Skocz do zawartości
dario1601

renault ares 550 wyje cos z tylu z prawej strony

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
dario1601    0

kupilem tydz temu aresa 550 i cos wyje mi z tylu z prawej strony nie mam pojecia co to moze byc podejzewam cos z hydraulika. czy ktos spotkal sie z podobnymi objawami??

 

i drugie pytanie czy w aresie sa jakies swece zarowe albo plomieniowe i jak sie je wlacza??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leman    0

Wyje podczas jazdy postoju ? opisz dokładniej problem. U mnie w aresie podgrzewanie świec działa jak w MF 255 przekręcasz kluczyk raz, gasną kontrolki i potem lekko dalej ale tak zęby ciągnik nie zapalił, pojawia się kontrolka od podgrzewania świec żarowych jak zgaśnie przekręcasz kluczyk do końca i odpalasz ciągnik bardzo przydatne podczas dużych mrozu w zimę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dario1601    0

wyje i na postoju i podczas jazdy . jak stoje z tylu ciagnika to w okolicach filtrow te wycie sie rozchodzi. a mozesz mi powiedziec gdzie w nim jest zamontowana pompa ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ptaszyna    125

Żyje żyje, tylko słabo opisujesz to wycie,coś nie działa z tego powodu, albo jakieś inne wskazówki.Pompa jest w tylnym moście z prawej strony miej więcej tam gdzie jest filtr(gruby niski, puszkowy,przykręcony do korpusu), jest tam pokrywa i pod nią w środku jest pompa.Trochę dalej do przodu pod lekkim skosem powinny być dwa lub jeden dodatkowy filtr hydrauliki.Ten pierwszy z cienkiej blaszki jest wbudowany w kanał ssący pompy te dwa skośne z grubego są na wyjściu z pompy-pompa jest dwustopniowa.

Ruszałeś dzwigniami hydrauliki, są na nich plastikowe tulejki-przesuwa się je do góry i na dół dzięki czemu można zablokować dzwignie w pozycji roboczej lub neutralnej.Może masz krórąś wpozycji roboczej zablokowaną i przez to pompa wyje.

Edytowano przez ptaszyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dario1601    0

nie kolego sa w pozyci neutralnej . ruszalem nimi i jak dam w pozycje robocza to wtedy czuc obciazenie i gorzej wyje. z lewej strony mniej wiecej na wysokosci filtrow jest jakis rozdzielacz czy rozgaleziacz hydrauliki i tam przy mocno rozgdzanym oleju pojawia sie cos w rodzaju ocierania (taki odglos) . tam przy zmianie pol biegu jest chwilowa cisza a potem znowu to samo. a wracajac do samego wycia to czy sama zmiana filtrow moze wyciszyc to czy to raczej nie tego winna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    125

U mnie jest tak samo z tym syczeniem z lewej jak olej gorący,a wogule to też wyje(słyhać go),widocznie ten typ tak ma.Jak masz możliwość to możesz sobie porównać z MF seri62xx lub61xx mają te same skrzynie tylne mosty i hydraulikę.Wymiana filtrów i oleju jest wskazana bo nie wiadomo jak długo już na tym chodzi a o skrzynie w nim trzeba dbać tak samo jak o silnik albo i lepiej.Nie podałeś jaki masz rewers i ile biegów pod obciążeniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dario1601    0

rewers mechaniczny i jeden polbieg na kazdym biegu . ale czy te wycie jest u ciebie do tego stopnia ze ciezko silnik uslyszec??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dario1601    0

koledzy doszedlem do takie czegos . z tylu z prawej strony sa filtry jedna banka i dwa podluzne . gdzy dotykam banki nic nie czuc na pierwszym podluznym filtrze czuc drzenie w rytm tego wycia i jest eweidentnie goracy tak samo przewody odchadzace od niego na drugim podluznym nie czuc nic. pomozcie co z tym zrobic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    125

Te podłużne filtry są na wyjściu z pompy, z jednego idzie olej przewodem do rozdzielaczy do tyłu a z drugiego do przodu do orbitrola i dalej na układ kierowniczy(pompa jest dwustopniowa).Nie pamiętam który jest który ale prawdopodobnie jest coś nie tak z układem kierowniczym, bo pisałeś poprzednio że jak ruszasz dzwigniami hydrauliki to słychać różnice.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    125

Spróbuj coś podłączyć pod hydraulike np:przyczepe, owijarke,co kolwiek i zobaczysz jaka będzie reakcja.

Edytowano przez ptaszyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maro80    0

Witam kolegi. Powiedz mi jeszcze czy ty masz w tym aresie hamulec hydrauliczny do przyczep. Bo jezeli tak to problem moze wlasnie lezec po stronie pompy hydraulicznej (a raczej rozdzielacza hydraulicznego, tak bym to nazwal) ktora jest sterowana pedalem hamulca a na wyjsciu jest wysokie cisnienie na przyczepy. Ten sterownik jest umieszczony nad tym filtrem ktory jest przykrecony do korpusu. Jest on przykrecony pod katem, trzema srubami M8 czy M10 na imbus jak dobrze pamietam. Z gory jest zasilanie z pedału hamulca(ktore steruje tym rozdzielaczem gdy nacisniesz pedał) i po nacisnieciu powinno byc zasterowane wysokie cisnienie na wyjscie które jest przykręcone znowy od dolu tego rozdzielacza. I motyw jest taki ze olej wlasnie tam się "kotłuje" jezeli pompka ta bądz jakby to nazwac rozdzielacz działa nieprawidłowo np. z powodu nieszczelnosci lub zużycia. Zobacz czy przy nienacisnietym pedale hamulca masz wysokie cisnienie na wyjciu na przyczepy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dario1601    0

kolego wiec sprawdzalem i nie ma tam cisnienia dopiero po wcisnieciu pedala pojawia sie cisnienie. masz moze jakies inne pomysly co tam moglo sie stac w tym moim ciagniczku??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateuszkn3    0

U mnie jest tak samo z tym syczeniem z lewej jak olej gorący,a wogule to też wyje(słyhać go),widocznie ten typ tak ma.Jak masz możliwość to możesz sobie porównać z MF seri62xx lub61xx mają te same skrzynie tylne mosty i hydraulikę.Wymiana filtrów i oleju jest wskazana bo nie wiadomo jak długo już na tym chodzi a o skrzynie w nim trzeba dbać tak samo jak o silnik albo i lepiej.Nie podałeś jaki masz rewers i ile biegów pod obciążeniem.

 

Od niedawna jestem posiadaczem 550 RX i właśnie mam podobny problem. Gdy olej jest rozgrzany pojawia się rytmiczne przerywane syczenie z tyłu z lewej strony. Gdy wciskam sprzęgło to już syczy ciągle. Czyżby coś związanego ze sprzęgłem?

 

P.S. Ma ktoś może instrukcję obsługi do tego modelu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    125

Instrukcję mam papierową po angielsku ale jak chcesz wiedzieć coś konkretnego to mogę podać. Napisz jakie masz sprzęgło ( elektryczne, mechaniczne), jaki rewers ile półbiegów .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateuszkn3    0

Instrukcję mam papierową po angielsku ale jak chcesz wiedzieć coś konkretnego to mogę podać. Napisz jakie masz sprzęgło ( elektryczne, mechaniczne), jaki rewers ile półbiegów .

Sprzęgło nie jestem pewien- wydawało mi się że hydrauliczne, rewers mechaniczny i 2 półbiegi. Dzisiaj jeździłem na pusto to już nic nie syczy ale jest jakby różnica w pracy na wolniejszym półbiegu

Edytowano przez mateuszkn3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateuszkn3    0

Koledzy potrzebuję pomocy. W Ares 550 RX gdy olej hydrauliczny jest rozgrzany pojawia się syczenie z tyłu po lewej stronie (okolice rozdzielacza). Co to może być? Jakie mają być wolne obroty w Ares ile mają wynosić obr/min?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    125

Jest tam reduktor ciśnienia do którego dochodzi olej z pompy hydraulicznej , zmniejsza ciś. do ok. 20 bar i i ogranicza strumień oleju który steruje sprzęgłem i półbiegami, po rozgrzaniu powoduje charakterystyczne syczenie oleju które zmienia odgłos przy używaniu sprzęgła lub półbiegów,jak wszystko działa dobrze to nie ma się czym przejmować. Obroty na rozgrzanym silniku 850 obr/min.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    125

Z lewej strony za kołem pomiędzy zbiornikiem a półosią jest rozgałęźnik (pająk, złodziej) i kilka przewodów hydr. Reduktor jest w tym rozgałęźniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez emsi1903
      Potrzebuje wiadomości ile litrów i jaki olej wlać do skrzyni w Renault 120.54 z 95r. Obecnie mam mineralny Agrol U. Gdy się zagrzeje to półwki i rewers nie chcą wchodzić. Słyszałem że musi być półsyntetyczny. Czy konieczna jest wymiana filtrów przy wymianie oleju (jaki koszt). Pomóżcie
    • Przez TomekLOP
      Witam
      W mojej 103,54 nisko podnosi podnośnik pytałem innych to max podniesiony ma 105cm mój podniesie tylko na 85cm podnosząc rękami za ramiona podnośnika osiągnę te 105cm, gdzie szukać problemu może są jakieś zawory krańcowe źle poustawiane. Chyba że jest jakaś regulacja przy dźwigni do podnoszenia. Podnośnik zwykły mechaniczny bez ehr.
      Dodaje filmik jak to wygląda: 
       
    • Przez lukas96
      Witam. Mam problem z renault 103.54 z skrzynią 24/8 a mianowicie podczas zmiany półbiegów następuje szarpnięcie. Znajomy mechanik powymieniał wszystkie filtry,olej i wyregulował na skrzyni ale problem nie ustąpił. Spowodowane jest to prawdopodobnie złą kalibracją skrzyni( to co się kalibruje przez komputer). Czy znacie kogoś kto to robi w okolicach Łańcuta. 
    • Przez mieszko12k
      Witam. Ile jest filtrów paliwa w Renault 103 14 ? Gdzie się znajdują? Jak wyglądają? Może ktoś wie, jakie ceny, jakie zamienniki czy cuś  : D
    • Przez pawelozim
      Witam wszystkich zakupiłem Reno 75-14 z 87r. i potrzebuje kilku porad a mianowicie; Jaki olej do silnika, skrzyni biegów no i przede wszystkim ile, jakie filtry, ile płynu do chłodnicy i jaki, co smarować i kiedy, dalej do czego służy pedał pomiędzy pedałami sprzęgła a hamulca czy to blokada czy co bo nigdzie jej nie widzę, i co to jest za linka z tyłu po prawej stronie na dole za wajchami od podnośnika i do czego służy, a i jeszcze jedno na desce rozdzielczej jest przełącznik tak jakby baków paliwa ale jest jeden bak po co to i koło niego po prawej pod przykrywką coś co można przekręcić śrubokrętem co to jest, a iczy są tam jakieś świece żarowe czy płomieniowa.
      Na razie tyle co bym chciał wiedzieć jak mi się coś przypomni to znowu zapytam.
      A może ktoś wie gdzie kupić katalog lub instrukcje albo skąd pobrać z internetu.
      Z góry dziękuje i pozdrawiam Paweł.
×