Damianwp

Problem z obrotami Ursus C-330

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Roki212    1818

Najprawdopodobniej klepią mu zawory jak mają spory luz miedzy dzwigienką a trzonkiem lub jak napisał seweryn kąt wtrysku zawczesny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pietrek1    1

zawory ustawione kąt no nie wiem rozrząd ustawiony na koła 0 do 0 tak jak było natomiast kąt kreska do kreski wiem że trzeba to ustawiać za każdym razem jak jest ściągana pompa a jak opóźnić kąt wtrysku co do klepania nic nie słychać nie wiem czy nie za dużo oleju wlałem do pompy bo 0.7 a jeden gość mi radził tylko do kreski facet który robił mi pompę przed chwilą z nim rozmawiałem wsłuchał się i stwierdził ze mam za późny kąt wtrysku dlatego obroty będą falować powiedział ze należy przyspieszyć pytał tez o zadymienie no i wcześniej nie wspominałem ale dymek przy dodawaniu gazu jest siwy no i zapytał od razu ile oleju do pompy wlałem

powiedzcie jak to zrobić aha i pytanie kiedy nastąpi opóźnienie a kiedy przyspieszenie obracając piastą pompy wtryskowej?

Edytowano przez pietrek1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

co do zapłonu to chyba nikt ci nie powie jak masz ustawic bo to trzeba byc i widziec prace ciagnika jak wchodzi w obroty jak odpala zimny i ciepły, zapłon ustaw wg instrukcji obsługi i wtedy zobaczysz co i jak, a co do ilości oleju to sporo go wlałes znam różne wersje starsze instrukcje podają ze od 0,17 - 0,25 w nowszej pisze że 0,60. Ja leje 0,30 i tak smarowanie pod rozbryzgiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

To nie jest to zrobione tak jak należy. W necie jest dostępna instrukcja, spokojnie ustawisz kąt wtrysku samemu. Puki silnik nie będzie ustawiony jak należy jaka kolwiek rozmowa na temat jego pracy mija się z cele..


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pietrek1    1

dobra panowie znalazłem swoją starą instrukcję powiedzcie czego mogę użyć zamiast kołka ustalającego bo u mnie po prostu otwór zaślepiony bez kołka jest i potrzebuje zablokować odpowiednie położenie może to być np wiertło odwrotnie włożone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pietrek1    1

kąt wtrysku ustawiłem idealnie,ciągnik zapala i dymi tak jak trzeba mimo tego na wolnych obrotach czasem faluje,poza tym chodzi bardzo dobrze,myślę że to regulator obrotów nie daje sobie rady z nowymi sekcjami,zapewne pompiarz nic przy regulatorze nie działał,zaczekam aż zrobi kilkadziesiąt mth albo zawiozę ja na koniec gwarancji ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

Jak ustawiłeś kąt tak że jak wpada wiertło w otwór to paliwo drga na pierwszej sekcji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

kąt wtrysku ustawiłem idealnie,ciągnik zapala i dymi tak jak trzeba mimo tego na wolnych obrotach czasem faluje,

Może za niskie masz wolne obroty?Przy ilu faluje?


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

kąt wtrysku ustawiłem idealnie,ciągnik zapala i dymi tak jak trzeba mimo tego na wolnych obrotach czasem faluje,poza tym chodzi bardzo dobrze,myślę że to regulator obrotów nie daje sobie rady z nowymi sekcjami,zapewne pompiarz nic przy regulatorze nie działał,zaczekam aż zrobi kilkadziesiąt mth albo zawiozę ja na koniec gwarancji ;[

[/quote

czyli rozumujesz że jedna sekcja nie przekręca sie razem z listwą?-niemożliwe ,regulator nie ma nic do tego, jeżeli sa nowe sekcje to możliwe że jedna ciężej pracuje po 10-15mth powinno minąć, ale dla mnie jak pisałem nierówno ustawione dawki lub nierówne ustawione otwieranie wtryskiwaczy


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pietrek1    1

no nie wiem najlepszy facham od pomp na naszym terenie ustawiał pompę i ciśnienie na rozpylaczach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mendieta    0

Witam. Co czym spowodowane są wysokie obroty silnika? Pod ciężarem obroty wkręcają się do 2600 a gdy bez ciężaru to do 2800! . Pytam bo wydaje mi się że są zbyt wysokie obroty jak na c330. Dodam że pompa i wtryski w regeneracji były w kwietniu. Z góry dzięki za odpowiedz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas972    11

no to ci gosc podkrecil dawke i obroty na pompie ja bym reklamowal robote u niego chyba ze wiesz ktora srubka reguluje obroty

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mendieta    0

ale po regeneracji obroty dostawał 2600 góra więcej nie przekraczał tylko teraz ostatnim czasem tak jakby się zwiększyły. a czy takie obroty przeszkadzają w czymś? Paliwa mało pije w porównaniu z tym co było przed regeneracja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Dokładnie, ograniczniki były troche poza skalą i się pewnie ten graniczny rozkręcił,duża dawka paliwa nie ma nic do max obrotów,

na regulatorze obrotów pompy czyli tam gdzie dochodzi cięgiełko od pedału, łączy się z taką dźwigienką na wałeczku z regulatora, są tam przynajmniej powinny zależy od typu pompy, 2 śrubki-szpilki bez nakretek, tylko wkretak , o średnicy 6mm, ograniczają one ruchy dzwigni a tym samym min i max obroty, nie pamiętam która jest ktora, bez problemu zajarzysz którą dokręcić aby dzwignia nie przesuwała się za daleko ,a tym samym obroty nie przekraczały 2200obr/min, no chyba że chcesz zbierać pół silnika z asfaltu :D


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

2200 t ogo strasznie przymuli, ja byn radzil aby wkrecal sie do max 2500-2600


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Czarox    56

Witam ostatnio ciapek nie chce wchodzic mi na obroty to znaczy czasmi jest ok a czasmi pod obciązeniem nie moze sie radzić i wejść na obroty jest słaby ustawiłem wtryski ale to nic nie dało i trzeba ciać już powoli trawy a on nie ma siły kosiarki rozpędzic ze sprzęgłem jest wszystko w porządku nie ślizga się dodam jeszcze ze gdy nie chce wchodzic na obroty to gdy cofnę pedał gazu i wcisne pare razy to zaczyna być dobrze ale poźniej znów to samo myśle że cos chyba w pąpie wtryskowej jest nie tak regulator obrotów? Jeśli był juz taki temat to przepraszam i proszę o polączenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Może się jeszcze zapowietrza. Zajrzyj do pompy wtryskowej, przeczyść ją, albo oddaj do regeneracji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Do pompy wtryskowej to lepiej nie zaglądaj bo sam nic tam nie zrobisz. Proponowałbym sprawdzić układ zasilania paliwa[ wszystkie przewody i filtry.]


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Czarox    56

no wydaje mi sie ze to bedzie pompa wtryskowa dawno juz nie była regenrowana nie wiem czy była w ogóle kiedys regerenowana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj