damian95

wskaźnik paliwa

Polecane posty

damian95    22

To tak mam problem ze wskaźnikiem poziomu paliwa w ciągniku zetor 7211. Sprawa wygląda tak chce sprawdzić czy wskaźnik jest dobry ponieważ caly czas wskazuje maksimum gdy włącze stacyjke. Odczepiłem kable od pływaka i także tak wskazuje więc zacięcie pływaka można wyeliminować. I teraz tak do wskaźnika dochodzą 3 kable i teraz jak to sprawdzić który kabel to zawsze - który zawsze plus a który poziom. chce podłączyć na "krótko" i sprawdzić czy wskaźnik nie jest zepsuty. Pozdrawiam i liczę na pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3046

duzo komplikacji to nie ma, szary to przewaznie masa a reszte przelozyc to chyba nie problem.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian95    22

No tak tylko nie wiem dlaczego jeśli podłącze pod masę styk od masy a we wskaźniku mam 3 styki wezmę kabel plusowy zetknę do jednego wskazuje od razu mak. wezmę do drugiego też od razu mak. Więc jak sprawdzić ten wskaźnik?? A góry dzięki za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3046

bo masz w kontrolce zle podpiete.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian95    22

Tak tylko że ja podpinałem pod sam wskaźnik więc chyba coś w środku zepsute. :( nie wiem coś mi się wydaje że bez kupna nowego wskaźnika się nie obejdzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3046

tylko od razu w sklepie od razu powiedz ze go za chwile zwrocisz jak sie przekonasz ze nowy jest tez zepsuty-mialem tak ostatnio z kuzynem niepotrzebnie przejechal ze 200 km bo nie sluchal starszych. jak jutro bedzie lalo to ci sprawdze co i jak jest podpiete.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sollter    0

tylko od razu w sklepie od razu powiedz ze go za chwile zwrocisz jak sie przekonasz ze nowy jest tez zepsuty-mialem tak ostatnio z kuzynem niepotrzebnie przejechal ze 200 km bo nie sluchal starszych. jak jutro bedzie lalo to ci sprawdze co i jak jest podpiete.

Nie koniecznie Panowie. To samo mam już od dawna, tego naprawić sie nieda trzeba nowy pływak kupić.

najlepij wyjąć pływak z zbiornika i przy podpiętych przewodach ruszac góra duł czy wskazówka będzie chodziła na desce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mds212    2133

Mam to samo. zę po odlaczeniu kabli od pływaka wskazuje max ale wyjąlem plywak i sie okazalo kable tams a poprzerywane czy kupno nowego pływaka naparwi problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sollter    0

myslę że tak ale ja miałem kupować i zrezygnowałem bo po pierwsze to orginał czeski kosztuje gdzieś 80 PLN, a po drugie to niewiadomo czy za rok go szlak nie trafi. po tylu latach pracy zetorami bo się na nich wychowałem to się wie na jaką prace ile paliwa idzie więc wskażnik u mnie nie gra roli jedynie w 7745 mi działa bo tam to jak naleje 70L to troche popracuje na pęlnym zbiorniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukeski15
      Witam. Mam problem z podłączeniem alternatora. Alternator jest z jakiegoś Volkswagena. Ma on wbudowany regulator, więc jak to podłączyć omijając regulator? Są na nim wyjeścia D+, B+ oraz + .Tu jest jego zdjęcie:
      http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce47c2575d8c28e1.html#
      Wielkie dzięki !
      pozdrawiam Łukasz
    • Przez raven18
      Hej
      Grzeje się i topi mi bezpiecznik od nawiewu, zetor 7045 wszystko jest na 1 bezpieczniku 15A, nie wiem czy tak było oryginalnie, wkładałem 25A to jakiś czas chodziło ale na koniec i tak stopiło (bardziej topi plastik w bezpieczniku )
      Póki co sprawdziłem: 
      -podłączyłem pod inne gniazdo bezpiecznika
      -podłączałem tylko jedną stronę, dmuchawę, by wykluczyć złe styki czy uszkodzenie w części instalacji
      -zmostkowałem przewód od bezpiecznika bezpośrednio do przekaźnika
      -wymieniłem przekaźniki 
      -sprawdziłem opór na tych opornikach przy dmuchawach i wyglądały na ok
      i bez zmian tak samo topi bezpieczniki, raczej zwarcia nie ma gdyż w takim wypadku od razu by paliło a nie działało jakiś czas.
      Z tego co mi pozostało to gruntowne sprawdzenie instalacji w dachu ale to taka ostateczność gdyż wszystko pozawijane i sporo z tym roboty
      I nie wiem, może ktoś ma jakiś pomysł jeszcze co może być powodem? podejrzewam ten bezpiecznik ale rok czasu działało na jednym 15A i nagle okazał się za mały?
    • Przez Pilar
      Witam, kupiłem zetora 7711 i jedną z rzeczy do zrobienia jest zamontowanie czujników od ręcznego hamulca walka wom i hamulca ręcznego. Z podłogi wychodzą trzy kable (czerwony, biały, czarny) i zrobiłem w ten sposób, że z  kabla białego zrobiłem dwa rozgałęzienia (jest to kabel prądowy) do czujnika od wom’u podłączyłem kabel biały i czerwony a do ręcznego hamulca czarny i biały. Problem jest taki, że gdy nacisnę czujnik od womu to gaśnie kontrolka ale zapala się od hamulca ręcznego (na zmianę się zapalają) z kolei jak wyłączę kluczyk ze stacyjki to świecą się obie kontrolki. Ktoś wie jak to rozwiązać? Czy z podłogi nie powinny wychodzić 4 kable? Nie jestem elektrykiem i ciężko mi ogarnąć instalacje ze schematu.



    • Przez Rafał2222
      Witam. Czy za cofnie motogodzin odpowiedzialna jest prądniczka? Obroty chodzą ładnie, próbowałem zamienić kabelki, ale to w tedy nic nie działa tylko wstazówka skaczę tak co sekundę. I drogi temat jak włączę światła to wszystkie zegary wariują zegar temperatury wody skaczę od razu do 120stopni zegar stanu paliwa pokazuje zerowy stan a zegar obrotów nieruchomo stoi po za pół miary. Podejrzewam stacyjkę czy może dawać takie objawy? Zetor 5011
    • Przez raul7031
      Jak macie podłączone lampy robocze led nad kierunkowskazami w 7211? Skąd zasilanie i jak poprowadzone przewody? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj