arni251

Jaki alternator do c-360 ?

Polecane posty

Gość   
Gość

Dzięki wielkie wezmę 16mm2 może kiedyś zamiast a124 wpadnie a125 Się przyda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ale że Polak pisze przecież przez SZ i nie stawia przecinka przed "że "to jest jeszcze gorsza tragedia. Ponadto nie tylko ciecze mają gęstość. Ciała stałe oraz gazy także. Napisał tak żeby każdy zrozumiał i każdy zrozumiał tak jak miał zrozumieć.

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Napisałem tak, bo tak się nazywa ten parametr. W każdym przewodzie elektrycznym mamy do czynienia z gęstością prądu. Na tej podstawie oblicza się przekrój przewodu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Czy jak na A124 czyli alternatorze od poloneza gaśnie mi kontrolka przy 500 obrotach, a z powrotem zapala się przy 400, a napięcie ładowania przy 800 obrotach to równe 14 V  to dobrze wszystko jest ? I jeszcze pytanie czy taka końcówka 150_0_productGfx_7cd6e0f8b7980851e0fe72bzakładając, że jest idealnie zarobiona uciągnie te 55 A ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Czy jak na A124 czyli alternatorze od poloneza gaśnie mi kontrolka przy 500 obrotach, a z powrotem zapala się przy 400, a napięcie ładowania przy 800 obrotach to równe 14 V  to dobrze wszystko jest ? I jeszcze pytanie czy taka końcówka 150_0_productGfx_7cd6e0f8b7980851e0fe72bzakładając, że jest idealnie zarobiona uciągnie te 55 A ? 

Ta końcówka nawet przylutowana nadaje się co najwyżej do połączenie plastikowego kierunkowskazu z masą. Załóż porządną miedzianą jak kolega post wcześniej zapodał, przylutuj. Nie uleci przy samym oku od drgań jak ta blaszanka.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ale na m5 ciężko takie kupić :) A jeszcze zapytam z ciekawości, jak je zaciskałeś ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    458

Ścisnąłem w imadle, oblutowałem i na to termokurczliwka i tyle


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Jak ścisnąłeś to jak potem to lutowałeś ? Chyba najpierw lutowałeś ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Smarujesz jakąkolwiek pastą do lutowania, wkładasz, zaciskasz, rozgrzewasz, podajesz cynę a ona wpływa sobie elegancko do środka. Proste. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    458

@luki530 Chyba wiem co robiłem. Nie wiem czy to jest do końca profesjonalne ale zamontowałem końcówkę na kablu, zacisnąłem w imadle i miejsce jej styku z kablem zalutowałem. Tyle.

Edytowano przez michal1993

Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Seweryn ma jeszcze pytanie, czy jak będę grzał palnikiem w tą końcówkę to nagrzeje się odpowiednio by roztopić cynę ? Bo nie chcę spalić gumowej powłoki na przewodzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Można i palnikiem grzać od strony oczka na śrubkę a w otwór w który wchodzi podajesz cynę. jak osiągnie odp. temp roztopi się i wpłynie. Jeśli przygrzejesz trochę izolacje założysz koszulkę. 

 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ale na m5 ciężko takie kupić :) A jeszcze zapytam z ciekawości, jak je zaciskałeś ?

Przecież wyjście alternatora jest na M6...I bez problemu można je kupić. I tak jak napisałem wcześniej nie zaciskaj tego tylko zalutuj. Tylko pamiętaj, temperatura lutu nie może przekroczyć 350°C bo połączenie nie będzie dobre.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

O Boże!Serca nie macie?

Z palnikiem do końcówki fi6,przecież izolacja się stopi na tym przewodzie.To nie spawarka że przewód jest ognioodporny.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

A jak inaczej chcesz to rozgrzać ? Skoro ma być zalutowane wewnątrz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1116

Ja rozgrzewam lutownicą "kolbą" o mocy 200W i nie ma problemu z rozgrzaniem (nie trwa to kilka sekund ale jest wykonalne), jest jeszcze pytanie jaki kolega ma palnik na myśli?


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Taki do lutowania miedzianych rur, nie bój się nie do papy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

He he he. Jak nie ma mocnej kolby to inaczej jak płomieniem nie rozgrzeje. W tym samym czasie będzie podawał cynę jak zacznie się topić to płomień odsunie. Temperatura będzie taka sama jak rozgrzane lutownicą którą też da się izolacje stopić.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Misiaul    16

Przeczytałem na innym forum że można sprawdzić czy alternator jest sprawny a pomocą akumulatora i tak też zrobiłem. Pod tą śrubke z 30 podpiąlem minus a pod zacisk co widać pod zielonym kablem plus z akumulatora, i żarówke pod to co jest z lewej strony(widać wsuwke bez opisu). I jeśli po podłączeniu tego żarówka będzie świecić to znaczy że alternator zepsuty i mi niestety ale świeciła. Może mi ktoś powiedzieć czy dobrze to podpiąłem i czy jeśli żarówka świeci to alternator zepsuty ? 

<a href=http://zapodaj.net/c4344166ba71d.jpg.html>WP_20150427_005[1].jpg</a>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

Ja nie wiem jak się podłącza ten alternator ale na pewno ten pod śrubę to plus główny od akumulatora a minus pod obudowę a ten z prawej kontrolka i nie wiem czy ten alternator potrzebuje plus od stacyjki może ktoś posłowie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Kam78245
      Witam serdecznie 
      Próbowałem samemu rozwiązać problem lecz niestety, ale wiem że na Was można liczyc:) !
      Otóż, podczas próby rozruchu mojej 60tki rozrusznik na początku krecił jak zwykle lecz dosłownie po sekundzie zaczał wolniutko mielic i zgasł, zauważyłem jednocześnie błysk w skrzynce bezpieczników. Potem juz brak reakcji na przycisk start. Akumulatory są dobre, wszystkie światła i to co na prąd w maszynie działa...oprócz rozrusznika. Nie wiem jak prądnica bo jeszcze taka w nim jest ze względu na to że używam 60tki dwa razy na kwartał. Sprawdzałem klemy, mase 
      Proszę o pomoc 
      Pozdrawiam Kamil 
    • Przez Mateusz100
      Witam ostatnio widziałem na internecie jak ktoś zrobił niby profesjonalną instalacje do ursusa c 360, a mianowicie puścił kabel od rozrusznika do puszki hermetycznej takiej instalacyjnej  ktorą umieścił w ciagniku i do tej puskzi ten kabel i za pomocą złaczek wago połączył tam do tego bezpiecznik na kablu samochodowy dał i jakieś właczniki i podłaczył lampy tylnie i przednie oczywiście ledowe. Moje pytanie czy to ma sens i będzie działać? od rozrusznika dał dwużyłowy kabel 2x1,5mm   jest od odpowiedni? Z tego co widziałem to kabel prądowy bezpośrednio do kostki wago i od niej innymi kablami do przełaćznikow dawał. Nie wiodziałęm żadnego rozłączania tego prądu ale niby mu to działa. Co wy na to jest to bezpieczne i dobre? Chciałbym to zrobić i zamontować lampy dwie ledowe ktore maja 29w jedna czyli razem niecałę 60w pobierają wytrzyma coś takiego? Oczywiście muszę wymienić prądnice na alternator bo inaczej to ciagnika nawet nie odpale haha o tym wiem.
    • Przez Bolo3
      Witam,mam problem z prędkościomierzem w claas arion 450 2021.Wszyqtjo działało dobrze aż tu nagle licznik przestał pokazywać prawidlową prędkość. Teraz jadąc 40km/h licznik pokazuje 4,6km/h. Pomoże ktoś co mogło się stać?
    • Przez Rafał2222
      Witam. Co raz bardziej rozrusznik w moim zetorze 5011 zaczyna wariować, tzn że chcę go zapalić wciskam start, ledwo kręci i puszczam start i naciskam  ponownie kręci dużo lepiej i pali. Czasami jest tak że jak w cisnę start to zaiskrzy aż. I teraz tak aku nowy. I ta śruba od elektromagnesu co idzie do rozrusznika nie ta od akumulatora tylko ta dolna jest skorodowana, to może robić taki efekt jak opisywałem? 
    • Przez dobcio0821
      Napisano Listopad 26, 2020 Witam.
      Przeglądam różne posty ale niemoge znaleźć rozwiązania. Wczoraj chciałem zmienić pradnice na alternator AGH. Instalacje mam nową (pod alternator). Wszystko podłączyłem według schematu. Akumulatory zamienione i jest minus na masę. 
      Kabel czerwony podłączyłem tam gdzie przewód plusowy na rozruszniku i do 30 na stacyjce, a kabelek szary od kontrolki do konektora w alternatorze. 
      Problem zaczyna się jak chce podłączyć kabel plusowy między rozrusznikiem a alternatorem, porostu iskrzy.  Kolega sąsiad podjechał swoim traktorem też z zamontowanym alternatorem aż jest zdziwiony czemu iskrzy. Na krótko kablami spróbowaliśmy podpiąć masę do masy traktorów i od jego rozrusznika do alternatora i też iskrzy. Czy to może być wina alternatora? Dawać go na reklamację czy może jednak coś jest źle podłączone? Byłbym wdzięczny za jakieś sugestie. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj