Skocz do zawartości
proksa

prasa rolująca POMOY!!! JOHN DEERE550

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Prasa
proksa    0

WITAM jestem tu nowy w lutym 2012 kupiłem prasę rolującą john deere 550 z siatką i mam kilka pytań

1. jak uruchomic w niej siatkę nie mam zielonego pojęcia co i jak z tym zrobić fajnie było by o jaki zdjęcia albo dokładny OPIS.

2.przy wypuszczaniu beli pasy stają się lużne i 1 lub 2 pasy przytrzaskuje mi przy zamykaniu komory da sie cos z tym zrobić bo na dzień dzisiejszy muszę wychodzić z traktora i je odciągaćpasy a to nie robota

Ecopiotr    105

Sprobuj zadac to pytanie w temacie "John Deere 550". Ja CI nie moge pomoc (sam kupilem 550 w maju), ale na forum pisza ludzie z doswiadczeniem.

Sprobuj podjac kontakt z SZCZEWKO lub tupac 12 lub mariuszd93, moze beda Ci w stanie pomoc. Powodzenia!

Wiadomość z agroFakt.pl

endrju00711    11

Witam, problem z przytrzaskiwaniem pasów to efekt mało wydajnej hydrauliki ciągnika, tzn albo używasz ciągnika z hydrauliką o małej wydajności pompy (np c 360), albo zamykasz komorę na małych obrotach silnika (ciężar klapy powoduje szybsze wyciskanie oleju z siłowników podnoszenia komory do ciągnika niż napływ oleju z ciągnika do siłownika napięcia pasów)

Ecopiotr    105

Wczoraj po raz pierwszy prasowalem 550. Masakra. Ustawilem wielkosc beli na 5, ale pomaranczowa kontrolka mrugala nawet jak 5 przekroczylem. Zanim do tego doszlo zatrzymalem sie i probowalem owinac siatka, bez efektu. Pompa tak goraca, ze parzy. W koncu zerwal sie pas, owinal wokol jednego walka, zaklinowal i zerwal ponownie. Bela wyszla ok. 180 cm, twarda jak kamien. Czy ktos moze mi powiedziec, co zrobilem zle?

rafal88    10

To ze bela wyszla twarda jak kamien jest zalezne od sily zgniotu, ktora ustawiasz na zaworze z przodu prasy, ale to ze wyszla 180 to juz regulujesz na suwaku obok pompy, no ale to ze nie chciala sama owinac to moze masz po prostu cos nie tak z mechanizmem od wiazania

Passatb4    0

Masz racje