karolllllll

Rozrusznik w MTZ

Polecane posty

karolllllll    0

Witam. Chciałbym sie dowiedziec jaka jest różnica między rozrusznikiem oryginalnym belarusa a rozrusznikiem planetarnym szybkoobrotowym ruskim??Który lepszy i dlaczego??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lysyrolnik    17

Szybkoobrotowy potrzebuje mniej pradu a jest duzo silniejszy jak zwykly.

Co za tym idze lepiej pali B)

 

sam mam szybkoobrotowy w MTZ


Honda - The Power of Dreams :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lysyrolnik    17

z moich obserwacji to ciagnik lepiej pali w zimie. takze ja polecam szybkoobrotowy B)


Honda - The Power of Dreams :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lysyrolnik    17

wlaczam na chwile swiece zarowe, a pedal od gazu jest w podlodze i wlaczam rozrusznik pare razy zakreci i gra muzyka B)


Honda - The Power of Dreams :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lewy    0

lysyrolnik ma racje. Rozrusznik szybkoobotowy jest 100 razy lepszy od zwykłego, ja w zimie nie mam problemów z uruchomieniem silnika(na "zwykłym" rozruszniku to była katastrofa) a i akumulatory mają dłuższą żywotność.

Tak więc polecam rozrusznik szybkoobrotowy B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stachles    0

ja już prawie we wszystkim mam szybkoobrotowe są poprostu lepsze mój mtz na orginalnym w zime niechciał palić a na szybkoobrotowym pali odrazu !! B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil555    2

popieram ja mam zwykły ale kolego ma szybko obrotowy. Ja nie mam swiec zarowych i jak zapalam to najpierw przekręce rozrusznikiem puźniej przerwa i ze 2 razy bez gazu potem w pedał i zapala.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystko jest cacy z rozrusznikiem planetarnym tylko jet jedno ale, bardzo fajnie niszczy on zębatkę na kole zamachowym, w sumie to sam nie wiem czemu sie tak dzieje ale przerabiałem to i ja i mój znajomy.

Na chwile obecna mam rozrusznik na 24V i jest pełna kultura.


Praca wymagająca zaangażowania więcej niż jednej osoby jest pracą źle zorganizowaną!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil555    2

Topewnie dlatego że miałeś w rozruszniku za krótki bendlix i nie łapał na całe koło. Bo niektóre rozruszniki są nieorginalne...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To był oryginalny Magneton który po zmianie mocowania jest teraz w C 360 i tu nie ma problemów


Praca wymagająca zaangażowania więcej niż jednej osoby jest pracą źle zorganizowaną!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rino    13

Także polecam szybkoobrotowy mam już dłuższy czas w mtz i w we wszystkich ciągnikach pozakładałem i nie ma problemu z zapalaniem i koła zamachowego też nie niszczy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz82    3

chłopaki powiedzcie jakich firm są te rozruszniki bo chce kupić a wyczytałem tu że mogą być problemy. a podajcie za ile je kupiliście i gdzie. dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rino    13

Ja mam firmy magneton i działa bez zarzutu, cena ok 500zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbigi123    4

Ja również polecam magneton mam rozruszniki tej firmy prawie przy wszystkich ciągnikach i też musze przyznać ze naprawde są dobre.


 Landini Powerfarm 95, MTZ 82+TUR, Zetor 7745, 3xC-360 i ich 61ha pola do popisu... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rino    13

Tak naprawde nie spotkałem rozruszników szybkoobrotowych innych niz magneton.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin91    286

Mój znajomy w MTZ82 ma czeski szybkoobrotowy rozrusznik i jest bez porównania lepszy od normalnego... Po pierwsze jak pisali koledzy powyżej mniej pobiera prądu, a po drugie szybciej kręci przez co szybciej odpala... Nie ma problemu również z odpaleniem go w zime... Pali zawsze za pierwszym razem... Polecam taki rozrusznik, bo naprawde spisuje się świetnie, a jak ktoś ma problemy z odpalaniem to na pewno mu się przyda...


Mój kanał YouTube ----> MarcinExplorer

Mój fanpage na Facebooku ----> MarcinExplorer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olik    3
Mój znajomy w MTZ82 ma czeski szybkoobrotowy rozrusznik i jest bez porównania lepszy od normalnego... Po pierwsze jak pisali koledzy powyżej mniej pobiera prądu, a po drugie szybciej kręci przez co szybciej odpala... Nie ma problemu również z odpaleniem go w zime... Pali zawsze za pierwszym razem... Polecam taki rozrusznik, bo naprawde spisuje się świetnie, a jak ktoś ma problemy z odpalaniem to na pewno mu się przyda...

 

Też taki mam w MTZ82 Pronar narew i naprawdę pali elegancko... w zimę czy coś zalewam MTZ ciepłą wodą 2 minutki i cyka jak laleczka ;)


DF K100(zmieniona mapa wtrysku z K120) + Quicke Q55, McCormick cx 75 + Quicke Q45, Ursus C-360, Ursus C-330...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj