Skocz do zawartości
News
Zaloguj się, aby obserwować  
małopolska

mam dylemat przy wyborze ciągnika marki zetor

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
szczupak    1

zasadnicza różnica to moc więc 7245 pociągnie większe maszyny od 5245 ale ten drugi jest trzy garowy a co z tym idzie oszczędniejszy chyba że masz jakąś okazje na oku


,,Nigdy nie podpisałbym się własnym nazwiskiem pod produktem, który nie ma w sobie tego, co jest najlepsze we mnie'' - John Deere :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavel    10

silniki 3 garwe sa zywotniejsze napewno- w ogóle technika wywazania czy pradukcji silników z iloscia cylindrów nieparzysta (np. 5 gary w samochodach odrazu sa cichsze)jest jakas zmyslna :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jaro    165
silniki 3 garwe sa zywotniejsze napewno- w ogóle technika wywazania czy pradukcji silników z iloscia cylindrów nieparzysta (np. 5 gary w samochodach odrazu sa cichsze)jest jakas zmyslna :)

Sorry ,Pavel ale tu się mylisz-weź np. szóstkę w BMW i piątkę w AUDI ,otwórz maskę i nasłuchuj-i co -jest róznica ?A posłuchaj np V8 albo V12 !Zresztą na to jest dobry test-połóż monetę na silniku i dodaj gazu-i zobaczysz co się będzie działo-generalnie jest taka zasada,że im więcej cylindrów tym spokojniejsza praca(a jeżeli są żywotniejsze to dlaczego nie ma np 3-cylindrowych ciężarówek-przecież w produkcji byłyby tańsze-prawda?).Zresztą o tym można pisać i pisać..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    135

zalezy do czego ma sluzyc ten ciagnik, ja bym bral 7245 bo jednak mocy ma sporo wiecej, 52 chyba nie ma nawet 50 koni a 72 ma 63km

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
małopolska    0

Ja wiem że wiekasza moc ale finanse za bardzo nie pozwalają i on nie będzie wykonywał ciężkich prac głównie sadzenie ziemniaków, siew i transport.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavel    10

ale bo im wiecej to kazdy tłok ma mniejszą pjemnosc... szczerze to myslałem o silnikach w Volvo :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    165

Pavel-no teraz to się uśmiejesz-ja MAM Volvo-tyle,że 4-cylindrowe :)-no i trochę w leciech posunięte (ale z Volvo jest tak,że i starym nie wstyd jeździć)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
baghis    0

ja bym ci radzil kupic sobie ursusa 3514.jest oszczedniejszy od zetora a jesli naped przedni jest niekonieczny to 3512 sam mialem i uwierz sprzet nie do zajezdzenia ale to tylko moja opinia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor6340    1

To po co pytasz skoro mowisz ze z finansami na 7245 gorzej .. jak jest kasa to wez wiekszego bo zapasik mocy sie przyda zawsz a jak nie ma az tyle to 5245 .. ja tak mysle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tez bym Ci radził wziasc 7245,naprawde,warto:)to jest ciagnik do wszystkiego,fakt troche ciagnie paliwka,ale i tak nie jest zle.Ostatnio dokoptowałem sie do strony czeskiej i tam fabryka pisze,ze do 7245 wkładali silniki 66km,a w polskich informatorach jest,ze maja 62,5km??i jaka jest prawda to ja niewiem,ale 7245 jest wypas:)pozdrawiam....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    118
.........Ostatnio dokoptowałem sie do strony czeskiej i tam fabryka pisze,ze do 7245 wkładali silniki 66km,a w polskich informatorach jest,ze maja 62,5km??i jaka jest prawda to ja niewiem,ale 7245 jest wypas:)pozdrawiam....

 

mozesz zapodac linke do tej stronki???


