Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
małopolska

mam dylemat przy wyborze ciągnika marki zetor

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
szczupak    1

zasadnicza różnica to moc więc 7245 pociągnie większe maszyny od 5245 ale ten drugi jest trzy garowy a co z tym idzie oszczędniejszy chyba że masz jakąś okazje na oku


,,Nigdy nie podpisałbym się własnym nazwiskiem pod produktem, który nie ma w sobie tego, co jest najlepsze we mnie'' - John Deere :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavel    10

silniki 3 garwe sa zywotniejsze napewno- w ogóle technika wywazania czy pradukcji silników z iloscia cylindrów nieparzysta (np. 5 gary w samochodach odrazu sa cichsze)jest jakas zmyslna :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jaro    164
silniki 3 garwe sa zywotniejsze napewno- w ogóle technika wywazania czy pradukcji silników z iloscia cylindrów nieparzysta (np. 5 gary w samochodach odrazu sa cichsze)jest jakas zmyslna :)

Sorry ,Pavel ale tu się mylisz-weź np. szóstkę w BMW i piątkę w AUDI ,otwórz maskę i nasłuchuj-i co -jest róznica ?A posłuchaj np V8 albo V12 !Zresztą na to jest dobry test-połóż monetę na silniku i dodaj gazu-i zobaczysz co się będzie działo-generalnie jest taka zasada,że im więcej cylindrów tym spokojniejsza praca(a jeżeli są żywotniejsze to dlaczego nie ma np 3-cylindrowych ciężarówek-przecież w produkcji byłyby tańsze-prawda?).Zresztą o tym można pisać i pisać..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    121

zalezy do czego ma sluzyc ten ciagnik, ja bym bral 7245 bo jednak mocy ma sporo wiecej, 52 chyba nie ma nawet 50 koni a 72 ma 63km

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
małopolska    0

Ja wiem że wiekasza moc ale finanse za bardzo nie pozwalają i on nie będzie wykonywał ciężkich prac głównie sadzenie ziemniaków, siew i transport.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    121

w takim razie nie potrzebujesz nawet przedniego napedu i wsytarczylby 5211.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavel    10

ale bo im wiecej to kazdy tłok ma mniejszą pjemnosc... szczerze to myslałem o silnikach w Volvo :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    164

Pavel-no teraz to się uśmiejesz-ja MAM Volvo-tyle,że 4-cylindrowe :)-no i trochę w leciech posunięte (ale z Volvo jest tak,że i starym nie wstyd jeździć)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
baghis    0

ja bym ci radzil kupic sobie ursusa 3514.jest oszczedniejszy od zetora a jesli naped przedni jest niekonieczny to 3512 sam mialem i uwierz sprzet nie do zajezdzenia ale to tylko moja opinia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor6340    1

To po co pytasz skoro mowisz ze z finansami na 7245 gorzej .. jak jest kasa to wez wiekszego bo zapasik mocy sie przyda zawsz a jak nie ma az tyle to 5245 .. ja tak mysle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tez bym Ci radził wziasc 7245,naprawde,warto:)to jest ciagnik do wszystkiego,fakt troche ciagnie paliwka,ale i tak nie jest zle.Ostatnio dokoptowałem sie do strony czeskiej i tam fabryka pisze,ze do 7245 wkładali silniki 66km,a w polskich informatorach jest,ze maja 62,5km??i jaka jest prawda to ja niewiem,ale 7245 jest wypas:)pozdrawiam....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    101
.........Ostatnio dokoptowałem sie do strony czeskiej i tam fabryka pisze,ze do 7245 wkładali silniki 66km,a w polskich informatorach jest,ze maja 62,5km??i jaka jest prawda to ja niewiem,ale 7245 jest wypas:)pozdrawiam....

 

mozesz zapodac linke do tej stronki???


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek_WW    0

Dokładnie tak jak przedmówcy mówią bierz 7245  8) Lepiej mieć w zapasie te kilka km więcej nigdy nic nie wiadomo  8)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość fendt   
Gość fendt

Myse że ja raczej wybrałbym tego mocniejszego, zgodzę się z innymi. ale jeśli masz kase oczywiście bo to wydatek rzędu 30tys. zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FQ    0

Wg mnie to nie ma jakiejs wielkiej roznicy cenowej miedzy tymi ciagnikami,ceny sa raczej zblizone jednego do drugiego,no ale decyzja nalezy do Ciebie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    236
7245

polecam wersje horal


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cygi    1

owszem wersja horal jest wypasiona a zetora to bym zwioł 7245 bo jest o wiele silnijszy... ale 5245 pali sladowe iloci ropy


pozdrawiam Wszystkich AgroFoto'wiczów...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas    73

wersja "horal" jak sama nazwa wskazuje , jest to wersja górska wyposażony jest w wskażnik nachylenia stoku . może pracować na bardziej nachylonych polach. ma też szerszy rozstaw kół , a pozatym nie wiem czy jest tam większy wypas niż w normalnych zetorach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    236

w horalu jest zawsze wzmacniacz momentu ;) natomiast w zwyklym co najwyzej za doplata, choc nie wiem czy mozna bylo doposazyc w to ciagnik


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olik    0
wersja "horal" jak sama nazwa wskazuje , jest to wersja górska wyposażony jest w wskażnik nachylenia stoku . może pracować na bardziej nachylonych polach. ma też szerszy rozstaw kół , a pozatym nie wiem czy jest tam większy wypas niż w normalnych zetorach

I jest niżej środek ciężkośći. Dlatego jest bardziej odpowiedni do stoków górskich ;)


DF K100(zmieniona mapa wtrysku z K120) + Quicke Q55, McCormick cx 75 + Quicke Q45, Ursus C-360, Ursus C-330...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Piotrass
      Witam ma do wyboru dwa ciagniki , ciagnik bedzie pracowal przy turze w wekszosci czasu. Nh mam  okazje kupic za 185 netto a Jd za 220tys, warto doplacac 35 tys?
    • Przez Farmer4255
      Zamierzam niedługo kupić używany ciągnik. Troche czytałem na temat tych ciągników i rozmawiałem z właścicielami, ale chciałbym żebyście i wy mi doradzili. Jakie macie zdania na temat Case MX 120 czy Fendt Favorit 512 lub ich serii. 
    • Przez pawelkarczewski
      Witam Wszystkich, Chciałbym zaczerpnąć informacji na temat ciągników do 100KM, planuje zakup ciągnika lecz zupełnie nie wiem jaką markę wybrać w tym przedziale mocy, jedyne jaka marka mnie nie interesuje to Fendt I JD, reszta może być. I tak wstępnie myślę nad Steyr lub Valtra. Mogę liczyć na waszą pomoc i konkretne informacje poparte praktyką i doświadczeniem?
      Dodam tylko że cena to drugorzędna sprawa
    • Przez xdx
      co sadzicie o ciągniku solis 60 
    • Przez Fugeo
      W najbliższym naborze będę próbował swoich prób w PROW. Chciałbym starać się o dofinansowanie na ciągnik rolniczy do pracy z ładowaczem czołowym, opryskiwaczem, rozsiewaczem nawozów.
      Moje propozycje:
      CASE IH FARMALL C 65/75
      DEUTZ-FAHR AGROLUX 65
      JOHN DEERE 5067E (minus to udźwig tylnego tuza - 1800 kg)
      KUBOTA M6060
      NEW HOLLAND T4.65 UTILITY
      ZETOR MAJOR 60
      I może jeszcze jakiś ursus, ale póki nie słyszałem żadnych sensownych opinii.
       
      Zależy mi na dobrej zwrotności , na jak najlepszym stosunku cena/jakość, niskim spalaniu, jak najmniejszej awaryjności, udźwig tura w granicach 1300-1500 kg.
×