patrykb2736

jaki olej do belarusa 952.4

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
SZYMANOX    480

U mnie też jest czeska pompa i takie same błotniki i dach jak w .4 ^^ Poza tym w .4 jest trzeci hak i lampy obrysowe kabiny z przodu są poziomo a nie pionowo ;) A co do tej mocy to bardzo ciekawa sprawa bo ten sam silnik i w ogóle,chyba że miał na myśli ten sprzedawca belarusa z silnikiem deutza :D




Księga życzeń i zażaleń na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Z silnikiem Deutza ma podobno ok 98KM(tak mam napisane na ulotkach) ale nie ruskich niestety tylko zachodnich :lol:

Co do lamp to fakt ale o co ci chodziło z tym 3-cim hakiem?? Bo jeśli chodzi o zaczepy to są 3 - dolny rolniczy, transportowy wysunięty i transportowy krótki ale za to bardzo masywny.

 

Jest jeszcze bardzo dziwna kwestia tabliczki na kabinie w .4, pisze na niej 952.3! Sprzedawcy kazałem wymienić ją na właściwą z .4 inaczej powiedziałem że nie odbiorę sprzętu, bo mogą być problemy z policją przy kontroli i rejestracją. Ten na filmie też ma taką tabliczkę :blink:

 

O co chodzi z tym KPK?


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patrykb2736    87

nie mam czasu teraz bo praca jak to w gospodarce ale postaram se w najbliższym czasie nagrać jakiś flmik jak chodzi odpalony itp.a o do mocy to przy 4 pługu 40cm skiba to bez napędu ciągnie po prostej ale to był tylko test naęd obowiązkowo.

 

a co do ceny to 105tyś zł jeszcze odliczyć podatek vat to ciągnik mnie wyniósł sam ciągnik około 80tyś zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

;) A co do tabliczki to szczegół ,kto ci to będzie sprawdzał ;)

 

No właśnie będzie kto, na pewno Arimr będzie sprawdzał, na przeglądzie, może policja. Tak więc nie wiem, ale chyba każdy Belarus .4 ma taką tabliczkę z wersji .3. Spotkałem już 4 takie Belarusy.


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

Napewno sprawdzi to diagnosta podczas badania technicznego za 3 lata.

Mogą to sprawdzić służby mundurowe (policyjne) w trakcie kontroli drogowej choć u nas ciągników nie zatrzymują.

Może sprawdzić to ARiMR jeżeli brane z pieniażków prow'oskich, US przy zwrocie VATu a także bank jeżeli ciągnik w kredycie.

 

Niech dealer wymienia tabliczkę!!


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
komar4    2

ja też bym wolał silnik mmz no i cały oryginalny ciągnik a nie tam trochę niemiecki i silniki mają wytrzymałe mmz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Dealer miał znowu dostawę ciągników Belarus i jeden 952.4 też miał tabliczkę z modelu 952.3 pozostałe nr-y się zgadzają, nie wiem naprawdę co zrobić, delaler ociąga się nie daje konkretnych odpowiedzi co do tej tabliczki, jeśli nie zmieni tabliczki będę musiał chyba zrezygnować z ciągnika, czego bardzo bym nie chciał :(

 

Jak ktoś coś wie jeszcze na ten temat niech pisze, czyżby tylko jedna osoba na tym forum jak patrykb2736 miała Belarusa .4??

patrykb2736 nie boisz się że możesz mieć później problemy przez tą tabliczkę, czy może nie zwróciłeś uwagi na to przy zakupie??


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol19920    69

Chciałbym odświeżyć pytanie co do tej tabliczki. Junkers jak rozwiązała sie sprawa z tą kropką? Ja mam 1025.4 i na tabliczce z tyłu jest 1025.3. Też miałem dylemat i mentlik w głowie ale u każdego dealera było tak samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj