farmtraczek

Biegi Farmtrac 80 4WD

Polecane posty

farmtraczek    2

witam piszę w sprawie biegów cięszko mi chodzą zarówno rewers jak i te drugie czy można je jakoś wyregulować, już próbowałem nie wiem czy tak dopracowali?. jak u was jest z tymi biegami??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlis804wd    3

U mnie wszystko leciutko chodzi. Na pewno się da to wyregulować, ale ja nie miałem takiej potrzeby wiec Ci nie pomogę. A może to wina sprzęgła? Moze ono źle wysprzęgla?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Z7245    10

Jak ci rewers ciężko chodzi to proponuje sprawdzić stan oleju w skrzyni, ile masz ten ciągnik ile mth bo jak masz dużo godzin przepracowanych to może być inna usterka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    43

Można wyregulować REWERS tym cięgnem co idzie do zapadki rewersu Mieści to się po prawej stronie pod kabinom jak siedzisz w kabinie Odbezpieczasz zawleczkę i wyciągasz sworzeń i wykręcasz jeden lub dwa obroty i spinasz . Sprawdzasz a jeżeli chodzi o biegi to musisz być cierpliwy .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmtraczek    2

no zobaczymy mechanik mi regulował sprzęgło ale oni tam najwięcej wiedzą.sprubuje jeszcze to regulować. ale do urzytkowników farmtraca 80 4WD biegi wam chadzą zupełnie bez oporu?:)

 

ja mam 1000mth:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gambler    5

choc ja mam 690 ale dlikatny opór musi byc synchronizator trzyma i nie pusci dopuki go nie przełamiesz tak samo redukujac

z duzej predkosci na mniejszy bieg synchronizator nie pozwoli zredukowac dopuki nie bedzie stosowna predkosc do odpowiedniego biegu....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    43

U mnie w 675 czasami jak się wrzuca biegi to czasami czuć opór lub wogule nie można wbić to wyprzęg-lam ras i wbijasz bez problemu .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Myślę że dobrze wyregulowane sprzęgło też coś ma do przełączania rewers biegów jeśli inne modele mają podobnie jak muj rozwiązane regulację i pracę sprzęgła to warto poregulować bo u mnie w nowym sprzęgło rozłączało ale nie było nic luzu na pedale jak zrobiłem luż minimalny to biegi ciezko a zwłaszcza rewers po włączeniu tył przud ciagnik czuc było że rusza kilka centymetrów jak znowu podkreciłem nie ruszał ale nie było luzu ,jest tam kilka miejsc do regulacji i aby był luz i rozłączało pedał musi się lekko podnieść

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartekputek    0

witam ja mam 675dt i biegi chodza ciasno ale diler twierdzi że sie rozchodzą. Mam przepracowane 57mh.i zaraz po przeglądzie zalapałem usterke gdy presowałem zaczol chałasowac WOM stoi już 21 dni w serwisie i nie wiadomon co jest. niby wyprodukowali 5 nowych w mrągowie gdzie jest ta sama usterka czyli wada fabryczna carraro. Przedstawiciele z mrągowa pojechali do włoch zeby rozwiązać ten problem. Tylko że ja cierpie bo nie mam traktora już prawie miesiac a nie wiadomo ile to jeszcze potrwa?!!!!!!! ma ktos jeszcze taki problem????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlis804wd    3

@brtekputek- Jeśli cięgnik jest na gwarancji, w dodatku zabrali ci go w sezonie, a jest ci bardzo potrzebny to dlaczego nie zapytasz o cięgnik zastępczy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartekputek    0

no wlaśnie koledzy wiecic jak dzalają serwisy!!!! wyszło na to że byla wada fabryczna i zmieniają mi cało skrzynie i tył niby na piątek będzie gotowy (PO 34 DNIACH) a najwięcej winy mieli w fabryce w mrągowie a nie diler. Mam tylko nadzieje że bedzie tera wszystko oki. Moich 6 znajomych ma takie traktory rożne modele i nie nażekają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba3048    3

U mnie w 675 dt przy 37 mth 8 lat temu padła stacyjka w żniwa, zgłosiłem to na serwis nie mieli jej a ciągnik był potrzebny i dostałem zastępczy na 2 dni niby 555dt ale dostałem. Zawsze warto się upomnieć o swoje, lecz też to zależy od dealera

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Ursusc385
      Wszystko na temat ciagnikow rodziny "Farmtrac"
    • Przez asdos
      Posiadam ciągnik Escort 450 bez wspomagania. Porażka. Chciałbym założyć wspomaganie do tego ciągnika. Prosiłbym o pomoc jak zamontować silownik, pompę olejową wspomagania. Prosiłbym o doradztwo oraz zdjęcia jak to jest zamontowane w ciągnikach wychodzących z wspomaganiem fabrycznym. 
    • Przez krzychu1271
      Bardzo proszę o opinię użykowników tych ciągników, szczególnie intetesuje mnie opinia o silniku, jest to ford 76 KM. Zastanawiam się nad zakupem tego modelu, jakie są różnice w użytkowaniu między 675 z silnikiem perkinsa. Zauważyłem, że 680 robiony jest na napędzie z 690, więc ma lepsze parametry, chociażby obroty wom 540E a jednocześnie jest tańszy od 675. Gdzie więc jest haczyk.
    • Przez huard
      Witam mam taki mały problem a dokładnie w farmtraca 555dt ubywa mi oleju w zbiorniku od wspomagania niby nie ma żadnego wycieku ale oleju ubywa co to może być za przyczyną?
    • Przez Patroko3491
      Autorska przeróbka kabiny od C-360. Co myślicie o takim zestawieniu?



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj