Mattti

Samochód dla ROLNIKA [Połączone]

Polecane posty

corrado    401

Typowy samochód terenowy posiada miękkie zawieszenie i duży skok 

 

 

Popieram. Twarde zawieszenie masz w samochodach bardziej sportowych. Wystarczy zmienić tryb jazdy jeśli auto takową możliwość posiada  i czuć różnicę pomiędzy trybem comfort, a sport. Tak więc z doświadczenia śmiało to mogę powiedzieć.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LuckyLuke12345    230

Popieram. Twarde zawieszenie masz w samochodach bardziej sportowych. Wystarczy zmienić tryb jazdy jeśli auto takową możliwość posiada  i czuć różnicę pomiędzy trybem comfort, a sport. Tak więc z doświadczenia śmiało to mogę powiedzieć.

 

I ty to nazywasz terenówką jak ma tryb jazdy ?

 

Nie bardzo, twarde zawieszenie pogarsza właściwości jezdne w terenie 

Przy miękkim miałbyś poważne uszkodzenia karoserii i na zakrętach dochodziło by do dużego przechyłu 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Nie mówię tu o terenowym aucie, a o odczuciach jakie niesie za sobą zmiana trybu jazdy w audi S6. Na wszelkie wyboje i nierówności tryb comfort bardzo miękki co niesie za sobą wybieranie nierówności tak aby nie było ich czuć. I tak jak kolega wyżej pisał terenówki mają duży skok aby tą nierówność wybrać i jak mieć największą  styczność z podłożem  przy przechyłach i dużych wybojach. dzięki takiemu rozwiązaniu koła maja trakcję a nie wiszą w powietrzu.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LuckyLuke12345    230

Tak tak a świstak siedzi i zawija je w te sreberka przełącz sobie na tryb titanic i płyń dalej bo nie chce mi się z tobą pisać 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Witać poziom Twojej inteligencji jest zbyt niski aby kontynuować ta rozmowę dalej. 


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

Jakos w moim l200 miekko nie jest tylko twardo w porownaniu do osobowki A SUVa terenowka nazwac nie idzie niestety bo to calkiem inna liga tzn. Cos co jeat podobne do terenowki ale z zawieszeniem osobowki itp.
Co do trybow jazdy to ja w swojej vectrze c tez mam taki psteyczek elektryczek z napisem sport po czym zmienia sie reakcja na pewalngazu hamulca uklad kierowniczy staje sie twardszy a zawieszenie robi sie twarde dzieki amortyzatorom ids.
Takie udziwnienia ma dzisiaj juz kazdy producent samochodow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Jak dla mnie l200 i a4 jadąc po polu oprócz tego ze l200 jest wyższa nie daje większych różnic w odczuciu nierówności. Nie porównujmy vectry c do s6 c7 proszę bo  po za tym jak to nazwałeś  pstryczkiem to nie ma nic wspólnego ze sobą. Więc te udziwnienia z nazwy są tylko takie same w rzeczywistości to zupełnie różne bajki.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Mam teraz suva a przez ostatni rok jeździłem Borą. Oba na standardowym zawieszeniu, ale suv ma o wiele lepsze tłumienie nierówności. W borze na jakimś dołku żołądek o żebra się obija a suv łagodniej przejedzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

W tym przypadku jak najbardziej się z Tobą kolego zgodzę.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

Bo ma wyzszy skok w zawieszeniu. W borze dobija a w suvie czasami amor dopiero do polowy ugiety.

Co do vectry plus jest taki ze w stosunku do mocy i osiagow jest relatywnie tanim samochodem w zakupie jak i uzytkowaniu a do tego proste. Nie oszukujmy sie znalezc s6 nawet 14 letnie w pelni sprawne i z v8 w dobrym stanie graniczy z cudem a i spalanie oleju w tych silnikach jest delikatnie mowiac zayebiste hehe.
No i kolejna sprawa to cena takiej furmanki gdzie za 10 letni woz mosimy polozyc lekko 50 tys zl no ale wiadomo audi to audi i naped quattro.
Mnie jedynie denerwuje naped w bc bo dla mnie nie problem w tej chwili zrobic z tego auto majace 250 nawet 280 km bo swapy robie caly czas jakies w wolnej chwili ale brakuje przy takiej mocy 4x4 no ale moze i to uda sie zrobic jak bedzie jakas inna baza bo obecnej mi szkoda na takie szarpanie hehe

Edytowano przez Mikruss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Nie mówię tu o terenowym aucie, a o odczuciach jakie niesie za sobą zmiana trybu jazdy w audi S6. Na wszelkie wyboje i nierówności tryb comfort bardzo miękki co niesie za sobą wybieranie nierówności tak aby nie było ich czuć. I tak jak kolega wyżej pisał terenówki mają duży skok aby tą nierówność wybrać i jak mieć największą  styczność z podłożem  przy przechyłach i dużych wybojach. dzięki takiemu rozwiązaniu koła maja trakcję a nie wiszą w powietrzu.

Nie słuchaj go bo pewnie dziadek oddał mu swoje suzuki ignis i myśli że ma terenówkę...Lucky chłopie zrozum że na miękkim zawieszeniu dłużej koła mają kontakt z podłożem - czyli dłużej jedziesz 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tworkowiak    108

Strasznie tu gmatwacie. Niby macie jakieś pojęcie ale żadnych konkretów. Na początek sprecyzujcie o czym piszecie. Piszecie o zawieszeniu terenówek ale o co konkretnie wam chodzi? Rozmawiacie o zawieszeniach prawdziwych aut terenowych które jako nowe sprzedawane są już tylko ze 3-4 modele na świecie, czy chodzi o SUV-y których jest cała masa? 
http://www.akcesoriaoffroad.pl/akcesoria-terenowe/terenowka-vs-suv-uklad-zawieszenia  -lektura.


...McCORMICK... and ...URSUS... B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Jakos w moim l200 miekko nie jest tylko twardo w porownaniu do osobowki A SUVa terenowka nazwac nie idzie niestety bo to calkiem inna liga tzn. Cos co jeat podobne do terenowki ale z zawieszeniem osobowki itp.

Co do trybow jazdy to ja w swojej vectrze c tez mam taki psteyczek elektryczek z napisem sport po czym zmienia sie reakcja na pewalngazu hamulca uklad kierowniczy staje sie twardszy a zawieszenie robi sie twarde dzieki amortyzatorom ids.

Takie udziwnienia ma dzisiaj juz kazdy producent samochodow.

L200 zaprojektowany jest z myślą o przewożeniu towarów więc będzie miał inne zawieszenie. Mowa była o typowych terenówkach typu wrangler, defender

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Są samochody lepsze,ładniejsze i wygodniejsze niż ten vw pasztet. Klekot tego diesla jest wprost obłędny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys48    19687

są i nawet tańsze,ale trzeba przyznać jedno motor żywotny i oszczędny........

choć moje matsurabisi i tak oszczędniejsze ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Motor baaardzo żywotni i trwały może klekocze ale nie do zdarcie zwłaszcza 1Z.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Panowie zastanawiam się  czy opłaca  sie  zakładać  instalację  gazowa  na  ciekłym  wtrysku?

jest około  dwukrotnie  droższa  od  zwykłej , noszę  sie  z  zamiarem  założenia  gazu i ostatnio  czytałem  coś  o ciekłym wtrysku. 

Niby  same plusy ... oprócz  ceny 

Auto to  Citroen  C 8 , silnik  1997 cm  136 koni


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Auto  służy  do przysłowiowego  wożenia  d*py , nie  jeżdżę  zarobkowo . Rocznie średnio  około 15-  20 tys.


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

Ciekly dajemy do bezposredniego wtrysku.

Do starej beny zwykla sekwencja za max 2400 zł i masz lpg jak złoto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Paweł8484
      Witam, Mam problem z ładowarką teleskopową manitou mt1135 rozrusznik kręci ale maszyna nie chce odpalić tak jak by była jakaś blokada. Wyświetla się czerwony trójkąt z wykrzyknikiem. Może ktoś coś wie coś na ten temat

    • Przez Filip98
      Witam serdecznie,  poszukuje kompletną kabinę do kramera 612slx,  czy wiecie może gdzie udało by mi się kupić? Pozdrawiam serdecznie 
    • Przez Nikkallo
      Co w obecnych czasach jest lepszą opcją? Najem długoterminowy auta czy jednak jego zakup? Mam obecnie dylemat, chcę kupić samochod. Mam 100 tysięcy gotówki (mam świadomość, ze przy obecnych cenach samochodów nie kupię niczego naprawdę konkretnego).
      Obawiam się, że już przy wyjeździe z salonu auto sporo straci na wartości. I po kilku latach eksploatacji będzie warte 50% tego co zapłaciłem.
      Jakieś opinie?
    • Przez kubakuba678
      Witam mam pytanie czy pamięta ktoś jakie był ceny ciągników kombajnów maszyn rolniczych w latach 90? Pytam z ciekawości możne porównać cenę do dzisiejszej. Jak ktoś pamięta niech podaje oczywiście nowego wtedy sprzętu
    • Przez AroniowyLiść
      Jako, że w wątku o Rolnikach Podlasie rozwinął się temat poboczny o motocyklach, to tutaj w hyde parku zakładam nowy wątek, bo tam nam zaraz admin posprząta offtopic  
      Zapraszam do udzielania się wszystkich motocyklistów w tym wątku, może jakieś wspólne latanie, albo spotkanie forumowych motocyklistów by się udało ogarnąć
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj