Zaloguj się, aby obserwować  
szpryc23

mf 4270 swieci kontrolka ciśnienia oleju w skrzyni POMOCY!!!

Polecane posty

szpryc23    0

witam... mam problem z moim mf4270 swieci mi sie kontrolka cisnienia oleju w skrzyni jak myslicie co to moze byc za przyczyna. olej jest wszystko chodzi bez zarzutu jezdzi a sie swieci i wyswietla bład 1-1. z gory dziekuje za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Wg instrukcji 1-1 to zwarcie zaworu magnetycznego/przewód cewki dotyka masy/zwarcie w cewce. Jeśli masz rewers eh 1-1 oznacza awarię mikroprocesora. Błedy ehr są sygnalizowane diodą na jego panelu a rewersu chyba na tablicy rozdzielczej. Ja na twojm miejscu zaczoł bym od dokładnego sprawdzenia wszystkich połaczeń i kabli. Przedewszystkim zacznij od samego czujnika cisnienia oleju w skrzyni.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szpryc23    0

dzieki za odpowiedz bede sprawdzał ale w moim modelu nie ma ehr tylko rewers elektroniczny. kable tez przejrzałem a cewki to sprawdzic na których elektro zaworach bo tam jest kilka i jak je najlepiej sprawdzić???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Po pierwsze zwarcie cewki to jest kod błędu ehr. Ten sam kod błędu 1-1 w przypadku rewersu to jest jak pisałem uszkodzenie mikroprocesora. Skoro pisałeś, że świeci się lampka ciśnienia oleju to może byc też przyczyną wyświetlania kodu zepsutego mikroprocesora. Poprostu system wariuje na skutek danych z czujnika o braku ciśnienia. Skoro traktor jeździ bez problemu najpierw sprawdź ten czujnik. Nie wiem czy sa jakies metody na to. Nie wiem też gdzie on się znajduje w twojej wersii. Elektrozawory od rewersu masz na górze skrzyni bliżej silnika. Ale to narazie zostaw zrób pożądek z tym ciśnieniem. Wtedy o ile problem z rewersem nie zniknie będziesz szukał dalej. Jeżeli problem z rewersem i czyjnikiem wystąpił w tym samym czasie to istnieje duże prawdopodobieństwo, że po wymianie czujnika bądź sprawdzeniu połaczenia tego czujnika wszysto bedzie ok.

 

Czy u ciebie po włączeniu zapłonu przed uruchomieniem silnika zapala się kontrolka zapchanego filtra hydrauliki skrzyni? Ta w prawo od tej z ciśnieniem hydrauliki. Kumpel naprawił mi licznik przedtem się zapalała teraz nie. Widziałem u kogoś na af, że się nie zapala. Czy przed uruchomieniem trójkąt po lewej stronie ci miga czy sie pali ciągle?

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szpryc23    0

trojkat miga. kontrolka od zapchanego filtra sie nie pali.( filtry czysciłem na jesieni wszystkie od hydrauliki) a po odczepieniu mikroprocesora cisnienie odrazu gasnie po uruchomieniu silnika, ale oczywiscie wtedy nie pojedzie bo wiadomo. podejrzewam wlasnie wine tego mikroprocesora. wszystkie styki przeczysciłem kable tez w porzadku. przełaczanie przod tył bez zarzutu. ciekawe tylko ile tez procesor moze kosztowac???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Trudno powiedieć ile kosztuje patrzyłem przed chwilą w katalogu numer seryjny i na stronie korbanka. Niestety tej części nie ma. Z tym sterownikiem pójdź do jakiegoś dobrego elektronika. Niech zajży do środka. Może jest tak jak z mojm licznikiem. Koleś co prawda nic nie znalazł, ale posprawdzał luty, niektóre poprawił i działa. A nie działał mi wyświetlacz, obrotomierz, i kontrolka hydrauliki.

Wejdź do tematu bezpłatne katalogi do mf. Tam masz linka do strony z której możesz ściągnąć sobie katalog części. Wejdź na stronę korbanka tam w zakładce e sklep wklejasz sobie numer seryjny elementu, który cię interesuje i można w wielu przypadkach sprawdzić cenę.

To, że po odłączeniu mikroprocesora kontrolka przestała świecić nie oznacza, że jest on uszkodzony. Ciągnik przecież jeździł. Przyczyną może być jakaś głupota, zwarcie, brud. A sterownik tylko pośredniczy w przekazaniu tego błędu. Jak wyjmiesz sterownik odłączasz wszystkie elementy rewersu i dlatego problem ginie.

