Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Rafii

Wymiana UPG i paska od chłodnicy

Polecane posty

WHATEVER

Rafii    6

Koledzy zabrałem sie za wymianę UPG (pierwszej od kabiny) bo sączył mi sie olej z pod niej. Teraz pytanie -z jaką siła dokręcona jest głowica.

Drugie. Jak wymienic pasek napędzający alternator i wentylator chłodnicy taki ząbkowany. Problem jest w tym że mam przedni WOM i nie wiem jak go przedziać na dolne koło pasowe.

 

Ps. Jaki jest rozmiar paska

Edytowano przez Rafii

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tomek83    15

Wg vapormatic głowicę dokręca się z siłą 210Nm.

Pasek chyba 1225 x 9,5mm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rafii    6

Dzięki a powiedz mi jeszcze jaki luz zaworowy ma być?

pPodpowiedz w którym miejscu na VApormatic takich informacji szukać

Edytowano przez Rafii

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


tomek83    15

Odszukaj okienko "znajdź silnik" i tam są takie dane jak moment dokręcenia śrub, czy luz zaworowy.

Jaki masz typ silnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach




Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez lukas96
      Witam. Mam problem z renault 103.54 z skrzynią 24/8 a mianowicie podczas zmiany półbiegów następuje szarpnięcie. Znajomy mechanik powymieniał wszystkie filtry,olej i wyregulował na skrzyni ale problem nie ustąpił. Spowodowane jest to prawdopodobnie złą kalibracją skrzyni( to co się kalibruje przez komputer). Czy znacie kogoś kto to robi w okolicach Łańcuta. 
    • Przez TomekLOP
      Witam
      W mojej 103,54 nisko podnosi podnośnik pytałem innych to max podniesiony ma 105cm mój podniesie tylko na 85cm podnosząc rękami za ramiona podnośnika osiągnę te 105cm, gdzie szukać problemu może są jakieś zawory krańcowe źle poustawiane. Chyba że jest jakaś regulacja przy dźwigni do podnoszenia. Podnośnik zwykły mechaniczny bez ehr.
      Dodaje filmik jak to wygląda: 
       
    • Przez panasek
      witam wszystkich miłosników reni 110 54 mam przyjemnosc posiadac ten model od niespełna 2 lat,ogólnie jestem zadowolony z niego no ale pojawła sie pierwsza usterka,przedni napęd a dokładnie wałek ataku,dokładnie obrobił sie frez,cena nowego jest kosmiczna ale chce zapytac czy da sie to zregenerowac?czy to potrzyma jakis czas? moze jest jakis powód ze sie obrobił, moze miał ktos juz taki problem? prosze o rady.mam jeszcze pare pytan odnosnie tego modelu.byłbym wdzieczny za odp.
    • Przez V12
      Witam
      potrzebuje szybkiej porady jak dalej postąpić
      Ciągnik poszedł na wymianę sprzęgła przy zlewaniu oleju wyleciały jakieś igiełki .
      Nie wiem czy rozbierać skrzynię i szukać wiadomo to poważna i kosztowana robota ogólnie brak częsci
      Pod obciążeniem w skrzyni nic nie pukało ani wyło , biegi nie zgrzytają , jedyny hałas to stuk przy gaszeniu i trochę rzęzi na 4 biegu na reduktorze ale to tylko na małych obrotach powyżej 1200 obr sie wycisza
      Biorę pod uwagę że może ktoś kiedyś robił skrzynie i dobrze nie wyczyścił pozostałości
      Może ktoś z Was zna objawy rozsypanego łożyska igiełkowego w takiej skrzyni
      Pozdrawiam
×