Skocz do zawartości
News
Zaloguj się, aby obserwować  
małopolska

mam dylemat przy wyborze ciągnika marki zetor

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
szczupak    1

zasadnicza różnica to moc więc 7245 pociągnie większe maszyny od 5245 ale ten drugi jest trzy garowy a co z tym idzie oszczędniejszy chyba że masz jakąś okazje na oku


,,Nigdy nie podpisałbym się własnym nazwiskiem pod produktem, który nie ma w sobie tego, co jest najlepsze we mnie'' - John Deere :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavel    10

silniki 3 garwe sa zywotniejsze napewno- w ogóle technika wywazania czy pradukcji silników z iloscia cylindrów nieparzysta (np. 5 gary w samochodach odrazu sa cichsze)jest jakas zmyslna :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jaro    165
silniki 3 garwe sa zywotniejsze napewno- w ogóle technika wywazania czy pradukcji silników z iloscia cylindrów nieparzysta (np. 5 gary w samochodach odrazu sa cichsze)jest jakas zmyslna :)

Sorry ,Pavel ale tu się mylisz-weź np. szóstkę w BMW i piątkę w AUDI ,otwórz maskę i nasłuchuj-i co -jest róznica ?A posłuchaj np V8 albo V12 !Zresztą na to jest dobry test-połóż monetę na silniku i dodaj gazu-i zobaczysz co się będzie działo-generalnie jest taka zasada,że im więcej cylindrów tym spokojniejsza praca(a jeżeli są żywotniejsze to dlaczego nie ma np 3-cylindrowych ciężarówek-przecież w produkcji byłyby tańsze-prawda?).Zresztą o tym można pisać i pisać..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    138

zalezy do czego ma sluzyc ten ciagnik, ja bym bral 7245 bo jednak mocy ma sporo wiecej, 52 chyba nie ma nawet 50 koni a 72 ma 63km

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
małopolska    0

Ja wiem że wiekasza moc ale finanse za bardzo nie pozwalają i on nie będzie wykonywał ciężkich prac głównie sadzenie ziemniaków, siew i transport.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavel    10

ale bo im wiecej to kazdy tłok ma mniejszą pjemnosc... szczerze to myslałem o silnikach w Volvo :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    165

Pavel-no teraz to się uśmiejesz-ja MAM Volvo-tyle,że 4-cylindrowe :)-no i trochę w leciech posunięte (ale z Volvo jest tak,że i starym nie wstyd jeździć)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
baghis    0

ja bym ci radzil kupic sobie ursusa 3514.jest oszczedniejszy od zetora a jesli naped przedni jest niekonieczny to 3512 sam mialem i uwierz sprzet nie do zajezdzenia ale to tylko moja opinia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor6340    1

To po co pytasz skoro mowisz ze z finansami na 7245 gorzej .. jak jest kasa to wez wiekszego bo zapasik mocy sie przyda zawsz a jak nie ma az tyle to 5245 .. ja tak mysle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tez bym Ci radził wziasc 7245,naprawde,warto:)to jest ciagnik do wszystkiego,fakt troche ciagnie paliwka,ale i tak nie jest zle.Ostatnio dokoptowałem sie do strony czeskiej i tam fabryka pisze,ze do 7245 wkładali silniki 66km,a w polskich informatorach jest,ze maja 62,5km??i jaka jest prawda to ja niewiem,ale 7245 jest wypas:)pozdrawiam....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    125
.........Ostatnio dokoptowałem sie do strony czeskiej i tam fabryka pisze,ze do 7245 wkładali silniki 66km,a w polskich informatorach jest,ze maja 62,5km??i jaka jest prawda to ja niewiem,ale 7245 jest wypas:)pozdrawiam....

 

mozesz zapodac linke do tej stronki???


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek_WW    0

Dokładnie tak jak przedmówcy mówią bierz 7245  8) Lepiej mieć w zapasie te kilka km więcej nigdy nic nie wiadomo  8)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość fendt   
Gość fendt

Myse że ja raczej wybrałbym tego mocniejszego, zgodzę się z innymi. ale jeśli masz kase oczywiście bo to wydatek rzędu 30tys. zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FQ    0

Wg mnie to nie ma jakiejs wielkiej roznicy cenowej miedzy tymi ciagnikami,ceny sa raczej zblizone jednego do drugiego,no ale decyzja nalezy do Ciebie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    237
7245

polecam wersje horal


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cygi    1

owszem wersja horal jest wypasiona a zetora to bym zwioł 7245 bo jest o wiele silnijszy... ale 5245 pali sladowe iloci ropy


pozdrawiam Wszystkich AgroFoto'wiczów...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas    74

wersja "horal" jak sama nazwa wskazuje , jest to wersja górska wyposażony jest w wskażnik nachylenia stoku . może pracować na bardziej nachylonych polach. ma też szerszy rozstaw kół , a pozatym nie wiem czy jest tam większy wypas niż w normalnych zetorach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    237

w horalu jest zawsze wzmacniacz momentu ;) natomiast w zwyklym co najwyzej za doplata, choc nie wiem czy mozna bylo doposazyc w to ciagnik


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olik    0
wersja "horal" jak sama nazwa wskazuje , jest to wersja górska wyposażony jest w wskażnik nachylenia stoku . może pracować na bardziej nachylonych polach. ma też szerszy rozstaw kół , a pozatym nie wiem czy jest tam większy wypas niż w normalnych zetorach

I jest niżej środek ciężkośći. Dlatego jest bardziej odpowiedni do stoków górskich ;)


DF K100(zmieniona mapa wtrysku z K120) + Quicke Q55, McCormick cx 75 + Quicke Q45, Ursus C-360, Ursus C-330...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Dominik_1211
      Witam
      Zastanawiam się nad zakupem nowego ciągnika do gospodarstwa ma on głównie pracować w truskawkach ale i czasami pociągnąć pług 3 skibowy.
      Bardzo poważnie myślałem nad massyem 4707 jest on i bez DPF i bez Adblue, jedyną rzeczą która mnie w nim przeraża to jego zwrotność, która nie poraża promień zawracania po zewnętrznej to 7.7 m tym bardziej że po zwężeniu go tak aby pasował za c360 regulacja kątu skrętu została niewielka z racji tego że ciągnik posiada duże koła bo przód na R28.
      Polecicie coś innego? Najlepiej mało palącego i żeby nie było problemów z DPF-em bo lekka robota mu nie służy.
      Dowiadywałem się o zetora proxime maja nawet jakiś zamiennik oryginalny do DPF żeby gwarancji nie stracić, ale jest problem z rozstawem kół.
      Budżet 160 tys netto. Ciągnik o mocy od 75-90 km.
    • Przez ShunDevil
      Witam poszukujemy wraz z ojcem ciągnika o mocy 110-140 koni.Ciągnik ma być główny w gospodarstwie.Ma być to ciągnik nowy i powinien zmieścić sie do 340 tys.Chciałbym jeszcze dodać żeby mial 6 cylindrów.
       
    • Przez ShunDevil
      Witam poszukujemy wraz z ojcem ciągnika o mocyktórej 110-140 koni.Ciągnik ma być główny w gospodarstwie.Ma być to ciągnik nowy i powinien zmieścić sie do 340 tys.
       
    • Przez Zico99
      Witam poproszę was o opinię który waszym zdaniem i dlaczego? Tylko te dwa ciągniki mnie interesują. 
    • Przez globus512
      Witam. Proszę o opinie ponieważ zastanawiamy się nad nowym ciągnikiem, właściwie bierzemy pod uwagę tylko Valtrę lub John Deera. Moc 195 do 220km 
      Jeśli John to 6195R lub 6215R na skrzyni DD lub PQ czy AQ jak ona się tam nazywa
      Jeśli Valtra to T194 lub T214 Versu na Powerschifcie
      Na Valtrę T214 na oponach 710 tył i 600 przód, nawigacja do 2cm, skrętne błotniki, 4 pary hydrauliki, przedni tuz, miękka ośka, dolny zaczep smart Tuch i kilka innych cena 433 tyś netto mi zaproponowali. 
       
      Co lepsze, mniej awaryjne, i mniej pali ? Będę wdzięczny za opinie. W gre nie wchodzi ani NH, ani Deutz biorę te 2 pod uwagę
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.