Skocz do zawartości
News
ReV

Smarowanie łożyska na kole zamachowym

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
ReV    0

Witam, jak można łatwym sposobem bez zbędnego robzierania posmarować łożysko w obudowie koła zamachowego? Bo trochę go słychać. Proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

O jakim łożysku mówisz, wyciskowym?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    306
(edytowany)

Raczej chodzi o łożysko co siedzi w kole zamachowym. Ale to widze w kombajnie wiec jak tam dalej to wygląda to nie wiem

Edytowano przez UrsusCzesio

Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ReV    0

Jest to łożysko, które napędza wszystkie pasy, jest zamocowane w obudowie. Tam gdzie rozrusznik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    530

Jeżeli dobrze rozumiem to te łożysko smaruje się z szczytu koła pasowego lub w kole/kołnierzu na obwodzie jest otwór i trzeba ustawić na smarowniczkę (smaruję raz na sezon).


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Harnas88    12

Tak jak poprzednik pisze, od czoła koła pasowego jest kalamitka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    160

Jest kalamitka, tylko że jeżeli tę piastę-szajbę zakładał jasiu który nie zwrócił uwagi na wsadzenie otwotem w piaście do szajby to zapomnijcie o smarowaniu :D


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pawelll48
      A więc tak jak w temacie...W przyszłości chciałbym zmienić opony w Ursusie C-330M na jakieś szersze,ale nie wiem jakie mogą być,żeby pasowały na oryginalną felgę.Jest to przydatne iż każdy wie że 30'stka na orka a tym bardziej na wiosnę i na mokrych terenach ma wielkie kłopoty...(w tym roku jeszcze mam orkę na podmokłych terenach i wiem że nie obejdzie się bez jakiś kłopotów[zaczynam teraz przed zimą ponieważ na wiosnę nie wjadę,a na wiosnę wjadę kultywatorem ])
      Z góry Wszystkim Dziękuję za odpowiedzi i Pozdrawiam
    • Przez rafalpronar82a
      montuje sprężarkę w mf 3090 silnik perkins i nie wiem gdzie podłączyć obieg oleju powrót znalazłem ale skąd wziąści ciśnie myślałem o czujniku oleju wstawić trójnik ale czy nie spadnie mi ciśnie oleju w silniku skąd jest brany oryginalnie obieg oleju do sprężarki ?
    • Przez banan575
      Podczas jazdy po drodze asfaltowej na 5tce ile fabryka da po jakims czasie zaczynaja chodzic jak zosemkowane i zaczyna telepac calym ciagnikiem. Jak sie skreci w lewo albo w prawo to przestaje ale jak sie jedzie znow po prostej to znow sie tak dzieje. os byla robiona koncowki drazka tez. Co to moze byc??
    • Przez kuba18l
      Witam posiadam pług zagonowy do fendta 818 i mam pytanie jak przestawić ramiona na prawą strone bliżej w renault miałem takie skrecane przy ramionach ale fendt ma takie zatrzaski i oto moje pytanie czy da sie na jadna stronę przestawić ramiona czy trzeba wymienić te cięgła na skręcane ?? pozdrawiam
    • Przez koza89
      Cześć, 
      mam problem z pompą paliwową w Zetorze 8111 (89-90 rok).
      Tydzień temu podczas talerzowonia (ok 1 h) ciągnik stracił moc i zaczął brzydko pracować. Odpalał ale wolno wchodził na obroty i nie miał mocy. Na drugi dzień nie odpalił.
      Zawiozłem pompę do pompiarza i okazało się że pompa została zabita jakąś mazią.
      Pompiarz stwierdził, że tak już ten typ ma i on nie wie dlaczego i że dużo osób ma ten problem nawet w nowych Zetorach.
      Pompę wyczyścił i po założeniu było OK przez około 1 godzinę - problem powrócił.
       
      Zanim znowu wyczyszczę pompę chciałbym się dowiedzieć co może być przyczyną takiego stanu.
      Może ktoś z Was miał taki sam problem z pompą paliwową w swoim Zetorze?     
       
      Odnośnie Zetora 8111 ZTS : 
      rocznik 89-90 olej Superol CC 30 wymieniony ok. 70 mth temu ciśnienie oleju w granicach ok 3 atmosfer pompa była regenerowana ok 1 roku temu bąk zamieniony przejściówką i dwoma filtrami 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.