Skocz do zawartości

[Ursus C-360] Nowe kabiny, maski- jakie?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Dnia 22.08.2012 o 19:14, Gość Muran001 napisał:

Witam!

Szukam wymiarów maski i kabiny, które zostały zastosowane w Ursusie C-362, wersja eksportowa C-360 (wymiary proszę podać w mm).

Z góry dzięki.

Dzień dobry, podłączę się pod temat.(nie muszą być w mm, może być w cm) 

 

Edytowane przez c-4011
Opublikowano (edytowane)
Dnia 5.01.2021 o 11:15, paelrolnik napisał:

witam potrzebuję znaleźć dach do kabiny czeskiej starego typu do c360 lub z czego można go zrobić aby był otwierany. Kabina jak na zdjęciu 

kabina-c-360-ploniawy-bramura-sprzedam-528597649.jpg

Od zwykłej czeskiej też w miarę pasuje 

 

 

Edytowane przez superfarmer02
Opublikowano

Cześć,

Mam do Was takie pytanie. Może ktoś będzie się orientował. Wiecie może czy jest jakaś firma, która planowała, planuje bądź jest w trakcie realizacji jakiegoś prototypu kabiny do C360 a płaską podłogą? Przecież taki projekt jest jak najbardziej wykonalny o czym zresztą świadczy ursus C362. Chociaż pewnie koszta czegoś takiego byłļy by ogromne ale przyznam że chętnie bym sobie pobawił trochę w takie eksperymenty na tym ciągniku. Bo powiem Wam, że jakby wywalić z niego oryginalny atak, wsadzić ten od zetora ze skośnymi zębami. Do tego kabina z płaską podłogą wygłuszona od spodu jak w zetorze (koniecznie szczelna), błotniki zintegrowane z kabiną też wygłuszone. Później wywalić zbiornik pod kabinę tak aby odciąć zupełnie silnik jakąś grodzią. Całość wygłuszyć. To ten ciągnik dorównywał by komfortem pracy nie jednemu nowemu zachodniemu ciągnikowi. 

Opublikowano
6 godzin temu, włodek napisał:

Cześć,

Mam do Was takie pytanie. Może ktoś będzie się orientował. Wiecie może czy jest jakaś firma, która planowała, planuje bądź jest w trakcie realizacji jakiegoś prototypu kabiny do C360 a płaską podłogą? Przecież taki projekt jest jak najbardziej wykonalny o czym zresztą świadczy ursus C362. Chociaż pewnie koszta czegoś takiego byłļy by ogromne ale przyznam że chętnie bym sobie pobawił trochę w takie eksperymenty na tym ciągniku. Bo powiem Wam, że jakby wywalić z niego oryginalny atak, wsadzić ten od zetora ze skośnymi zębami. Do tego kabina z płaską podłogą wygłuszona od spodu jak w zetorze (koniecznie szczelna), błotniki zintegrowane z kabiną też wygłuszone. Później wywalić zbiornik pod kabinę tak aby odciąć zupełnie silnik jakąś grodzią. Całość wygłuszyć. To ten ciągnik dorównywał by komfortem pracy nie jednemu nowemu zachodniemu ciągnikowi. 

Chcesz to rób,droga wolna.Innym się nie chce bo za dużop zachodu,drugim nie opłaca a 3 idzie i kupuje Zetora gdzie jest rozwinięciem tej całej konstrukcji UR 1.Wybór nalezy do ciebiem i 60-tka nigdy nie dorówna zachodniemu.Nie ta jakość materialów gdzie to szło na ilość na 10 lat i potem następny.

Opublikowano

Cześć,

Potrzebuję pomocy osób, które użytkują kabiny Naglaka. Swoją zwaliłem z ciągnika z myślą o wypiaskowaniu i pomalowaniu ale po odwiezieniu do piaskaża, ten do mnie po godzinie dzwoni że ta kabina się kompletnie nie nadaje. I faktycznie, całe doły przeżarte na przewylot. Trzeba by to wycinać i wymieniać na nowe. Ale nie chcę się z tym bawić dlatego padła decyzja że kupuję nową. Stara już sprzedana za 1500zł. Wystawiłem na OLX, moment się kupiec znalazł. Może za tanio puściłem ale trudno. Teraz chcę zamówić nową i mam dylemat. Bardzo podoba mi się ta wersja z plastikowymi błotnikami i plastikowym dachem. Bardzo ładnie wygląda. Boję się tylko o względy praktyczne. Czy zaraz nie okaże się że gdzieś lekko puknę i błotnik pęknie. Nie wiem nawet czy on jest wymienny. Ale to światła są bardzo fajnie w błotnikach zbudowane i całość po prostu wygląda bardzo fajnie. Druga opcja to błotniki metalowe. Wygląd to pewnie kwestia gustu ale mi osobiście średnio się widzą. Ale jak spojrzeć na to z drugiej strony to metal to zawsze metal. No i nie mogę się zdecydować. A może znacie innych producentów kabin które są wykonane w podobnej jakości do naglaka? 

Opublikowano (edytowane)

Cześć,

Jestem na etapie zakupu nowej kabiny do wyremontowanej 60'tki i już byłem o krok od zamówienia kabiny Naglak model 2017 z dachem i błotnikami z tworzywa gdy natrafiłem zupełnie przez przypadek, na nowy model kabin. Jest to model 2023. Co ciekawe Naglak w ogóle nie ogłasza jeszcze tego modelu na stronie ale gdy do nich napisałem to dostałem broszurę informacyjną. Cenowo wychodzi identycznie jak model 2017 który chciałem wziąć. Co prawda model 2017 wyjściowo jest sporo tańszy ale jak go doposażymy w opcje które model 2023 ma w standardzie i które ja chcę wziąć, to wychodzi na to samo. Boję się tylko tej konstrukcji samonośnej drzwi i tylnej szyby. Czy to nie będzie samo z siebie pękało bo jednak 60'tka to nie jest nowy ciągnik i wszelkiego rodzaju wibracje są o wiele większe niż w nowych konstrukcjach. No i mam dylemat. Bo ten nowy model wygląda świetnie. Tylko teraz jak mam wydać tyle kasie i np drzwi mają mi po się sypać no tak trochę słabo. Wrzucam broszurę informacyjną. Może ktoś z Was posiada taką kabinę i może podzielić się opinią to byłbym ogromnie wdzięczny, 

C360 BTW X.pdf

Edytowane przez dariusz86
Opublikowano

Kabina napewno jest mocowana na poduszkach gumowych, więc wibracji dużych nie będzie. Szyby są mocowane do wspornika z rury, do której mocowane są też zawiasy i zamki. Przy takiej konstrukcji nie trzaska się drzwiami, bo od takiego wstrząsu może pęknąć szyba, gdyż stelaż z rury jest lekko sprężysty a szybą już nie. 

  • Like 2
Opublikowano

Generalnie z takimi konstrukcjami miałem już nie jednokrotnie do czynienia ale to w nowszych ciągnikach. Boję się jak to się sprawdzi w C360 ale kusi ta kabina bo tak jak mówię, jest bardzo ładna i gdyby jeszcze była znacznie droższa to bym się zastanawiał ale nie jest. Cenowo wychodzi to samo i kusi jeszcze mocniej. Dodatkowo uszczelka jest w drzwiach a nie na kabinie a z tą uszczelką na kabinie jest zawsze problem bo często a to się o nią zawadzi a to nadepnie i po 2 latach jest cała popękana i trzeba wymieniać. No nic, chyba jednak zaryzykuję. Tylko dowiem się na wszelki wypadek ile mniej więcej kosztują nowe drzwi :) 

Opublikowano

C360 za 10 tysięcy? To już nie te czasy. Egzemplarz taki jak mój, 3p po kompletnym remoncie, z 2 letnią gwarancją na silnik i skrzynię, ze wspomaganiem na orbitrolu, z nowymi oponami z przodu i nowymi oponami radialnymi z tyłu to wydatek rzędu minimum 20 - 25 tysięcy złotych. Poza tym to jest ciągnik, tego się tak nie kalkuluje. Brat niedawno naprawiał Fendta nowego ale już po gwarancji bo mu się w skrzyni strzeliło i narobiło niezłego sajgonu w skrzyni. Koszt naprawy z częściami wyniósł tylko co połowa nowego ciągnika no i co miał zrobić? To nie samochód który w pewnym momencie jest tak wyeksploatowany że idzie na złom. 

Opublikowano
W dniu 4.09.2022 o 17:22, włodek napisał(a):

Cześć,

Mam do Was takie pytanie. Może ktoś będzie się orientował. Wiecie może czy jest jakaś firma, która planowała, planuje bądź jest w trakcie realizacji jakiegoś prototypu kabiny do C360 a płaską podłogą? Przecież taki projekt jest jak najbardziej wykonalny o czym zresztą świadczy ursus C362. Chociaż pewnie koszta czegoś takiego byłļy by ogromne ale przyznam że chętnie bym sobie pobawił trochę w takie eksperymenty na tym ciągniku. Bo powiem Wam, że jakby wywalić z niego oryginalny atak, wsadzić ten od zetora ze skośnymi zębami. Do tego kabina z płaską podłogą wygłuszona od spodu jak w zetorze (koniecznie szczelna), błotniki zintegrowane z kabiną też wygłuszone. Później wywalić zbiornik pod kabinę tak aby odciąć zupełnie silnik jakąś grodzią. Całość wygłuszyć. To ten ciągnik dorównywał by komfortem pracy nie jednemu nowemu zachodniemu ciągnikowi. 

Bartesko kilkanaście lat temu miało coś takiego, ale chyba nie do końca zrobione jak trzeba i pewnie dla tego już chyba tego nie robią.
Generalnie takie coś jest względnie proste i nie aż tak drogie do zrobienia i faktycznie w parze ze skośnymi zębami zaoferuje komfort identyczny z Zetorem, bo zachodnimi to może nie. W sumie sam o tym myślałem, ale chce mieć jak najwięcej w oryginale i używam tego ciągnika do tura, nie pracy w polu, to w zasadzie brak zabudowy tylko pomaga w czyszczeniu i szybkim serwisie.
Nie mam pojęcia czemu firmy pokroju Naglaka nie sprzedają gotowych zestawów izolowanej kabiny z podwieszonymi pedałami, zbiornikiem pod kabiną i wygłuszoną podłogą, a zamiast tego sprzedają za grubą kasę to samo od ponad 20 lat, tylko dają do wyboru ohydne plastiki... Może to typowi właściciele C-360 są zbyt ograniczeni, by przekonać się do takiego rozwiązania i wolą włożyć w ciągnik połowę wartości dostając ,,komfort" identyczny jak w używce za 2k.
Warto natomiast wspomnieć, że całkowicie płaska podłoga, co prawda oferuje bajeczne czyszczenie, ale skutkuje albo znacznym wzrostem wysokości ciągnika(spójrz na C-360 Jockera z początkowej fazy przeróbek kabiny), albo pozycję półleżącą niczym w samochodzie. W Zetorach niekoniecznie dobrze - poszli na kompromis: jest dużo wyższy, a i tak ma mały garb na wygłuszenie skrzyni. Ja bym osobiście zostawił garb i to duży, ale zrobił dobrze przemyślane dywaniki, by (prawdziwe) sprzątanie nie wymagało odkurzacza i masy czasu jak w Zetorze.

W dniu 4.09.2022 o 22:37, MF675ursus napisał(a):

Już ktoś dawno temu to zrobił i nadal jest w ofercie jako używany. Nazywa się Zetor 7211

Ceny z kosmosu, stan loteria, a kabina od ideału bardzo daleka, poza ilością miejsca w środku.

Opublikowano (edytowane)

Wreszcie ktoś nagrał o tym film, a już myślałem, że tylko ja to zauważyłem. Naglak i kopie od 30 lat mają ten sam dziecinny błąd w konstrukcji tylnej szyby, że woda leci do środka.
Rozwiązanie problemu jest jedno i ja tak będę robił jak się znajdzie czas - zestaw szyby tylnej od kabiny BTW X Naglaka ze szybami bez-ramkowymi co powinno być standardem i wtedy szyba jak w nowoczesnym ciągniku ładnie uszczelnia wszystko po zewnątrz i nie trzaska.

Edytowane przez qkohe155

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez wojtekw
      Czy przy wymianie poduszek pod kabiną, a konkretnie lewej poduszki muszę wyciągać zbiornik paliwa w Vario 818? Ktoś może to robił w innym modelu z tej serii. Proszę o podpowiedz jak prawidłowo zamontować poduszki i jak się dostać do lewej strony(z prawej jest dobry dostęp). Wiem, że był podobny temat, ale nikt nie odpowiada... 
    • Przez mchojecky
      Witam. Składałem wniosek w sprawie dofinansowania małych gospodarstw. Zostało rozpatrzone pozytywnie i teraz szukam sprzętu do mojego Ursusa C-360. Chodzi o belownicę. Budżet wynosi do 60 tysięcy złotych. Jaką belownicę polecacie do tego ciągnika? Proszę o pomoc i określenie cech, które są ważne u belownic. 
      Pozdrawiam 
    • Przez Bonex157
      Cześć,
      Chcialbym sie zapytać Was ile waży kabina puszka/orzeszek z szybami i bez
    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez klamka4
      Witam pisze w imieniu kolegi bo ma taki problem. 
      C360 jak jest zimny to odpala a jak ciepły to mie odpala i nie można wałem przekręcić. A jak odpali gdy jest zimny to strasz nie kopci i kontrolki się świeca. Pomoże ktoś z góry dzięki 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v