9282-0-51362800-1342021422_thumb.jpg

Edytowano przez pawelzaza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

urobiony    0
4. Zbyt czułe hamulce to chyba nie jest wielki problem, w czasie jazy po drodze wiadomo, że nie używa się hamulców a na polu przy zmianie biegów 1-wsteczny i tak dusi się do oporu. Jak głęboko musisz wcisnąć pedały żeby stanął??

 

Na początku, żeby zahamować trzeba wcisnąć pedał do oporu później ok 2cm i już ostro hamuje.

 

Jeżeli chodzi o pompkę paliwa to wydaje mi się, że mam innego typu niż Ty tą pompkę (taka mała kwadratowa) ale to jeszcze sprawdzę.

 

Brakuje mi też jednego przekaźnika. Od czego on jest i jaki powinien być ?

 

post-45918-0-22656300-1342044527_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelzaza    5

Jeśli najpierw pedał wpada do podłogi a później szybko drugi raz wciskasz i hamuje to są tarcze hamulcowe zużyte. My mieliśmy tak samo w rok temu wyjeliśmy tarcze i daliśmy do okucia. Teraz pedał wchodzi nawet nie do połowy i hamulce są jak brzytwy

Co do tych przekaźników to u mnie są inaczej bezpieczniki umieszczone więc Ci nie pomogę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialytv    0

Masz zapowietrzone hamulce .Przekaznik jest taki sam jak te obok niego , a jest on od świateł roboczych (halogenów).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelzaza    5

Hamulce wcale nie muszą być zapowietrzone. My w zeszłym roku wymieniliśmy tylko tarcze i nie dotykaliśmy cylinderków ( nie odkręcaliśmy przewodów, nic nie odpowietrzaliśmy) i pedał wchodzi nawet nie do połowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matursus330    1

Mam do was pytanie,co może być przyczyną zapowietrzania się układu paliwowego w tym kombajnie?Chodzi o to,że gdy kombajn postoi chwilę nieodpalany (np noc) są problemy z jego odpaleniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
New1    16

Witajcie , mam również kilka kłopotów z JD 1055 i nie wiem jak je ogarnąć ;) 1. Nie mam pojęcia gdzie jest cofanie motowideł o ile wogóle jest ta opcja .. 2.Temperatura i paliwo jest na max i pytanie czy to czujnik czy elektryka bo wariuje na każdym innym położeniu stacyjki . 3. Czy kontrolka od smarowania na wyłączony kombajnie powinna trąbić i sie świecić bo była chyba odłączona a tak jest jak mówie po podłączeniu , gdy sie odpali kombajn gaśnie ale zawsze po włożeniu kluczyka gwiżdzy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    483

1. a masz silowniki przy motowidlach? dzwignia jest przy kokpicie, tam gdzie pozostale

2. trudno powiedziec, najlepiej gdyby zobaczyla to osoba znajaca sie na takich rzeczach

3.kontrolka tylko sie swieci, przy wkladaniu kluczyka, przynajmniej u nas, slychac taki "tepy" dzwiek kalksonu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
New1    16

Tzn może źle sie wyjaśniłem co do 1 ;) Chodzi mi o rewers hederu ;> 2. mam przeczucie że siedzi czujnik ale to nie jest pewne . 3. no dokładnie ;) Czyli wychodzi że to jest ok ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
New1    16

nie nie mam , mam tylko siłownik elektryczny ale to do szybkośći motowideł ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zukasz    2

Małe sprostowanie w 1065 jest rewers hedera tzn. podajnika pochyłego

Edytowano przez zukasz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Damianrolnik
      mam problem z biegiem 4 w ursusie c330.
      jak go włącze pyszczam sprzęglo a ona wyskakuje :angry:  i trzeba z now włączyć i przytrzymać aż się sprzęgło puści.
       
      Co mi możecie doradzić w tej sytuacji
       
      z góry dziękuje
    • Przez bugi
      Witam
      Strzasznie ciężko w mojej trzydziestce chodzi sprzęgło, słyszałem że nie tylko u mnie, ale słyszałem też że da się coś z tym zrobić ale nie słyszałem co i właśnie dlatego chcę coś z tym zrobić da się? Jak tak to co?
    • Przez TheRolniczy
      Witam
      Czy mógł by mi ktoś wytłumaczyć obsługę oto takiego licznika hektarów (O ile jest to licznik Ha )

    • Przez miromaro
      Witam wszystkich Użytkowników  
      Drodzy koledzy i koleżanki czy posiada ktoś w swoich ich zbiorach materiały pomocnicze do ciągników serii MX, instrukcje obsługi, instrukcje napraw, katalog części w formie elektronicznej i chciałby się nimi podzielić i udostępnić je, oczywiście odpłatnie z mojej strony.
      Pozdrawiam MIrek
    • Przez ŁukaszGierczak
      Na co trzeba uważać przy kupne new holland tl 100 2004 r jak sie sprawuje i czy jest awaryjny ?
×