Irek28

Pytanko T-25

Polecane posty

Piotruniu25    3160

Żeby zniwelować luz w układzie kierowniczym wystarczy dokręcić śrubę na klucz imbus,za rozdzielaczem pod podłogą w kolumnie masz okienko,po odkręceniu tego okienka tam powinna być śruba.U mnie to pomogło i jest mniejszy luz.

 

Bezpieczniki to klakson,światła a trzeci to już nie pamiętam.

 

 

Zieloną strzałką zaznaczyłem śrubę po której odkręceniu będziesz mógł zniwelować trochę luz.

Edytowano przez Piotruniu25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiekj24    0

dzięki bardzo jutro jak będzie widno zrobię to i zobaczę może luz zniweluje. Lata też jedno koło chyba łożysko poszło bo spory luz (koło przednie) jakie łozysko ew. tam powinienem wybrać? robię małe zakupy do Władymirca więc mógłbym zobaczyć.


surfcasting.cba.pl Wędkarstwo morskie i z plaży.

@Jaworski_K

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3160

Numer łożyska z katalogu części 7306.W sklepie powinien być katalog części to też tam może sobie luknąć jakie jest łożysko bo nie jestem pewien.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    74

Wracając do tylnych cięgien, to ja zrobiłem to inaczej. Kupiłem całe gotowe końcówki polskie, te stare obciąłem i przyspawałem nowe i jest gitara B)


Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Numer łożyska z katalogu części 7306.W sklepie powinien być katalog części to też tam może sobie luknąć jakie jest łożysko bo nie jestem pewien.

W piaście kół przednich są dwa łożyska.

7305 i 7306

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hari123    7

Mam dwa ruski z ogromnymi luzami w kolumnie i po regulacji tego gwintu po prawej stronie nic nie pomogło, luz mam w jednym na pół obrotu kierownicy a na drugim prawie pełen, Cała droga moja. Macie jakieś inne sposoby na to ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Jak nie masz luzu na kole góra dół czyli obracając kierownicą w obie strony widać czy się nie podnosi do góry i opuszcza to możesz mieć luz na rolce albo łożysko po prawej stronie rolkowe ma luz albo wysuwa się z obudowy a regulację przeprowadza się po przez wykręcanie śruby a nie wkręcanie.

Edytowano przez balcerek1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiekj24    0

Witam ponownie mam pytanie przejechałem się władymircem i nie mogę wajchy dać w położenie do przodu gdzie zmieniają się biegi szosowe na terenowe. Coś blokuje biegi wchodzą przód i tył jednak tam gdzie jest zmiana tych przełożeń wajcha nie dociera.


surfcasting.cba.pl Wędkarstwo morskie i z plaży.

@Jaworski_K

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3160

Nie raz tak jest że trzeba 2-3 razy próbować wrzucić tzw szosowe-polowe wtedy wrzucasz poprzednie położenie lekko puszczasz sprzęgło i wbijasz od nowa.Mam tak samo w swoim i pomaga.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiekj24    0

Gdzie sprawdza się ile jest oleju w skrzyni i czy jest stan? i czy to ten sam jest w hydraulice czy osobno?


surfcasting.cba.pl Wędkarstwo morskie i z plaży.

@Jaworski_K

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiekj24    0

Żeby zniwelować luz w układzie kierowniczym wystarczy dokręcić śrubę na klucz imbus,za rozdzielaczem pod podłogą w kolumnie masz okienko,po odkręceniu tego okienka tam powinna być śruba.U mnie to pomogło i jest mniejszy luz.

 

Bezpieczniki to klakson,światła a trzeci to już nie pamiętam.

 

 

Zieloną strzałką zaznaczyłem śrubę po której odkręceniu będziesz mógł zniwelować trochę luz.

 

 

kurcze nie mogę znaleźć tej śruby widać ją napewno na tym zdjęciu?


surfcasting.cba.pl Wędkarstwo morskie i z plaży.

@Jaworski_K

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3160

Osobno hydraulika,osobno skrzynia

 

Na czerwono zaznaczyłem gdzie się wlewa olej,po drugiej stronie powinna być śruba kontrolna biała na klucza 14,jeśli odkręcisz i poleci olej to jest ok,a jeśli nie poleci to dolej ale pewnie nigdy nie był wymieniany to lepiej wymień.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiekj24    0

no to jutro jade kupić olej jaki i ile powinno być?

teraz pytanie jaki i gdzie do hydrauliki oraz ile?


surfcasting.cba.pl Wędkarstwo morskie i z plaży.

@Jaworski_K

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3160

W skrzyni mam Hipol a wchodzi go 10l.

 

Czerwoną strzałką znaczyłem ci gdzie się wlewa olej hydrauliczny,wchodzi go tam 7,5l z wężami,pompą i rozdzielcze,wlej 5-6l i wystarczy jeśli nie używasz kipru itp.Wlew oleju jest za wtyczką świateł do przyczep.W hydraulice też mam Hipol.Na zieloną strzałkę nie patrz bo to chodziło o co innego.

Edytowano przez Piotruniu25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z niebieskim kabelkiem:( Chodzi o ten co idzie do masy...Klema "-" idzie do wyłącznika masy a pod włącznikiem z takiej czarnej puszeczki wychodzi niebieski kabelek, który wypadł. Gdzie go przymocować?? do czego on w ogóle służy?

 

 

I jeszcze jeden problem...przy założeniu klem na akumulator odrazu załącza się prąd czy włącznik masy jest wciśnięty czy nie, czy to problem z włącznikiem??

Edytowano przez AgnieszkaKaramuz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiekj24    0

W skrzyni mam Hipol a wchodzi go 10l.

 

Czerwoną strzałką znaczyłem ci gdzie się wlewa olej hydrauliczny,wchodzi go tam 7,5l

 

 

czyli musze kupić 10 l Hipolu do skrzyni

7.5 l hydrolu

i do silnika jaki superol? jakie oznaczenie ma być? I ile litrów?


surfcasting.cba.pl Wędkarstwo morskie i z plaży.

@Jaworski_K

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    74

Litości panowie!!!!! Tylko nie polecajcie człowiekowi superolu! Toż to odpad z destylacji ropy naftowej, który to powszechnie był stosowany jako olej silnikowy ale w minionym wieku. Polecałbym turdus jako ostateczność.


Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3160

Przeczytaj wszystkie posty a później pisz czy ktoś mu poleca superol. :mellow: Kolega wyżej mu polecił turdus i jak dla mnie olej jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Domino788    1

Witam mam pytanie zacząłem sciągac dekiel skrzyni biegów i sciągłem wszystkie rurki hydrauliki i odreciłem wszustkie srubki dekla ale trzyma mnie pręt łoczący hamulec i blokada i jak to rozpiąc (trzeba cały ten wałek wysunąc? i jak to zrobic)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej6131    0

ja zdjąłem całą obudowę hamulca , tą niewidoczną na rysunku czyli lewą

 

post-43640-0-07171100-1396173464_thumb.jpg jestem amatorem i nie do końca mi się udaje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj