Zaloguj się, aby obserwować  
junior2000

wlew paliwa mtz 820

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
junior2000    0

witam

panowie mam problem z wlwewm w moim ruskim a mianowicie ciągle mam wyciek i to przez góre tak jak by z pod korka ale uszczelniłem tasma teflonowa i ciagle to samo a jak zbiormiki pełne tuz całkiem leci :( i moze ktos ma jakis patent zeby moaze jakis inny wlew zamontowac bardziej pionowy i wyzszy to wtedy nie bedzie ciekło, z góry dzieki za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzepo    32
Napisano (edytowany)

U mnie też wyciekało paliwo z pod korka. Brat zrobił przedłużenie tej rurki co chyba odpowietrza drugi zbiornik(ten bez wlewu). Polega to na tym że włożył przewód w ten od odpowietrzania a drugi koniec poprowadził dalej (głębiej) do wlewu- tak 15- 20cm. Teraz już nie przecieka. Nie wiem czy o to chodziło, ale napisałem.

 

Ale w sumie jak masz mtz 820 to pewnie masz inne zbiorniki paliwa i ten cieńszy wlew paliwa, a jak tam to jest to ja nie wiem.

Edytowano przez grzepo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Jesteś aż tak leniwy że nie przeczytasz żeby znaleść odpowiedz? Musisz mieć podane na tacy? 12-ty post od S-Piotra i zdjęcie. Leniu.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58

Skoro moje rozwiązanie Ci nie pomogło,to lej po pół baku.


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr820    43

A ja dorobiłem Nowy żelazny korek i jest git... Plastikowy przeciekał i było wszystko zalane.


KPK Kumurun Team


Zanim komuś pomożesz, zastanów się czy on by ci pomógł!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
junior2000    0

a moze dorobic taka rure do wlewu zeby był pionowo i wtedy nie bedzie chlupotac co sadzicie o takim rozwiazaniu moze ktos cos takiego juz robił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtz820narew    7

Witam,z czego można dorobic ten korek do wlewu paliwa bo mam orginalny i zniego cieknie doradzcie z czego mozna dorobic.moze z jakiegos innego ciągnika lub innego sprzetu bedzie pasował do mtz 820 .Pozdrawiam i prośiłbym o jak najszybsza odpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58

Korek cieknie bo służy jako odpowietrznik , drób osobny odpowietrznik ,a z tego korka wywal te przekładki zostaw tą uszczelniającą i po wyciekach.


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiktor27    1

co może być że po napełnieniu cieknie ropa ze zbiornika tego bez wlewu,i czy kranik z tego zbiornika jest zamknięty czy otwarty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj