Zaloguj się, aby obserwować  
mario19

Problem z wykleszczaniem biegów na postoju w 8145

Polecane posty

mario19    0

Podczas jazdy nie ma problemu ze zmianą biegów. Gdy wciśniemy sprzęgło i ciągnik powoli zwalnia już w ostatniej fazie gdy staje nagle się zatrzyma i zaczyna się problem z wybiciem dźwigni biegów i reduktora. Co może być powodem? Skrzynia po remoncie, nowy wzmacniacz, nowa tarcz sprzęgł. Jak robiłem próbę na postoju na wyłączonym silniku; to jak był załączony bieg i reduktor to przy przepychaniu ciągnika z wyciśniętym sprzęgłem było słychać przekręcające się wałki w skrzyni, tak jakby sprzęgło do końca nie rozłączało. Gdzie jest problem !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mario19    0

Czyli będzie trzeba rozpołowić i zobaczyć jeszcze raz słoneczko, tarcze dociskową i koło zamachowe. Może na wałku sprzęglowym tarcza się klinuje i podczas wyciskania nie cofa się tylko haczy o koło zamachowe. Czy ktoś może ma jakąś radę :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dinek94    13

Witam. mam prawie podobny problem w ursusie 1014 a problem polega na tym ze jak włączę 2 terenową i puszczam powili sprzęgło to ciągnik nie jedzie stoi w miejscu i silnik na bardzo ciężko zadusza go i to się dzieje na biegach : 1,2,3 terenowa i polowa i na wstecznym a 4 działa bardzo dobrze. co mu dolega 1014 mam od 2 dni i już są kłopoty :(. z góry bardzo dziękuje za udzieleni odpowiedzi.

 

Nikt nie wie co mu jest :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Po mojemu to coś z wzmacniaczem momentu, mam mf-a i jak zatrzymam ciągnik na zającu a silnik pracuje na wolnych obrotach to zablokuje... blokowanie mija gdy przełącze na żółwia lub trzymam ok 1200obr .Mikropompka widocznie daje za małe ciśnienie i jest załączony żółw i zając jednocześnie albo rozdzielacz (przełącznik) puszcza ciśnienie na oba tryby

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Blokuje mi właśnie w momencie jak koła przestają się kręcić i jest zając ale tylko jak pisałem wyżej na wolnych obr silnika. Przełącze na postoju i jest ok

Edytowano przez pawel885

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dinek94    13

Czyli ja jak będę jechał 4 terenową i ptzełącze na żółwia w trakcie jazdy to może mi odblokuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Jak masz zblokowane to jak możesz jechać :-) z tego co pisałeś masz problem na postoju podobnie jak u mnie... dla mnie to nie problem, wystarczy ruszać z żółwia lub dać trochę gazu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dinek94    13

Ale 4 chodzi tak jak powinna tylko reszta biegów tak jak pisałem i 4 jedzie dobrze

To jak to odblokować ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mario19    0

Dinek94 w moim zetorze też po włączeniu biegu koła stały a silnik się zaduszał. No i okazało się po ściągnięciu pokrywy skrzyni że jest pęknięty wodzik i trzeba skrzynię było rozebrać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez pawelekkk
      Witam. Mam Zetora Proxima 8441 z 2007 roku i wystąpił problem w nim że sprzęgłem ręcznym Wom. Mianowicie po zaciągnięciu sprzęgła i próbie włączenia dźwigni wom jest zgrzytanie. Gdy się już włączy i chodzi to przy próbie wyłączenia wom poprzez podniesienie  dźwigni sprzęgła ręcznego wałek dalej się obraca .  Gdy chcę dźwignie wom podnieść do góry żeby wyłączyć również jest zgrzytanie. Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
    • Przez endrju321
      Cześć, 
      można wymienić sprzęgło "słoneczko" na "łapkowe"? 
      Robił ktoś coś takiego? Polepszyłoby to wysprzęglanie? 
    • Przez Czarekczar
      Witam od niedawna jestem posiadaczem claasa ariona 630 . Nigdy wcześniej  nie użytkowałem takiej skrzyni . Chciałbym wiedzieć jak na niej jeździć by nie skrócić jej żywotności.  Jak na niej jeździć w polu i po drodze , lub czego nie robić .Jeżdżąc po drodze na automacie , zdejmując nogę z gazu strasznie mocno zrzuca biegi szarpiąc,  nie wiem czy to normalne , czy cos źle robie . Z góry dziękuję za pomoc .
      Pozdrawiam 
    • Gość
      Przez Gość
      Witam. 
      Gdzie szukać problemu, otóż podczas jazdy Zetorem 8045 i rozgrzaniu się oleju mam problem ze zmianą biegów, ciężko wbić wyższy bieg, podczas prac polowych żeby wbić bieg muszę wybijać biegi terenowe. Przedtem zalany był olejem przekładniowym (poprzedni właściciel takim zalał) to nie dało się normalnie ruszyć tylko szarpał. Teraz zalałem go hydraulicznym, nie szarpie ale biegi ciężko wchodzą. Teraz pytanie czy sama zmiana oleju na hydrauliczno-przekladniowy wystarczy? Czy trzeba zaglądać do skrzyni lub do sprzęgła? 
    • Przez Adam16482
      Witam. Czy w swoim zetorze wymienię wysprzeglik przez lewe okienko po demontażu pompy podnośnika?? Czy należy go rozpołowić? Bo raz mi się o uszy obiło że należy rozpołowić ale mi się zbytnio nie chce w to wierzyć aby do wymiany wysprzeglika było trzeba rozpoławiać bo widać go odrazu za pompą.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj