Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
RoLLand

Claas 98 sl MAXI klepisko i wspomaganie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
RoLLand    10

Witam. Mam problem w Claasie 98sl MAXI ze wspomaganiem. Otóż strasznie ciężko się kręci kierownicą. Olej mam zalalny nowy i czysty. Filtry w zbiorniku oleju wyczyszczone ale to nie pomogło. Myślałem że to wina orbitrolu i planowałem dać go do regeneracji ale w zeszłym sezonie na jednym polu przez krótką chwile zaczeło działac poprawnie. Za to pojawił się problem z podnoszeniem hedera. Ale przez te kilka chwil kiedy nie dzwigał hedera to wspomaganie działalo normalnie. Jaka może byc przyczyna???

2 problem to taki że gdy jadę w polu gdzie jest dużo zielska albo ostro jadę w rzepaku na ktory siada rosa to coś od czasu do czasu ostro walnie jakby w klepisku i to tak że aż silnik przydusi i zakopci na czarno. Oglądałem klepisko i wszystko jest ok. Listwy przykrecone, klepisko całe. Ale i tak czasami tak walnie że aż strach jechać dalej.

Pozdrawiam

RoLLand

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Peron    18

Może być wina orbitrolu, miałem tak w 96. po wymianie było OK. Jeżeli fiksuje też inna hydraulika, to może być wina samej pompy. U mnie w 98 jest dwusekcyjna, jedna sekcja jest od kierowania napewno, bo jak mi walnęła, to poza kierowaniem żadna hydraulika nie działała a z pola mi się udało zjechać jakoś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RoLLand    10

Normalnie tez bym stawiał na orbitrol. Ale tam jest też jakaś elktronika przy orbitrolu i nie wiem czy nie szwankuje właśnie to. Tym gorzej ze nie mam do niego ksiąki napraw a w sklepach tez nie mają. Tzn w tych których byłem:/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lovo85    0

witam. w moim 98sl maxi jest tak samo. czasem wspomaganie chodzi ciezko i bardzo wolno podnosi heder na rozgrzanym oleju, i robi to problem podczas precyzyjnego manewrowania( podpinanie hedera) a czasem wszystko ok i chodzi lekko i myslałem o wymianie pompy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez mateusz1995
      Mógłby ktoś wrzucić fotke gazu ręcznego w claasie consulu. ma ktoś może do sprzedania albo jakieś namiary na sieczkarnie do claasa consula.Jakie oleje lejecie do niego.
    • Przez classmercator
      Mam zamiar kupic kombajn Claas Mercator z roku 1988 co sądzicie o tym kombajnie??
    • Przez Krisman1985
      Witam, czy ktoś z obecnych forumowiczów jest w posiadaniu Instrukcji Napraw do 108 Sl. Najlepiej w pdf. Istnieje coś takiego jak katalog części do tego kombajnu?
    • Przez DEVBOL
      Witam, elektronikowi udało się postawić mojego bordinformatora w kombajnie CLAAS 108SL, jak kupiłem juz nie właczał się, teraz odpala się, reaguje na przyciski, reaguje na czujnik odpuszczania hederu, ale nie liczy chyba czasu, tzn. mialem wlaczonego chyba z kilka minut na niby opuszczonym hederze i caly czas sa wszystkie wartosci 0:00 i 0.00, kombajnu jeszzce nie odpalałem, sprawdzałem na właczonym zapłonie, jeśli by ktoś był bardziej w tym temacie lub w temacie elektroniki w tym kombajnie proszę o kontakt lub odp.
    • Przez jonybrawo8
      Witam czytalem na forach i probowalem znalezc odpowiedz ale żaden z tematow nie dotyczyl do konca mojego problemu. Mam silnik mercedesa ok 160km problem polega na tym ze na zimn dymin mocno na biało podobno jest to normalne w mercedesie ok ale jak sie rozgrzeje po 10 min bialy dym znika i pojawia sie niebieski dymek. Podczas jazdy po szosie pod gore dymienie sie nasila. W polu jeszcze nim nie pracowalem. Czy niebieski dym to wina ukladu zasilania: pompa, wtryski itp czy moze pierścionki. Nie wiem gdzie szukac
×