Zaloguj się, aby obserwować  
soltys123

JAK PRZESTAWIC WALEK NA 1000 OBR MTZ 920?? POMOCY

Polecane posty

soltys123    0

Witam. Mam problem a mianowicie potrzebuje zebyście mi powiedzieli jak się przestawia wałek obrotów z 540 na 1000 w MTZ 920? I jak macie może jakieś zdjęcia z tym związane tez bym poprosił. Z GÓRY DZIĘKI ZA POMOC I ODPOWIEDZI:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoodFarmer    27

Od spodu obudowy skrzyni między schodkami masz śróbę na klucz 17 z blaszka zabezpieczoną drugą śróbą na klucz 14 jeśli się nie myle. Luzujesz mniejszą,większą obracasz i zabezpieczasz. Poza tym takich tematów już było a to to sam powinieneś sobie przeczytać w insrukcji obsługi!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys123    0

w tym problem ze w intrukcji nie jest to praktycznie opisane nic nie moglem zrozumiec z tego. A to jest to tu przy sprzegle za schodkami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoodFarmer    27

Tak za schodkami. Na włączonym ciągniku troche zgrzytnie przy przełączaniu bo na wyłączonym może się nie przełączyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys123    0

A jak już to zrobię to czy te kontrolki będą mi pokazywać normalnie 1000 obrotów? Chodzi mi o te żółte co tam są.

Dzięki ci wielkie za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoodFarmer    27

Te kontrolki to pokazują tak orientacyjnie prędkość przecież cały czas chodza te od 540 i 1000

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FaRcIaSz    7

Czy mógłyby ktoś zrobić zdj tej sróby za daleka i zaznaczyć gdzie ta śruba jest bo nie moge jej znaleść :unsure: Z góry dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys123    0

Musisz sie polozyc pod ciagnik i tam masz takie dwie sruby. Jak nie zapomne to zrobie ci zdjecie. Jedna srube luzujesz kluczem 14 a druga taka prostokatna bardziej 17 przekrecasz w jedna strone i najlepiej jest to zrobic na malutkich obrotaach. Jaki masz model ciagnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj