Irek28

Pytanko T-25

Polecane posty

Marcelix    74

Ja robiłem M10 x 1,0


Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    119

W zwrotnicach przy remoncie tez założyłem kamalitki, na jedną strone przypada 4 szt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Przecież w zwrotnicach są oryginalnie kalamitki po jednej na stronę i w zupełności wystarczają.

Co do rozmiaru gwintu kalamitek to najlepiej zakładać te małe bo mają gwint M6 i nie ma problemu z gwintownikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Normalny M6?

Zamierzam zainstalować po jednej w korpusie podnośnika i na wahaczu.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Tak, normalny M6, Są też chyba z M8 normalnym a 10 juz ma mniejszy skok. U mnie w sklepie mają do wyboru do koloru.

Jak robiłem smarowanie łożyska oporowego to dospawywałem nakrętkę szóstkę i w to wkręciłem małą kalamitkę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Witam widać że w miejsce ślimaka zamontowany jest licznik mtg bo co innego może być w tym miejscu :huh: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Na moje to zwykły licznik, takie stosowano w pokosówce, w niektórych białoruśkach budowlanych albo w agregatach prądotwórczych z CCCP (z obojętnie jakim silnikiem), gdzie nie ma standardowego obrotomierza z licznikiem.

Ukraińskie i inne tanie wersje ciągników: JUMZ, T40 i T25 nie miały obrotomierza, tylko takie coś.

Mam nawet taki na strychu, ale popsuty :(


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Witam,uważam że to były montowane w pierwszych wersjach i modelach ruskich takich jak Białoruś,Jumz ,MTZ, T25 i wiele innych, zanim zastosowali licznik z obrotomierzem :P Pozdrawiam.

Edytowano przez wieslaw16

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

To jet warsie licznika na rosyjski rynek ale mnie nie oto chodzi

 

To zdjecie z ogłoszenia na tablicy traktor gez żadnej ingerencji wszystko oryginalne jak nowy 671 mtg tylko ten silikon pod korpusem licznika?????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Ja jak potrzebuję kupić szybę to mierzę ją i idę z wymiarami do sklepu. Patrzą w katalogu i zawsze się coś znajdzie jak nie na miejscu to na zamówienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

To jest dosc popularna polska kabina :)

Edytowano przez zbyszekbrzuze

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

A ja jak wybije szybę to jadę z wymiarami do szklarza i zakładam klejoną bo hartowana rozsypie się pod byle uderzeniem a klejona pęknie i zostaje pęknięta i się jeździ.W moim Władku to mam trzy pęknięte i trzy dobre klejone i to od ładnych paru lat i są a w c 360 przednią uderzyłem delikatnie kluczem i już jej nie było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    74

To blisko ode mnie. Mam do Smolnik 8 km.


Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hrycu    2

Witam Panowie. Zauważyłem, że w moim władku strasznie krzywo kręci się tylne prawe koło. Co może być tego przyczyną???? Dodam, że poprzedni właściciel podczas orki tak jeździł, aż urwał prawe ramię belki. Być może pług uderzył w koło i coś uszkodził. Jak mogę sprawdzić gdzie tkwi usterka 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    74

U mnie prawe koło we Władku też się kręci jak pijane już tak 25 lat. Kiedyś ojciec wypierniczył się jakoś tak że chyba gwiazda w kole się skrzywiła i jest troszkę sfatygowana. Mam zamiar kiedyś kupić nową gwiazdę, albo tę dać do prostowania. Po dłuższym czasie źle to wpływa na szpilki zwolnicy.


Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hrycu    2

Mam jeszcze pytanie odnośnie kabiny. Czy można gdzieś kupić uszczelki drzwi jak i prawego okna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj