Skocz do zawartości
MichalP

224 problem z dyszlem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
MichalP    12

Witam

Jak w temacie mam problem z dyszlem, tzn. mam niesamowite problemy z wyciągnięciem blokady do przestawienia z wersji transportowej na roboczą i odwrotnie.

 

 

Może mi ktoś poradzić jak to wyregulować żeby było dobrze?

A dwa, może mi ktoś podesłać fotki prasy z oryginalnym zestawem hydraulicznym do rozstawiani prasy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego moim zdaniem może być nie posmarowany cały mechanizm ewentualnie może być już wytarty ewentualnie mający jakieś ubytki ten bolec który służy do przestawiania mechanizmu. U nas jak czasem jest tego typu problem a nie mamy czasu aby to naprawiać bo praca goni wówczas najlepszy jest klucz do wszystkiego, czytaj młotek :)

Jeżeli ma ktoś więcej doświadczenia w tym temacie też chętnie się dowiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    529

U mnie też było ciężko bo się trochę wytarło od przestawiania i prasa opierała się o ten bolec blokujący. Pomogło wstawienie kawałka blachy miedzy zaczep a prasę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Sadek    446

Właśnie miałem Ci polecić podłożenie blachy, u mnie pomogło że bez problemu składam/rozkładam za pomocą linki a wcześniej i z pomocą "klucza do wszystkiego" ciężko było ruszyć bolec.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MichalP    12

tam chyba w originale chyba jakaś blacha jest? bo z tego co pamiętam jak smarowałem to coś było przykręcone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

U nas pomogło zamontowanie siłownika do składania dyszla. Ojciec sam się zastanawiał czemu tak późno na to wpadł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    1458

Jeśli układ jest sprawny a prasa garażowana to KONIECZNIE rozbieramy cały ten mechanizm , szlifujemy papierem ściernym bolce i oczka w których są zamontowane , oś dzwigni włączającej , smarujemy TYLKO tą blachę po której slizga się dyszel w trakcie przestawiania - > mechanizmu bolców , spręzyn (przy dyszlu i przy kole) lepiej nie smarowac bo w sezonie łatwo zajdzie kurzem i będzie znów problem , a na "sucho" działa jak trzeba :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×