Irek28

Pytanko T-25

Polecane posty

nie trzeba zwalać wałka ja poprostu lekko ją przegiełem i odkręcasz pedał sprzęgła i stopnie do wchodzenia silnika i na bok da się wyciągnąć tylko od blokatora trzeba odkręcić te na 3 śruby nie raz już tak robiłem wiele szybciej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Wałek od hamulcy musisz wysunąć. Trzeba zdjąć dekielek lewego hamulca, wyjąć taki pionowy pręcik blokujący wałek a później odkręcić śrubkę od dźwigni ciągnącej za śrubę od taśmy. Wałek powinien wysunąć się w bok.

A od blokady trzeba wyjąć sworzeń i odjąć całą dźwignię przesuwając w bok, nic do skrzyni nie wpadnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Domino788    1

Witam i jeszcze moje ostatnie pytanko, czyli nie musze odkrecac srubki od blokady, ktora jest chyba przykręcona do dekla skrzyni ? sróbka chyba m6 nie pamietam ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hari123    7

Są tam śruby M8, u mnie chyba oryginalnie na 12 klucz.

Edytowano przez Hari123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiekj24    0

Witam serdecznie czy wie ktoś co to za urządzenie i do czego służy oraz z czym należy je łączyć i jaka jest zasada działania? BK403 jak na zdjęciu.

post-125648-0-43758000-1396622994_thumb.jpg

Edytowano przez krzysiekj24

surfcasting.cba.pl Wędkarstwo morskie i z plaży.

@Jaworski_K

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

To jest czujnik luzu na skrzyni biegów.Jak ci on nie potrzebny to wystarczy połączyć 2 przewody razem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
razor275    279

To jest gniazdo, do tego była chyba podłączana latarka na dość długim kablu.


Bakteria to jedyna forma kultury u niektórych ludzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    15354

Tak to gniazdo do latarki, ja jeszcze wykorzystuję do ładowania akumulatora, wtykam wtyczkę podłączam prostownik i się ładuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiekj24    0

Mam jeszcze pytanie jeszcze odnośnie elementu przedstawionego na zdjęciu co to jest? zdjęcie nie jest za dokładne gdyż ciężko było je zrobić z uwagi iż ten element znajduje się całkowicie po prawej stronie pod deską rozdzielczą i jest nie najlepszy dostęp do niej.

post-125648-0-30031300-1396696871_thumb.jpg


surfcasting.cba.pl Wędkarstwo morskie i z plaży.

@Jaworski_K

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3160

Od góry to zwykły płaski klucz 17 albo 19 a od dołu krzyżak tylko trzeba go parę razy przekładać.

Edytowano przez Piotruniu25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiekj24    0

mam pytanie jak najlepiej ustawić pochwy zwolnicy w traktorze? przed zdejmowaniem miałem go bradzo nisko prawie o błotniki ocierał jak wedlug was najlepiej jak u siebie macie? czy ustawienie może wplynąć na luzowanie się zwolnic? Reguluje sięmiędzy pochwą a ciągnikiem czy między pochwą a zwolnicą?


surfcasting.cba.pl Wędkarstwo morskie i z plaży.

@Jaworski_K

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3160

Reguluje się między pochwą a zwolnicą.Co do ustawienia wysokości to musisz sobie sam odpowiednio ustawiać jak będzie ci pasował.Ja mam ustawiony na nisko i mam jeszcze 10cm luzu między oponą a błotnikiem ale mam opony 11.2.Raczej ustawienie nie ma nic do luzowania się pochwy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Ustaw na najwyższe położenie - jeszcze takiego nie widziałem :)

Na najniższym położeniu jest lepszy komfort jazdy bo zwiększa się rozstaw osi i obniża środek ciężkości, trudniej też o wywrotkę więc jak masz górzyste tereny to lepiej na samym dole.

Na środkowym położeniu jest większy prześwit - jeśli wykorzystujesz ciągnik do oprysków to ustaw na środkowym. Ja mam na środku i bardziej mi się podoba niż te obniżone, ale co kto lubi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Jeśli tam masz wsadzone śruby, to rozbierz zwolnicę i je od środka złap kluczem


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hari123    7

No to te szpilki się przekręcają, choć bardziej obstawiam że tam są zwykłe śruby przerobione

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj