Skocz do zawartości
dypar

jd 2030 gorąca kolumna i pękanie przewodów wspomagania.

Polecane posty

dypar    0

Kupiony jd 2030 po użyciu do sianokosów ( ok. 10 ha.),zaczął się przegrzewać przedewszystkim wał kierowniczy.Póżniej rozczelnił się, a następnie pękł przewód olejowy do wspomagania.Podejrzewam że przewody są zatkane , jak je udrożnić? Czy można w miejsce sztywnego przewodu wstawić elastyczny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    30

sprawdź zawór przelewowy w orbitrolu czy się nie przyciął. zmierzył bym też ciśnienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dypar    0

sprawdź zawór przelewowy w orbitrolu czy się nie przyciął. zmierzył bym też ciśnienie.

Przeprazam kolego. Jak to sprawdzić i zmierzyć ciśnienie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

dawidg2    30

musisz się wpiąć w linię za pompą, a może port jest na pompie to tam, i kręcisz wtedy kierownicą do oporu i patrzysz ile masz bar. Radził bym Ci kupić dwa manometry jeden do 400 bar a drugi do 200. nie wiem ile tam musisz mieć ale na orbitrolu za dużo niema max 150 pewnie jak działa. Ale u Ciebie to za dużo jak wąż pęka. A zawór jest w orbitrolu trzeba wykręcić i zobaczyć czy coś go nie blokuje. Moze też być trafnięty orbitrol ale najpierw trzeba tamto pomierzyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dypar    0

musisz się wpiąć w linię za pompą, a może port jest na pompie to tam, i kręcisz wtedy kierownicą do oporu i patrzysz ile masz bar. Radził bym Ci kupić dwa manometry jeden do 400 bar a drugi do 200. nie wiem ile tam musisz mieć ale na orbitrolu za dużo niema max 150 pewnie jak działa. Ale u Ciebie to za dużo jak wąż pęka. A zawór jest w orbitrolu trzeba wykręcić i zobaczyć czy coś go nie blokuje. Moze też być trafnięty orbitrol ale najpierw trzeba tamto pomierzyć.

Dziękuję za ciekawe rady. Wspólnie z mechanikiem doszliśmy do sedna wspomnianej awarii. Okazało się że poprzedni włściciel zrobił przeróbkę tura i podpiął do systemu nowe przewody hydrauliczne. Zapominając o odpowietrzeniu. Gdy pompa pracowała ciśnienie rosło bez miary,uszkadzając wszystko " po drodze". Ostatnią ofiarą tej przeróbki była chłodnica oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Maciek0903
      Witam,
      Zakładam nowy temat ponieważ nie znalazłem odpowiedzi w innych postach które czytałem na forum. Jestem po generalnym remoncie mojego ciągnika (wymiana połowy skrzyni, obie nowe  pompy olejowe itp.). Mam teraz taki problem przy podniesionym TUZ-ie jak stoję na wolnych obrotach ciągnik dostaje jakby " padaczki". Dosłownie zaczyna telepać się cały i wtedy nie mogę nawet kierownicą ruszyć. Gdy przygazuje to pomaga lecz jak puszcze gaz to po chwili wraca. Jak opuszę podnośnik to tego problemu nie ma. Dodam iż gdy zostawię  wyłączony ciągnik z podniesionym pługiem to nawet na centymetr nie opadnie, nawet po dwóch dniach. Dodatkowo zaobserwowałem, że gdy gazuje to podniesiony już na maxa podnośnik unosi się na około 10 cm, a gdy przestaje gazować to opada o te 10 cm. Posiadam tur. oleju mam na full.
    • Przez kierowca12
      Witam 
      Chciałbym się dowiedzieć jak jest zasłożony przedni wom w jd 3050 mógłby ktoś mi wyłać zdjecie albo chociaż napisać jak to jest zamontowane 
    • Przez Rafal_john3140
      Witam.
      Mam nastepujący problem z jd 3140: kiedy mam załaczony przedni naped na zakretach słychac zgrzyty w obu kołach przypominające kamienie młyńskie trące o siebie.Kiedy jade prosto z włączonym przodem jest ok. Przy wyłączonym przydnim napedzie problemu nie ma nawet na zakretach.
      Dodam ze zalałem nowy olej w kołach i przednim moscie,nie ma poprawy.
       
      Co to moze byc? Proszę o pomoc.
    • Przez Spojler
      Moge kupic traktor ale waham się pomiedzy case'em 5140 a jd 3050.Nie mam pojęcia jak porównać te dwa ciągniki.W końcu w case jest wiecej elektroniki a jd prostota.
       
      prosze o plusy i minusy tych dwu ciągników
       
      PS. zna ktos stronke z uzywanymi/uszkodzonymi maszynami z polski/holandii?
    • Przez damian19321
      Cześć jakie macie opinie o tych modelach jd 1640/2140, jak z spalaniem w porównaniu do c360 dostępnośćią częśći i kosztem, na co zwracać uwagę przy kupnie poza ceną (stan techniczny)? jakie usterki występują najczęściej? Czy nie lepszy był by np zetor np 7245 
      Pracował by na około 15ha na lekkich ziemiach 
×