Irek28

Pytanko T-25

Polecane posty

balcerek1    92

Gdzieś przedostaję się olej na cylindry.Zdejmuj osłonę wentylatora i sprawdź gdzie dostaję się olej.Może na słonie drążka popychacza a zakopciło się jak się porządnie się zagrzał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Domino788    1

Śćiągłem osłonę i jak zobaczyłem to sam syf więc umyłem wszystko i na razie jest spokój.

Mam takie jeszcze jedno pytanie od nośnie obciążników na koła . Mój rusek jest poszerzony na maxa i felgi są odwrócone i czy jak założę obciążniki nie będzie przeszkadzało bo w tedy bedą wewnątrz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Voo    39

Koledze chodzi o to że ma odwrócone felgi z tyłu więc obciążniki będzie miał od strony zwolnicy.Ale w taki sposób to nie ma szans żeby je tam wcisnąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Domyślam się, że o to chodziło.

Ale nadal nie rozumiem dlaczego obciążniki mają być od wewnętrznej strony felgi. Nie da się ich zamocować normalnie.

A to wszytko przez to że kolega nie napisze konkretnie, bo niby z kąt wiedzieć jakie ma obciążniki, skoro nie są one fabryczne.

Wróżka pilnie poszukiwana. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Domino788    1

Mam takie pytanie!!! zamowiłem dzis lewarek z rewersem i wystarczy przełozyc stary na nowy czy cos trzeba bedzie robic???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Był gdzieś temat o tym.

Tak w skrócie: jeszcze raz pospawać dźwignie rewersu i wybierak.

Możesz nowy wybierak poszerzyć spawając go po bokach aby zmniejszyć luz miedzy nim a wodzikiem w skrzyni. Bez tej czynności będzie działać ale luz dźwigni miedzy przełożeniami będzie spory. Dźwignia będzie sięgać od pedału sprzęgła do hamulców przy przełączaniu :) . No dobra może nie aż tak bardzo. ;)

Pozbyć się blaszki czujnika blokady rozruchu. By się nie narobić odsunąć ją na bok by lewarki w nią nie weszły bo inaczej nie będzie można zmieniać biegów.

Zakładać nowy słupek podłogę i jeździć. :D

A jeszcze śrubę blokująca wybierak w dźwigni rewersu dobrze dokręć i zabezpiecz przez łepek drutem by się nie wykręcała przypadkiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

A wspomniałem o zdejmowaniu pokrywy skrzyni? ;)

Odkręcasz podłogę.

Odkręcasz słupek z lewarkiem.

Przesuwasz tę blaszkę w skrzyni na bok i zakładasz nowy słupek z dźwigniami.

Składasz podłogę.

Jeśli blokada rozruchu na biegu nadal u ciebie działa to niestety już nie będzie. Dla pewności dwa przewody na czujniku blokady połącz ze sobą na stałe. Czujnik nie trudno znaleźć jest przykręcony do pokrywy skrzyni tuż przed lewarkiem biegów z dwoma przewodami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Domino788    1

Witam, ostatnio zauwazyłem ze ciągnik chodzi jak z kompresorem tak dziwnie cyka czy to normalne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    119

To cykanie a raczej cmokamie to zasysanie powietrza przez sprężarkę,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Witam,sprawdż pod głowicą czy nie dmucha mogła pęknąć głowica,lub cylinder u samej góry, ja tak miałem, pękł cylinder zaraz pod głowicą i silnik pracował tak jak bym miał włączoną sprężarkę, byc może że tylko głowica Ci się poluzowała i też będzie cufaf.Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Zdejmij kierownicę wentylatora, zapal silnik i przygadaj się powinieneś zobaczyć dym.

Mogę jeszcze dodać nieszczelność przy wtryskiwaczu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel807    102

Siema zobacz.

 

http://www.youtube.com/watch?v=N8ScyVL_gkc

 

Miałem podobny problem mi tez tak syczał jak dostał porządnie po garach. Też myślałem że głowica poszła lub cylinder. Okazało się że podkładka pod wtryskiwaczem była odpowiedzialna za to. Więc jak ci tak syczy jak na moim filmiku wpierw zobacz podkładki pod wtryskiwaczami. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Witam ,musisz z lokalizować gdzie konkretnie to cmokanie czy tam cykanie jak to nazywasz słychać w silniku a dopiero można jakieś stawiać diagnozy awarii :rolleyes: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Domino788    1

Witam sorry , ze tak póżno ale nagrałem filmik z tym niepokojącym cykaniem jakość nie ciekawa ale może uda się wam coś wyciągnoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Niestety dziś mam trochę przytępiony słuch po pracy więc niczego nietypowego nie usłyszałem.

Szukałeś nieszczelności ze zdjętą kierownicą wentylatora?

Zdejmij przykrywki klawiatur na głowicach sprawdź luzy zaworowe(0,3mm). Zapal ciągnik i obserwuj czy przypadkiem któryś zawór nie pracuje z opóźnieniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Tak jak kolega wyżej pisał sprawdź bez osłony wentylatora bo może masz wydmuchaną głowicę bo uszczelki pod głowicą władek nie posiada.Miałem już taki przypadek i okazało się że dmucha z pod głowicy a cylindra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

W oryginale przynajmniej w starszych wersjach nie było uszczelek-podkładek pod głowicę. W nowszych już była.

Nie każdy katalog części ma ją zaznaczoną. Ale jest i można składać z nią lub bez, według uznania. Czasem przy starej głowicy może pomóc, tylko trzeba być dokładny przy składaniu bo po kilku MTH powtórka z rozrywki jak ja przepali.

W nowych zestawach naprawczych czasem dodają ja do kompletu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Proponuję zdjąć osłonę z wentylatora, a najlepiej jeszcze pasek, żeby nic nie zakłócało testu.

Dać bardzo niskie obroty (wiem, niefajne bo kopci) i dodatkowo lekko szarpać za gaz. Wtedy spod gowic będzie widać ewentualne przedmuchy.

 

Z filmiku to niewiele można usłyszeć...

Raczej wątpię w ten przedmuch. To byś zauważył.

 

Koledzy wyżej napisali odpowiednie porady


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Domino788    1

Witam mam pytanie odnosnie blachy podłogi, to ta która ma wycięcię na lewarek. Moja juz jest tak zerdzewiała ze nie idzie jej naprawic . Nie miał by ktos takiej na sprzedaz ,bo na necie nie idzie znaleść????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Voo    39

Też szukałem tej blachy kilka miesięcy temu i niestety już jej nie kupisz. Nikt tego nie produkuje :( .Ja kupiłem używaną w dobrym stanie i tobie też to radzę lub kup zwykłą i dotnij na wymiar.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
korea146    2

Poszukaj na tablica.pl lub allegro.pl ciągnika T-25 którego ktoś sprzedaje na części i zadzwonić do tej osoby i się zapytać , a jak nie to najszybciej będzie tak jak kolega wyżej proponuje kupić blache i se ją dociąć na wymiar a robota nie zajmie dużo czasu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj