Skocz do zawartości

Polecane posty

petro11    19

Na T1 planuje zastosować w pszenicy na część Capallo 1.5l\ha a na reszte Ventur 1l+Talius 0,12. Może być? Capallo już miałem ale Ventura nie ,podobno dobry jak z Taliusem się zmiesza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Deerf    5

1. czy na podstawę Ceando 0,8 + propico 0,5 jest wystarczające dla pszenicy po pszenicy ?
2. jeśli nie to co proponowalibyście, tak żeby na polu pszenica po pszenicy była "szczęśliwa" i portfel "zadowolony" :D
3. orienuje się ktoś jaki jest koszt 1l ceando, na tych bardziej znanych stronach nie mają tego środka, jedynie na podstawie jakiego zamówienia pojawia się cena 112 zł / 120 zł (2013 rok)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
losktos    118

większość osób stosuje podobne dawki.

 

Na T1 planuje zastosować w pszenicy na część Capallo 1.5l\ha a na reszte Ventur 1l+Talius 0,12. Może być? Capallo już miałem ale Ventura nie ,podobno dobry jak z Taliusem się zmiesza.

 

wydaje się całkiem fajne rozwiazanie. Jak mączniak już u Ciebie wystapił to taliusa zamień na morfolinę  Jak cenowo?

 

1. czy na podstawę Ceando 0,8 + propico 0,5 jest wystarczające dla pszenicy po pszenicy ?
2. jeśli nie to co proponowalibyście, tak żeby na polu pszenica po pszenicy była "szczęśliwa" i portfel "zadowolony" :D
3. orienuje się ktoś jaki jest koszt 1l ceando, na tych bardziej znanych stronach nie mają tego środka, jedynie na podstawie jakiego zamówienia pojawia się cena 112 zł / 120 zł (2013 rok)
 

zamiast propico lepiej daj morfolinę (Lotus, Corbel). Z tańszej opcji Duet Star + Atak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szarak    11

Losktos co sądzisz o moich zabiegach przyniesie to jakieś efekty czy pieniądze wyrzucone w błoto?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koczas    53

Witam, po ilu dniach od oprysku Axial-em 100 ec, mogę pryskać tilt turbo+atak i 0,1 moddus?? Chciałbym dziś przelecieć axialem tylko newralgiczne miejsca na polu, a jutro dać fungicydy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daro956    0

witam mam pytanie czy moge zastosowac ochrone fungicydowa,skracanie mocznik+siarczan?prosze o porade

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ulman    275

@losktos , ja w tym roku jadę Ventur 0,8 + 0,2 Soprano +0,3 Property = 150 PLN/ha Sam Ventur 115 PLN/l. Ceny netto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mich18    25

Panowie chce opryskac jutro regulatorem na  pszenice Optimus 0,35l/ha + antywylegacz 1 l/ha,i zastanawiam sie czy lac ten antywylegacz bo jest bardzo sucho i boje sie zeby nie zaszkodzic,moze lepiej będzie jak dam tylko optimus i poprawie jeszcze na lisc flagowy optimusem albo cerone?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam mam pytanie czy moge zastosowac ochrone fungicydowa,skracanie mocznik+siarczan?prosze o porade

 

dokładnie, mam takie samo pytanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek0808    2

Skąd jesteś ,ja tez z okolic Wloclawka.Napisz jaka masz faze pszenicy,ja gdzie niegdzie mam 2 kolanko,ale pszenica mała i tez nie wiem czy ten anty dodawac czy nie..?jutro ma być wyjatkowo cicho na zabiegi i szykuje sie.Chyba zrezygnuje znowu z antywylegacza i pójdzie sam Modus+fungi.

Co do Otimusa to radze dać min 0,4l bo jest słabszy od Modusa o ok 40%.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
losktos    118

Losktos co sądzisz o moich zabiegach przyniesie to jakieś efekty czy pieniądze wyrzucone w błoto?

 

podziałają. Działanie moze być osłabione ale coś na pewno podziałają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja pryskałem dobry tydzien temu fungi i skracanie + odzywki,temperatury jakie były takie były i sa ale widze ze maczniak ustepuje ,kolo po odzywkach tez pojawił sie ciemno zielony tak wiec działa to cos;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
petro11    19

większość osób stosuje podobne dawki.

 

 

wydaje się całkiem fajne rozwiazanie. Jak mączniak już u Ciebie wystapił to taliusa zamień na morfolinę  Jak cenowo?

 

zamiast propico lepiej daj morfolinę (Lotus, Corbel). Z tańszej opcji Duet Star + Atak

 

Capalo 1,5l 150zł, Ventur 1l + Talius 0,12 153zł czyli ten sam koszt. Jednak zmniejsze lekko Capalo na 1,35 bo tak mi wychodzi z opakowań a na flage pójdzie Adexar 1,5l. A kolego nie wiesz jak wychodzi cenowo Boggie i czy wart jest swojej ceny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kowal1    0

Rozumiem, że w druga stronę czyli herbicydem po antywylegaczu z fungicydem też 2-3 dni wystarczy odczekać? jak sądzicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Quercus78    5

Czym prysnąć pszenicę ozimą i pszenżyto ozime i w jakiej fazie żeby była jakaś ochrona i nie było drogo? Może moje pytanie jest głupie ale ja na moich ziemiach osiągam 4-4,5 tony z hektara to i nakłady muszą być przemyślane. w tamtym roku pryskałem Bumper jakoś na początku maja. Bardzo proszę o jakieś porady

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal0079    1

witam posiałem wczoraj saletrę czy jutro mogę Stabilanem pryskać ??? nie za wcześnie pszenica przyjmie nawóz ??? dodam że pszenica ma ok 20 cm a stabilan do 20 działa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekZ058    75

dzisiaj wykonałem zabieg T1 w pszenicy i pszenzycie,ostatnia pszenica była robiona jak delikatnie rosa zaczeła sie pojawiac i tu moje pytanie czy srodki podziałaja odpowiednio i czy czasem nie bedzie przypalen,srodki których uzyłem to Tilt Turbo 1l/ha+Mirage 0,7l/ha+Moddus 0,3l/ha+CCC 1,0l/ha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daro20    9

Koledzy w jakiej kolejności mieszać środki żeby było dobrze? Tilt Turbo, Atak, Mikrokompleks z intermagu (magnez, siarka, bor, miedz, molibden, mangan, cynk, żelazo)  i zostało mi kiedyś mikrostaru( bor, miedz, mangan, molibden, cynk, żelazo) bo chciałbym to zużyć. Jak będzie najlepiej?

I jeszcze jedno jaka musi być minimalna temperatura w nocy żeby taka mieszanina dobrze zadziałała?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×