Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Tigon    3
Napisano (edytowany)

u nas już qq 2 tygodnie temu startowali, gdzie w tym roku i tak dość późno po inne lata to była koniec 1 dekady kwietnia i siewy się zaczynały 

 

Pytanko, mam czereśnie, nie jest duża ale niestety mieszkamy w nizinie i zapowiadają mrozy czy można ją po części przykryć agrowłókniną czy szkoda zachodu ? xD

Edytowano przez Tigon

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dagmarka    24

Kwiecień plecień, bo przeplata...
przecież już jest k**wa maj!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Rolnik1973    1275

Na pogode nie ma mocnych, nawet Putin nie dał rady rozegnać chmur pomimo wydania 2 miliony dolców. Co będzie to będzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRIMO    191

Dagmarka i jak się tu nie zgodzić hehe ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matingus    107

u nas już qq 2 tygodnie temu startowali, gdzie w tym roku i tak dość późno po inne lata to była koniec 1 dekady kwietnia i siewy się zaczynały 

 

Pytanko, mam czereśnie, nie jest duża ale niestety mieszkamy w nizinie i zapowiadają mrozy czy można ją po części przykryć agrowłókniną czy szkoda zachodu ? xD

Nie za szkodzi,a pomoże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRIMO    191

Niebo prawie czyste obecnie 1* oj będzie mrozek :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    1411

u mnie +5* teraz, do rana ma byc do -3* a przy gruncie lokalnie nawet do -8*, młoda czereśnia nakryta big bagiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tigon    3

Wyszyłem na parę minut i zimno jak Chol xD, grządki przykryte xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrest    408

u mnie +5* teraz, do rana ma byc do -3* a przy gruncie lokalnie nawet do -8*, młoda czereśnia nakryta big bagiem.

Jeśli pod BB będzie swobodny ruch powietrza (nie zaciśnięty przy pniu) to straty mogą być większe.

U mnie nie ma czego chronić bo wszystkie czereśnie już zmarzły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    1411

opatulona porządnie, bb do ziemi przycisniety.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zdzicho    5

Droga zimno przy tobie czuje sie jak w raju ale przychodź w grudniu a nie k***urwą w maju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek1996    0

U mnie +2, zastanawiam się czy jest sens siać w tym tyg kukurydzę jak myslicie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Thomas2135    1220

Sprawdzał ktoś prognozy na maj? Podobno prawie cały maj ma tak pi...ić a temp nie przekroczą 20 °C, najczęściej ok 16°C. Dzisiaj 7°C w dzień. Ja razie nie widzę sensu siania kukurydzy czy trawy. I tak będzie w ziemii leżeć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek1996    0

U mnie Lucerna siana 10 kwietnia ma już 3 lisc ciekawe czy wytrzyma. Ale patrzac na pogode to tylko dziś ma być na - bynajmniej u mnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursusek94    15

No ten śnieg to masakra był, jak opryskalem dzisiaj lancetem Pszenzyto to zadziala?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Po kiego pryskałeś jak ciągle zapowiadali przymrozki?

Od północnego-zachodu nadciąga zachmurzenie więc może w niektórych regionach nie będzie tak źle

http://pl.sat24.com/pl/pl

Edytowano przez robert123farmer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crazy29    6

u mnie od 21.30 +0,5 i właśnie zjezd na +0,4. wczoraj zjechalo do +1 tak kolo 22 potem wzrosło do +3 po 24 i popadal deszczyk, a rano po 5 słonce i -2. jutro chyba bedzie -3 do -4.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tigon    3

No nic poprą się pomodlić i spać, ciekawe jaki jutro rano widok zastanę xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    1411

jak bedzie zachmurzone to tak strasznie temperatura nie spadnie, u mnie jeszcze kolo 19 sypała krupa i snieg, ale tak od 21 bezchmurnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matingus    107
Napisano (edytowany)

W tej chwili 1.5 stopni i spada...nic chmur

Edytowano przez matingus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez danielhaker
      W związku z prośbą użytkowników założyłem ten temat. Tu możemy rozmawiać o wszystkim i o niczym, aby nie zaśmiecać tematu "ceny mleka"
       
    • Przez Lukash3060
      Przekopałem forum ale nic nie znalazłem w podobnym temacie
      A więc, jak myślicie - na co warto teraz postawić z stosunkowo małym kapitałem ( ok. 20tyś zł) ? Co na wsi może być opłacalne ? Mam 30 ha gospodarstwo ale rodzice świetnie sobie radzą bez pomocy i zastanawiam się nad jakąś działalnością. Pracowałem 3 lata w dużym gospodarstwie jako operator a potem jako kierownik, mam wiedzę w temacie upraw i hodowli bydła mlecznego  Rozważyłem już chyba wszystko i nic nie przychodzi mi do głowy  
    • Przez piotr6340
      To są filmy, które pokazują, jak piękne są maszyny  ;D
       
      http://www.youtube.com/watch?v=65M3I0CKFXs
       

       

       
      http://www.youtube.com/watch?v=xv8Z0expUjs&NR
       

       

       
      http://www.youtube.com/watch?v=qot3JNGqKdQ...related&search=
       
      http://www.youtube.com/watch?v=QTLlvdCnKLs&NR
       

       

       

       

    • Przez kostka_plewa
      Witajcie, 
       
      Słyszałam, że Polagra Premiery to prawie jak Hanover (gdzie na razie jeszcze nie dotarłam:) Dlatego chcemy z narzeczonym się wybrać. Widziałam, że jest możliwość otrzymania dofinansowania dla grup jeśli zbierze się 15 osob. Może ktoś jest chętny na wyjazd? 
    • Przez ARWO
       

      Witajcie, 
      Co chciałybyście dostać na dzień kobiet? Tradycyjny kwiatek, czy może zasugerować naszym panom coś innego. A może sami panowie coś podpowiedzą? Czekam na Wasze propozycje  
×