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek_WW    0

Dokładnie tak jak przedmówcy mówią bierz 7245  8) Lepiej mieć w zapasie te kilka km więcej nigdy nic nie wiadomo  8)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość fendt   
Gość fendt

Myse że ja raczej wybrałbym tego mocniejszego, zgodzę się z innymi. ale jeśli masz kase oczywiście bo to wydatek rzędu 30tys. zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FQ    0

Wg mnie to nie ma jakiejs wielkiej roznicy cenowej miedzy tymi ciagnikami,ceny sa raczej zblizone jednego do drugiego,no ale decyzja nalezy do Ciebie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    237
7245

polecam wersje horal


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cygi    1

owszem wersja horal jest wypasiona a zetora to bym zwioł 7245 bo jest o wiele silnijszy... ale 5245 pali sladowe iloci ropy


pozdrawiam Wszystkich AgroFoto'wiczów...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas    74

wersja "horal" jak sama nazwa wskazuje , jest to wersja górska wyposażony jest w wskażnik nachylenia stoku . może pracować na bardziej nachylonych polach. ma też szerszy rozstaw kół , a pozatym nie wiem czy jest tam większy wypas niż w normalnych zetorach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    237

w horalu jest zawsze wzmacniacz momentu ;) natomiast w zwyklym co najwyzej za doplata, choc nie wiem czy mozna bylo doposazyc w to ciagnik


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olik    0
wersja "horal" jak sama nazwa wskazuje , jest to wersja górska wyposażony jest w wskażnik nachylenia stoku . może pracować na bardziej nachylonych polach. ma też szerszy rozstaw kół , a pozatym nie wiem czy jest tam większy wypas niż w normalnych zetorach

I jest niżej środek ciężkośći. Dlatego jest bardziej odpowiedni do stoków górskich ;)


DF K100(zmieniona mapa wtrysku z K120) + Quicke Q55, McCormick cx 75 + Quicke Q45, Ursus C-360, Ursus C-330...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Tomi3312
      Witam.
       
      Posiadam dwa ciągniki a mianowicie C 330M i 3512. Wiadomo przydałoby się jeszcze coś, bo te dwa na pewno tworzą dobry zespół ale nie w przyszłości do sianokiszonki. Rozmyśliłem się nad czymś między właśnie C 360 3P a C 360. Ciągnik miałby pracować w prasie rolującej pewnie w uprawie ściernisk itp. C 360 jest tania ale słyszałem że dużo pali, a 3P nie kupi się w takiej cenie jak C 360 nawet do remontu.
      Proszę Was na pewno duża ilość z Was posiada któryś z tych ciągników i na pewno może się wypowiedzieć.
       
      Pozdrawiam Tomi.
    • Przez radzikus
      Witam.
       
      Szanowni Panowie.
       
      Powoli, ale nieubłagalnie zmierzam do decyzji odnośnie wyboru ciągnika pod mój wniosek o modernizacje.
       
      Jak sie łatwo domyślacie jestem jednym z tych z zielonej listy (ponoć szczęśliwców), poprawki szczerze mówiąc z pierdołami zdążyłem wyprostować a tym samym czekam już tylko na podpisanie umowy. Ci sprytniejsi przedstawiciele handlowi już zaczęli mnie nękać telefonami jakiś czas temu (prawdopodobnie widzieli moje nazwisko na liście łapiących się).
       
      No i tutaj dylematy jak u Sheakspear’a: Być albo nie być, kupić jelonka, Folks „Dojcza” czy może jednak ciągnik rodem z kraju Nokii (valtra dla niewtajemniczonych)
       
      Do rzeczy: wniosek mówi, że mogę zakupić ciągnik z przedziału mocy 90km-105km do kwoty 230 tys zł brutto. Pierwotnie oferta która była złożona opiewała na DF Agrofarm Profiline 420.
       
      Mam w zasadzie 3 typy i w ramach tylko tych 3 bardzo bym prosił o rzeczowe, rzetelne, oraz w miarę kompetentne sugestie co Wy byście mi doradzili/polecili. O Fendzie proszę nie wspominać ponieważ gdyby nie chodziło o kasę to bez wahania brałbym Vario….
       
      Typ nr 1.
       
      John Deere 5090R
      • Wersja Comfort (full wyposażenie)
      • Komplet obciążników
      • Szerokie ogumienie
      • Dodatkowe 3 para hydrauliki
      • Przedni TUZ
      Kwota brutto około 205 tys zł brutto
       
      Typ nr 2.
       
      Valtra N92

      - Silnik: 4 cylindrowy o pojemności 4,4l (44 DTA)
      - Moc silnika: 101 KM przy 2200 obr./min.
      - Moment obrotowy: 405 Nm przy 1400 obr./min.
      - Liczba biegów: 24 do przodu + 24 do tyłu (DPS 3 zakresowy)
      - Prędkość maksymalna: 40 km/h
      - Wałek odbioru mocy: 540/1000 obr./min.(ewentualnie opcjonalnie obroty wałka ekonomiczne)
      - Wymiary wałka WOM: 35 mm, 6 frezów
      - Skrzynia nawrotna: elektrohydrauliczna
      - Układ sterowania podnośnikiem: elektryczny EHR
      - Udźwig podnośnika: 4.000 kg
      - Wydajność pompy hydraulicznej: 73 l/min. (196 bar)
      - Napęd na przednią oś: w standardzie, załączany elektro-hydraulicznie
      - Blokada tylnego mostu: załączana elektro-hydraulicznie
      - Pojemność zbiornika paliwa: 220 l
      - Koła przód / tył: 420/70R24 / 520/70R34
      - Rodzaje zaczepów: zaczep stały, zaczep rolniczy, zaczep transportowy górny A10 Ø31,5 w ramie Scharmuller
      - Masa własna: 5030kg(bez obciążnika dodatkowego)
      - Wyposażenie uwzględnione w cenie ciągnika:
      gniazdo elektryczne 12V/8A DIN, żółta lampa ostrzegawcza, instalacja radiowa, klimatyzacja, błotniki przednie, błotniki tylne o zmiennej szerokości, sprężarka powietrza z instalacją, układ hamulców pneumatycznych, cięgła dolne hakowe z kulami 2/3 kat., IV zawór hydrauliczny( jeżeli chodzi o III-ci zawór to jest on w komplecie z przednim TUZ), przedni podnośnik TUZ(jeżeli zamawiamy przedni TUZ odliczamy od ceny obciążniki przednie ponieważ fizycznie niemożliwe jest ich zamontowanie), obciążnik na przedni TUZ 650 kg, siedzonko dla pasażera, fotel pneumatyczny operatora podgrzewany i obkręcany 0 180º z regulacją wzdłużną i oparcia, szerokie ogumienie TYŁ: 520/70 R34, PRZÓD: 420/70/R24 Contnental, sterowanie z błotnika podnośnikiem, możliwość załączania WOM z błotnika, dodatkowe reflektory robocze łącznie 4 + 4, kolor czerwony, CBM
       
      Cena- 230 tys brutto.
       
      Typ nr 3.
       
      DF Agrofarm Profiline 420
      • Full opcja
      • Dodatkowe obciążniki
      • Klima
      • Dodatkowe siedzenie pasazera
      • 3 wyjścia hydrauliki
      • Szerokie ogumienie
      • Przedni TUZ
      Około 210 tys brutto
       
      Konkludując; najtaniej mimo wszystko John Deere+ prawie najbogatsze wyposażenie, najcieższą, oraz największą rozmiarowo maszyna byłaby Valtra, ale brak Common Rail’a+toporny wyglad. DF fajny wygląd, ponoć spalanie także bardzo dobre wyposażenie włacznie z podłokietnikiem, ale maszyna lekka, silnik wyżyłowany (4l) + wysoka cena.
       
      Czekam na wasze sugestie co byście wybrali i dlaczego.
       
      Z góry wielkie dzięki.
    • Przez marek0609
      Witam chciałbym uruchomić biznes związany z wykopami,chce kupić koparke 5 ton I zastanawiam się jakim dyrektorem mógłbym ja ciągnąć, tak aby prędkość była 40km/h
    • Przez piotrek202127
      Witam wszystkich zgromadzonych,
      Chcę kupić ciągnik rolniczy DF lub zetora
      I teraz jeśli moglibyście powiedzieć coś o tych ciągnikach i który z tych 2 jest lepszy, jak jest ze spalaniem, awaryjnością  i dlaczego dany ciągnik jest lepszy, to byłbym wdzięczny. Ciągnik pracowałby jako główny ciągnik tzn. orka, siewy itp. Możecie podawać inne propozycje o podobnej mocy  i cenie
      Pozdrawiam 
    • Przez zulus
      Jak w temacie nowy czy stary mam belarusa 920 to wiem co to ciągnik ze wschodu ,case troche znam smam obawy jeden nowy ale awaryjny a drugi też ma wady i zalety poradzcie co zrobić z góry dziękuje
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.