Nawet w instrukcji piszą aby odrazu tym się nie sugerować i sprawdzać wszystko.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szpryc23    0

no dzieki kolego. bede patrzył jak naprawie to opisze co byol i jak z gory dzieki za cenne porady. a u korbanków ten procesor to 3800zł bo juz pytałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szpryc23    0

witam wszystkich. jak pisałem wszesniej o problemie okazało sie ze rzeczywiscie padł moduł sterujacy wymieniłem na nowy i okazało sie ze tamten został uszkodzony przez alternator ktory dawał raz 10 a raz 18 volt po naprawie tych elementów ciagnik dalej nie jechał okazało sie jeszcze ze ciagnik nie widzi obrotów silnika i musiałem wymienic czujnik cisnienia oleju w skrzyni i pomogło. przez 3 miesiace wszystko grało bez zarzutów a ciagnik praktycznie nie gasł. teraz znowu zaczął wyrzucac bład 4-5 i sie zatrzymuje. mam pytanie czy ktos mógł by wrzucic wszystkie kody błedów do tego modelu z góry dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Podaj e maila wyśle ci foty stron z instrukcji. Kod 4-5 oznacza zamienione przewody zaworu magnetycznego włacznika ciśnieniowego. Robiłeś coś przy nim ostatnio? Moze jakieś zwarcie masz?

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szpryc23    0

szpryc23@o2.pl

 

nie wiem o jaki zawór cisnieniowy chodzi mozesz wyjasnic dokładnie??

 

szpryc23@o2.pl

 

nie wiem o jaki zawór cisnieniowy chodzi mozesz wyjasnic dokładnie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macko25    27

kup sobie manometry i posprawdzaj sobie w skrzyni wszystkie końcówki na których się sprawdza czy ciśnienia wogóle mają, u mnie problem jest ten sam ale posprawdzałem ciśnienia i wszędzie są tak jak powinno być tylko jedno teraz zauważyłem jak delikatnie obracam kierownicą to jest oki ale jak szybko obrócę w prawo i w lewo tzn szarpne tak już się zapala kontrolka niskiego ciśnienia smarowania w skrzyni co tu może być??????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szpryc23    0

tego to nie wiem kolego. ale wyglada na to jak by cisnienie spadało mocno. u nie sie zaswieca i stanie jak gwałtownie rusze lub szarpne jak sie jezdzi na spokojnie to jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lesio321123
      Witam po postoju odpaliłem ciągnik na drugi dzień i zaczął wyciekać spieniony olej przekładniowy hydrauliczny pomiędzy silnikiem i skrzynia ktoś wie co mogło się nagle stać ?


    • Gość
      Przez Gość
      Mam problem w MF 6475 dynashift wyrzuca mi 1 i 2 bieg i często wyskakują pod obciążeniem co to może być za przyczyną ? 
    • Przez PanPaweł21
      Witam mam problem 
      Zakupiłem już jakiś czas temu MF 6290 i było wszystko w porządku
      Ciągnik od razu nie odpalał za pierwszym ale nie było tragedii 
      W 2 tygodnie temu miałem nim wyjazd i jechałem na pusto bez niczego zauważyłem że jest on bardzo mułowaty i na 4 bardzo powoli się zbiera i nie dymi 
      Tego samego dnia gdy dojechałem na miejsce i chciałem po 1 godzinie odpalić ciągnik nie dało się 
      Musiałem podpapowac pompka paliwa i dopiero tego samego dnia po powrocie stwierdziłem że wymienię oleje i wszystkie filtry 
      Po wymianie i popompowaniu pompka że paliwo wylało się z filtrow odpaliłem ciągnik i zapalił od strzała( dodam że akumulatory nie są zbyt dobre a w tedy długo się ładowal i pewnie to dlatego)(oraz nie odpowietrzalem pompy paliwa)
      Teraz po czasie chciałem nim wyjechać stał około tygodnia bez ruszania i popompowalem trochę pompka i jakoś odpalił pochodził 5 min zgasiłem go i po jakiś 20 min chciałem go odpalić spowrotem i odpalił z wielkim problem bardzo długo kręcił i nie mógł załapać 
      Myślę że nie był to problem z akumulatorem
      Więc dlatego pytam co może być przyczyną 
      Czy paliwo się gdizes cofa?
      Czy coś z pompą jest nie tak?
      Dziękuję za wszelką pomoc 
    • Przez Georg4369
      Witam! Czy posiada ktos legendę do kontrolek w Mf 4255?
      Swieci kontrolka z dwoma kolami zębatymi obok siebie i zebatka z olejem w środku. Ciagnik przestal jechac
      Proszę o podpowiedź gdzie są zlokalizowane filtry hydrauliki w tym ciagniku?
    • Przez Georg4369
      Witam! Czy posiada ktos legendę do kontrolek w Mf 4255?
      Swieci kontrolka z dwoma kolami zębatymi obok siebie i zebatka z olejem w środku. Ciagnik przestal jechac
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj