Skocz do zawartości
Gość Profil usunięty

WARFAMA Z543 [opinie]

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
golobek    0

dzięki za odp linkę regulowałem nic nie dało. przy traktorze szybkozłacza są ok bo sprawdzałem na wycinaku i talerzówce takiej na kołach dodam ze zamieniałem miejscami podłączanie a nawet odkręciłem wąż podłączyłem szbkozłacze to olej podaje pompa. jak odkręciłem wężę od prasy i do dolnego króćca dmuchnąłem powietrzem to poszło a jak chciałem dmuchnąć do górnego króćca to nie dało rady. dodam ze odkręciłem ten rozdzielacz co linka jest podpięta do niego i tam nic nie ma znaczy nic nie zatkane. a możlie ze jak miałem mało oleju w skrzyni to powietrze zapowietrzyło instalację w prasie. bo juz nie wiem co jest może ktoś chce kupić ja:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
golobek    0

problemem okazał się jednak ciągnik w którym rozdzielacz działał jak chciał czyli raz zadziałał za chwile nie. kolega podjechał swoim ciągnikiem i się wyjaśniło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

michal84    0

Witam,

mój problem polega na tym że podczas owijania sznurkiem w pewnym momencie prowadnica staje i zrywa sznurek????

Miał ktoś może taki problem?

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelJD    13

Jak tam jest u Was ze zrywaniem zabezpieczenia podbieracza? Ja dziś na 50 bel 3 razy ściąłem śrubę. Coś jest nie tak, a jeździłem bardzo ostrożnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mustang1000    0

witam,

 

może wiecie gdzie szukac problemu bo ja juz nie mam wizji, mianowicie gdy podaje siatkę - sama lekko siaga się do środka i pozniej z lewej strony ok 10-15cm balot jest niedowiniety. masa podawana jest moziliwe na calej szerokosci. ma ktos jakis pomysl?? kiedys było ok, a teraz ten problem wystepuje gdzies w 1/4 wykonywanych balotów. warfama z543/ pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xzibit0000    3

Witam. mam problem otóż moja warfama z543 nie zbija belek. pracuje przy c-360 i gdy nabijam jej cisnienie 10-13mph to cisnienie podczas prasowania spada, gdy ,,niby'' belka jest gotowa do owiniecia, cisnienie wzrasta do tych 14-15mph, owijam siatką, wypluwam a okazuje sie że do środka ręke idzie włozyc i wychodzą jajowate i bardzo miekkie. wie ktos moze co musze wyregulowac? albo co moze byc przyczyna slabego dobijania bel. z góry dzięki. odpowiedzi pisze jak najszybciej bo sezon sie zaczal a gnoju nie chce narobic:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
123456    23

Witam. Chce kupić prasę ursus z543 miała by pracować przy ursusie c360 czy 60tka da sobie rade z nią?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DawidLeniak    27

Witam Przymierzam się do kupna prasy warfama z543 rok 2008 jak sprawdzić czy prasa niema naciągnięty łańcuchów i w ogóle na co zwrócić uwagę na jakie elementy ? to moja pierwsza prasa ;) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Yoda    17

Na wszystko:) Łańcuch zwijający i popękania ramy. Resztę można szybko i tanio naprawić. Ja mam moja z 2006 i zrobiła ponad 40 tys. bo na usługach robiłem jako pierwszą zwijką w okolicy. Podbieracz 2 razy miał remont bo powycierały i poukrecały się belki, do tego trochę łożysk i łańcuchów. Łańcuch zwijający skrócony o jedn a belkę ale już czas na złom bo rama pęka i powycierana tam gdzie łańcuch zwijający chodzi bo kilku łozysk brakowało i po tylu tysiącach efekty są.  Na wiosnę kupuje nową i albo znowu taka sama albo z nożami z 594, chyba że trafi się coś popokazowego. Dealer nie wierzy w taki przebiej bo sprzedaje też case i twierdzi że łańcuchówki case wytrzymują do 20 ty. bel.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antek807    0

witam sorki że się wcinam ale chce się zapytać czy u was też cieknie olej z rozdzielacza  i co może być przyczyną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rbit    0

Z 543 ma blokadę komory mechaniczną czy hydrauliczną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×