18mateo18

regulacjia serwomechanizmu

Polecane posty

18mateo18    0

Witam zastanawiam się do czego służy ta regulacjia serwa co wchodzi ten drążek od kierownicy do serwa i czy da się tym coś usatwić aby koła nie latały i luzu nie było

 

 

DSC00722.JPG

post-30386-0-69502300-1341658128_thumb.jpg

Edytowano przez 18mateo18

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Biznez404    2

Tym kasujesz luz między wycinkiem ślimakowym a wycinkiem zębatym :rolleyes: .

 

Jeżeli chodzi o luz też z tym walczyłem zdemontowałem ten siłownik co jest na serwie a założyłem na dole do drążka zwrotnicy siłownik od bizona pompa założona nowa 16-tka luz na drążkach kierowniczych pokasowany i pomogło ładnie się prowadzi :rolleyes: .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Kręć w obie i sprawdzaj luz na wałku. jak będzie sie powiększał znaczy że w za kręcisz.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Biznez404    2

]Myślę że to Ci nic nie pomoże zobacz jaki luz masz na dole na dźwigni ramienia kierownicy tam jest wieloklin stożkowy to ma być dokręcone mocno dużą nakrętką na sztywno tam to lubi się luzować i wtedy kółka latają. A jeżeli chodzi o tą regulację to tak piszę instrukcja :rolleyes: .post-47279-0-60890400-1341742072_thumb.jpg post-47279-0-99189400-1341742223_thumb.jpg post-47279-0-37826900-1341742364_thumb.jpg post-47279-0-73171400-1341742540_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
18mateo18    0

]Myślę że to Ci nic nie pomoże zobacz jaki luz masz na dole na dźwigni ramienia kierownicy tam jest wieloklin stożkowy to ma być dokręcone mocno dużą nakrętką na sztywno tam to lubi się luzować i wtedy kółka latają. A jeżeli chodzi o tą regulację to tak piszę instrukcja :rolleyes: .post-47279-0-60890400-1341742072_thumb.jpg post-47279-0-99189400-1341742223_thumb.jpg post-47279-0-37826900-1341742364_thumb.jpg post-47279-0-73171400-1341742540_thumb.jpg

 

kolego dzieki wielkie a masz może jakieś skany jeszcze tej książki to prosiłbym cię abyś mi wysłał na e mail bo widze że masz bardzo dobrą książkę w której coś jest gdzie taką kupiłeś bo też bym taką chciał kupić

 

a co do tego wąsa to luzu niema ani trochę bo wąs wymieniłem na nowy bo jak założyłem przedni napęd to gałka wadziłą o wał bo tamten wąs był za długi wiec tam niema luzu ani trochę

Edytowano przez 18mateo18

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Biznez404    2

Książka to był komplet z ciągnikiem jak coś będziesz potrzebował to pisz na forum co będziesz chciał to poszukam i Ci wyślę :rolleyes: .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tym kasujesz luz między wycinkiem ślimakowym a wycinkiem zębatym :rolleyes: .

 

Jeżeli chodzi o luz też z tym walczyłem zdemontowałem ten siłownik co jest na serwie a założyłem na dole do drążka zwrotnicy siłownik od bizona pompa założona nowa 16-tka luz na drążkach kierowniczych pokasowany i pomogło ładnie się prowadzi :rolleyes: .

 

 

 

A orginalna pompa nie dawała rady ?

A i czy przy skręcie kierownicy blokada tylnego mostu normalnie się wyłączy jak przy orginalnym rozwiązaniu ?

Edytowano przez Braian10176030

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

He he . Cześć kolego. Po tylu latach pisać w temacie? Na pewno dawała. Ale im większy wydatek pompy tym szybciej kierownicą można kręcić. Odczuwalne najbardziej na wolnych obrotach.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Ja tak mam tylko na oryginalej pompie. Może nie jest dużo lżej kręcić, ale przynajmniej luzu nie ma i koła nie latają nawet przy max prędkości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Guru351    0

Siema.Kolego co to masz za ksiązkę co robiłeś zdjęcia regulacji serwomechanizmu mtz

Chodzi mi o to czy to jest katalog czy instrukcja obsługi czy jeszcze coś innego..

Z góry dzięki za szybką odpowiedź. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Guru351    0

Zrobił byś mi skany dotyczące:

1.regulacja mechanizmu wspomagania kierownicy

2.dokręcenie nakrętki kulistej ślimaka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Biznez404    2

Witam Kolegę, masz tu skany dokręcenia nakrętki kulistej ślimaka i regulacji zaworu bezpieczeństwa, a regulacja mechanizmu wspomagania kierownicy jest na zdjęciach wyżej

post-47279-0-47381400-1390471468_thumb.jpg

post-47279-0-02092300-1390471494_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj