przem

Szybka skrzynia w URSUS-ie [połączone]

Polecane posty

SpaceJockey    13

Witam. Sprawdziłem w katalogu i skrzynia "35" mi inne następujące części:

Koło napędzane trzeciego biegu - oznaczenie 0087.123.003

Wałek napędzany - oznaczenie 0087.123.002

Koło stałego zazębiania - oznaczenie 0087.123.004

Koło napędowe trzeciego biegu - oznaczenie 0086.121.003


Public Enemy #1
Kocham Schranz i H4RdT3chN0
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218
A z kosmosu ;)

 

 

przy kołach 18.4R34 i 2200 obr/min 36km/h

 

ale już dla kół 20.8R38 i 2450obr/min tak bliżej 45km/h

 

a dla kól 20.8R42 niewiele do 50km/h będzie brakowało........

 

Tylko ciekawe czy ktoś ma 20.8R42 bo ja jeszcze takich w zetorze czy ursusie nie widziałem, nawet 20.8R38 są rzadko spotykane...

Pytanie jakie opony ma gracjanrojek ? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

A ja widziałem coś takiego w rzeczywistości, na żywo ;) w Birawicie -stało takie dziwne coś co się nazywało Ursus Bison właśnie na takich kółkach-jakoś tak rok temu-bydlę miało chyba sporo powyżej 3 m wysokości

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Arek ja mam opony 18.4 R38 z tyłu i 14.9 R24 z przodu.

Układ biegów:

1 4

2 3

Taki układ zapewnie prędkość ok 40km/h przy 2000 obr/min. Skrzynie te były często spotykane w ciągnikach eksportowych zarówno Ursusa jak i Zetora. W tym wypadku z całą odpowiedzialnością można powiedzie że to jest "szybka skrzynia"

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    41

Wiele krajowych ciągników ma skrzynię 35km/h, 3 biegowe też były szybkie. Miały zmienioną tylną część skrzyni przekładniowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maskin    7

ups...znowu pomyliłem okienka

 

jeszce raz

moj zetorek 16245 ciągnie 45 km/h, skrzynia 3 biegowa, kola 20.8 R38

 

Bardzo prosiłbym o predkosci ze wzmacniaczem i bez na poszczególnych biegach.

 

Z góry dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaszewskim    0

Mam takie pytanie zastanawiam sie nad przerobieniem 914 skrzynia"25" chcialbym sie dowiedziec czy da rade nim jechac na 4 biegu ciagnac okolo 15 ton na 2 przyczepach. Rowniez chodzi mi o to czy 914 bedzie miala wystarczajaco sily aby dosyc plynnie przerzucic z 2na3 . Z gory dzieki za odp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja wole jeździć sobie 30km/h niż żeby mi tak dymił jak na tym Twoim filmiku.


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535

80 to on nie leci a kopci bo jest specjalnie podkręcony do tego prz4ejazdu. To takie wyścigi na 1/4 mili tylko w wykonaniu ciągników :lol:


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1    0

Ja u siebie w 1614 mam skrzynię 3 biegową na kołach R38 a w 1214 na kołach R34 mam 4 biegową skrzynię i wydaje mi się że obie idą tak samo jeśli chodzi o prędkość a przecież 1614 chyba jest szybsza od 1214?

Weście mi coś powiedzcie o tym bo nie kumam tych skrzyń!

W 1614 układ biegów mam:

. 2

1 3

A w 1214:

1 3

2 4

Oba są krajowe i nic nie modyfikowane

Najlepiej proszę o poradę fachowca w tej dziedzinie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Ale co chcesz kumać ? Obie skrzynie masz do 25km/h.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1    0

No tak ale w 1614 mam R38 a w 1214 R34 to czemu ich prędkość jest niemal że taka sama lub 1214 szybsza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sewer10    0

Witam!

Znajomy niedawno przerabiał swojego ursusa na szybszego, polega to na tym, że wyrzuca się tryb od 3 biegu a w zamian wstawia się nowy szybszy tryb a trójka chyba ląduje w miejsce 4 biegu, koszt nie wielki ale nie polecam, jeśli ciągnik pracuje w polu to brakuje biegów. jest to dobre do transportu, bo ciągnik naprawdę ładnie zasuwa na szosie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Buchaj007    3
Witam!

Znajomy niedawno przerabiał swojego ursusa na szybszego, polega to na tym, że wyrzuca się tryb od 3 biegu a w zamian wstawia się nowy szybszy tryb a trójka chyba ląduje w miejsce 4 biegu, koszt nie wielki ale nie polecam, jeśli ciągnik pracuje w polu to brakuje biegów. jest to dobre do transportu, bo ciągnik naprawdę ładnie zasuwa na szosie

 

 

 

Ja właśnie przerobiłem skrzynie w swojej 1614 na szybką... cała przeróbka polega na tym ze tryby z czwartego biegu zakłada się na miejscu 3 natomiast 4 bieg otrzymuje nowe tryby(dolny i górny wałek)

wtenczas biegi 1,2 i3 mamy przyśpieszone, natomiast 4 bieg pozostaje taki sam... co ciekawe zmienia się troszkę układ biegów... po modernizacji najszybszym biegiem będzie dawna 3....

Po przeróbce ciągnik jeździ szybciej ok 35km/h na kołach 34... jedyną niepożądana rzeczą jaką zauważyłem jest to iż podczas szybkiej jazdy skrzynia głośniej pracuje....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Buchaj007    3

ogólnie dobrze...

co można powiedzieć to to że jest więcej biegów między starą 4 polową a 3 szosową....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kkk2006    0

a nie lepiej zalozyc szybka skrzynie od zetora ? albo od serii **34 one byly szybsze i synchronizowane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    2

to te same skrzynie przecież. Tak samo w zetorze były różne wersje skrzyń, tak samo w ursusie można mieć 30 kmh i 40 kmh i jeszcze kilka innych. Najlepiej przeróbkę na szybką skrzynie wykonać przy okazji remontu skrzyni biegów,.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzych2007    0

Mam zamiar przerobić skrzynię w moim 1014 (przy okazji remontu).

 

Wiem co jest potrzebne, lecz mam problem z kupnem Koła napędowego III biegu nr kat. 0086.121.003

 

Wie ktoś może gdzie mogę go kupić bo w Agromie ani w sklepie Grene nie mają???


Ursus 1014, c-385, c-360, MTZ-82, DT-75, koparka Białoruś, Agregat Rabe Werk 250, Claas Mercator 60

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    2

ojciec kupował wszystkie części do skrzyni w 1212 łącznie z tym kołem w sklepie w Skoroszycach w woj Opolskim, okolice Nysy. Może zadzwoń tam i Ci wyślą te część kurierem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Szymon94
      Mam pytanie odnośnie pokrywki bocznej skrzyni biegów Ursus 1224. Chodzi o pokrywkę z prawej strony na korpusie skrzyni przekładniowej. Chciałbym ją zdemontować i obejrzeć wzmacniacz momentu. Do pokrywy jest przykręcona rurka olejowa. Od czego ona jest, to powrót oleju? Można tą pokrywkę zdemontować bez obaw że tam od tej rurki jakiś nypel nie odpadnie?
    • Przez Lukas1995
      Witam pacjent tak jak w tytule po wymianie sprzęgła nie idzie włączyć biegów dodam że przy wciskaniu sprzegła silnik przystaje na wciśnietym sprzegle traktor nie chce odpalić a gdy puszcze zapali gdzie szukać przyczyny ??? tarcz i docisk wymieniony został
    • Przez Andrzej66Lud
      Witam, wymieniam sprzeglo w mtz starego typu, czy założyć nowy typ czy słoneczko.  Które z nich jest lepsze. Zdjęcia różnych rodzajów dla podglądu 



    • Przez ursusikc330m
      Witam,co może być przyczyną że nie chce przeżucić z żółwia na zająca ani na zimnym ani na ciepłym jak jest włączony przedni napęd i przełoże dźwignie na zająca to gaśnie kontrolka od napędu i wyłącza przedni napęd ciśnienie w mikropompce chyba jest odpowiednie bo kontrolka się nie zapala,pacjent to Ursus 1634 
    • Przez Przemq
      Witam forumowiczów.  Mam problem od grudnia posiadam ursusa 1214w wersji de luxe sprowadzony z Danii w 2012 roku jestem drugim właścicielem w Polsce a mój  problem polega na tym, że przy przeglądzie okazała  się  być pęknięta obudowa skrzyni  biegów była dopiero ryska na farbie ale ze strachu , że nie  wytrzyma roboty w polu przy siewach wziąłem dobrego spawacza i mi to pospawal specjalnymi elektroda mi plus do tego całość skleilem klejem Belzona 1321 takzwanym płynnym metalem i wytrzymało to siewy lecz obawiam się czy na dłuższą metę zda to egzamin? Czy trzeba szukać  drugiej obudowy? Silnik i skrzynia mechanicznie są w bardzo dobrym stanie technicznym. Ciagnik bardzo  mało  pali około 9ltr na 1 ha przy agregacie uprawowo i 10 przy pługu 4 skibowym brix. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj