rafaldci

Gdzie kupić oryginalne cepy i klepisko??

Polecane posty

rafaldci    0

Witam

Chcę kupić do swojego Bizona cepy i klepisko. Zalezy mi na tym żeby były to cześci oryginalne tzn takie które szły na pierwszy montaż. Poszukuję tych części najlepiej w woj. mazowieckim.

Jeśli ktoś z was ma namiar na dobry sklep z oryginalnymi częściami to serdecznie proszę o namiar.

 

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

heh dobre polskie części to były z 20 lat temu a teraz to lipa straszna łożyska same się rozpadają a części i ich wykonanie pozostawia wiele do życzenia. mimo iż się kupi nową część trzeba się na kombinować aby wszystko pasowało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzsiek1312    1

cześć , naprawiam z ojcem biziny, i z tego co się orientuję to nh licencje po sprzedawał , i same rzemiosło jest teraz, ale jak dla mnie to Wągrowiec robi dość solidnie , jak ostatnio kosz sitowy i wialnie od nich montowałem, to wszystko ok było ojciec sierdził że jak oryginał, to podejrzewam że klepisko też ok będzie, ale od nich nie montowałem, a co do sklepu to nie wiem ja jadę albo do wrześnie albo do Wągrowca i od producenta prosto. ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lukejro   
Gość lukejro

A kto ma wyprodukować te orginalne części skoro już dawno nie ma fabryki.... Podobnie jak do Ursusa są tylko kiepskiej(albo beznadziejnej) jakości zamienniki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

Link nie działa, Cepy z 4 lata temu kupiłem w Ciechanowie, a klepisko oferował mi sklep w Płońsku (ceny 2 do 3 razy większe niż standardowych) klepisko sobie odpuściłem ale cepy już będą 5 sezon chodziły i zużycie jest minimalne.

 

Pierwsze cepy ok. 10 lat później 2 kpl (tanie) ok. 5 lat i teraz kpl (droższy) 5 sezon.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

W agromie Kutno mieli cepy CNH, 3 razy droższe niż zwykłe dlatego długo leżały ale zostały już tylko 4 sztuki. Klepisko kupiłem z Wągrowca, wygląda jak oryginalne. Podobno w Wągrowcu robili trochę części na zlecenie CNH...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agrotec    0

My produkujemy czesci na oryginalnej technlogii BIZONA FMŻ filia Żuromin od 20 lat ( właśćiciel były dyrektor FMŻ) www.agrotec.com.plpost-13104-0-33456800-1347955192_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

A ile u was kosztuje takie nowe klepisko, i czy można kupić u was bezpośrednio bez pośredników np. wysyłką przez kuriera?


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pawlik794
      Witam , muszę wymienić łożysko na wałku weĵścowym do zwolnicy ( z bębnem hamulcowym)  czy da się rozpołowić obudowę bez odkręcania jej od  wspornika ?
    • Przez 19Damian89
      Witam juz od 2 sezonow wojujemy ze wspomaganiem .. czasem zalapie i kreci sie dobrze a czasem az szkoda gadac ... a postoju jak sa kola uniesione w prawo sie w miare kreci ale w lewo trzeba bylo sie nie zle nasilowac..
       
      Orbitrol wymienilismy i silownik z tylu tez..
       
      co moze byc przyczyna braku wspomagania
    • Przez damaxyz
      Witam,
      Jak najszybciej wymienić sprzęgło w rekordzie, czy trzeba ściągać skrzynie i jakie podzespoły warto od razu wymienić?
      Chciałem to zrobić ponieważ po długim postoju kombajnu jak go uruchomię i chcę ruszyć to podczas puszczania sprzęgła słychać jakieś ocieranie - nie wiem co to ale po dłuższym okresie pracy przestaje być to słychać.
       
      Chodzi mi oczywiście o wymianę tarcz sprzęgła.
       
      Pozdrawiam,
    • Przez daron64
      Witam
      Krótki wstęp - pacjent to rekord '87 - jakiś czas temu elektryk zmieniał mi alternator, potem jeszcze raz grzebał w elektryce. Ja tam szczerze mówiąc nie zaglądałem - działa to działa, akumulatory nowe, kombajn chodzi tylko kilka dni. Teraz wszystko sobie sprawdzam, a tam alternator jest całkowicie odłączony. Od regulatora idzie jeden przewód na bezpieczniki. Nie mam pojęcia czemu elektryk tak to zrobil. Chciałem teraz to popodlaczac, ale mam problem tego typu, że nie moge stwierdzić, czy mam 6 czy 9 diodowy alternator, żeby dobrać do niego regulator. Zacząłem kminic, że może alternator stary był 6 diodowy, a nowy kupiłem 9 i elektryk odłączył go całkowicie. Ale to tylko gdybanie. Nie mam żadnego fachowca pod ręką i jakoś muszę to sam ogarnąć.
      Na alternatorze jedyne oznaczenia jakie się zachowały to ze zdjęcia poniżej.
      Alternator sprawdzałem według tego filmiku 
      Tym pierwszym sposobem wyszło mi niby, że jest przejście w jedną stronę - więc 9diodowy, ale znowu tym drugim sposobem też pokazało mi przejście w jedną stronę. Cos źle robię, czy jak to interpretowac?
      Pierwsze foto alternatora, drugie to łączenie wsuwki ze śrubami, trzecie to łączenie wsuwki ze śrubą, na którą idzie przewód który łączy się z rozrusznikiem. Takie foto zrobiłem, ale generalnie jeszcze tam wszystko odłączyłem, czyscilem i sprawdzałem jeszcze i wskazania takie same jak na foto.
       



    • Przez Misiek55
      Witam.
      Zakupiliśmy kombajn Bizon 5058 hydrostatik z Danii. Kombajn jest wyposażony w komputer LH 965 agro, komputer niestety gdy kupiliśmy nie załączał się ale po wymianie baterii w środku udało się go włączyć, niestety żadne przyciski nie reagują a komputer wyświetla stan pełnego zbiornik i co jakiś czas pika. Miał ktoś podobną sytuację lub jest w stanie coś doradzić?

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj