Skocz do zawartości

Polecane posty

WHATEVER

przemek13k    0

Potrzebuje ciągnika ok 35-55 km mam około 100 tyś na koncie i potrzebuje ciągnika. ciągnik ma pracować jak drugi w gospodarce. jak by była możliwość to wolał bym nowego.

niuniek1    56

Farmtrac 555dt Bardzo dobre ciągniki z silnikiem Forda :)

Edytowano przez niuniek1

Wiadomość z agroFakt.pl

damik10    456

Same Roller 50/ Same roller 55w. Są to ciągniki małe, zwrotne i mają niskie spalanie. Sąsiad posiada i go chwali.

Edytowano przez damik10

elemer    9

Ja mam jd 5055e i jak narazie dobrze się sprawuje, przeglądy nie są drogie, ma napęd na 4 koła a zwrotny jest jak farmtrack bez napędu. Lekki i dość oszczędny bo w opryskiwaczu pali 3l/h. Kosztuje około 90 tysięcy brutto.

niuniek1    56

Za bardzo nie znam się na FT, zawsze myślałem że tam jest Perkins :lol:

Edytowano przez niuniek1

rafal321    0

Ja mam Kioti DK551c 54 km klima , radio, rewers w standardzie do tego przedni napęd za około 90000 tyś brutto :) Na budziku 150mtg i jak narazie żadnej awarii

Robertb    0

Zastanawiam się nad wymianą c-360ki na nowego ursusa 3512 ,ziemi nie przybywa mam ok.22ha w tym 6ha łąki ,byłby to trzeci ciągnik w gospodarstwie bo mam jeszcze c-330i mf3060 .Jak myslicie czy warto ten ciągnik brac pod uwage czy nie jest wart tych piędziesięciu kilku tyś.?

Ferdek07    62

Nowego 3512 za 50 kilka tyś? chyba jakieś podpuchy robisz albo masz na myśli kilkulatka? moim zdaniem nie warto, bo bedziesz lżejszy o te 50 kilka tyś a zostaniesz z nieweiele lepszym ciągnikiem, takiego używanego 3512 możesz mieć za 30 tyś lub jeszcze taniej mf 255 i dołożyć wspomaganie na orbitrol za 3 tyś, jak chcesz zmienić c360 to najfajniej by było na agroplusa 410 ;) lub jakiegoś małego nhohlanda,

bratrolnika    1889