marcin789

Czy mogę założyć nowe opony z przodu gdy mam z tyłu 50% bieżnika

Polecane posty

marcin789    0

Mam pytanie do wszystkich użytkowników czy w mtz 82 ts mogę założyć nowe opony z przodu gdy mam z tyłu 50% bieżnika czy się wszystko zgra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ukasz52    17

chyba chodzi o zużycie bieżnika co w przypadku pracy z 4x4 na twardej nawierzchni może powodowac szybsze zużywanie przedniego ogumienia z powodu różnic w wysokości bieżnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kazikrol    6

Możesz zmieniać, gorzej gdyby ktoś zmieniał opony z przodu i jedna by była nowa i miała 100% bieżnika a druga była by całkowicie łysa, to ta nowa szybko by sie zużyła nawet jeśli most przedni nie jest napędzany tak jak w np: c-360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin64    0

A z jakiego powodu jedna nowa opona w nienapędzanym moście miałaby się szybko zużyć, bo nie widzę jakoś związku ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert812    101

A z jakiego powodu jedna nowa opona w nienapędzanym moście miałaby się szybko zużyć, bo nie widzę jakoś związku ?

A u mnie znacznie bardziej na przodzie zdziera sie prawa opona. W john deere już wymieniłem jedną a w MTZ niebawem trzeba będzie to zrobić. Lewa w obu przypadkach zdziera się minimalnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin789    0

mam mtz 82ts z napędem i z przodu mam łyse chciałem kupić nowe opony tylko nie wiem czy się zgrają napędy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Zmieniaj i niczym się nie przejmuj. Przedni napęd w mtz-cie nawet na nowych oponach nie zgrywa się idealnie z tyłem. Celowo żeby działał napęd automatyczny. Poza tym niewielkie różnice nie mają wpływu na zużycie pod warunkiem że korzystasz z 4x4 zgodnie z zaleceniami czyli tylko na mało zwięzłym gruncie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    15380

Temu prawa szybciej się zdziera bo zawsze na szosie przy poboczu jest piach i łapie poślizg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Raczej temu że lewe koło jest sztywne bo trzyma go bezpośrednio siłownik a prawe trzyma przez najmniej jeden drążek z dwoma gałkami których konstrukcja nie zapewnia super sztywności.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Ja bym powiedział że przyczyną tego że prawa opona zdziera sie szybciej jest źle ustawiony

pług kiedy to prawe koło w bruzdzie idzie w poprzek.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Nie licytujcie się u kogo większe echo. Przyczyną może być nawet wada opony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patryk255    1

wadę to on ma ale w ciągnikach :D albo źle ustawioną zbieżność.

Edytowano przez patryk255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj