Skocz do zawartości
  • ×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

    ×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez kajperos
      Chciałem spróbować odpalić władka na 6 biegu. Na sekunde zatrybił ale potem nie chciał jechać nawet jak wrzucałem półbiegi. Co waszym zdaniem poszło ?
    • Przez Vlodia
      Witam serdecznie. Jakis czas temu nabylem vladimirca model t25a. Ciagnik z nieduzym przebiegiem, raptem 1200motogodzin. Silnik w orginale nie ruszany bardzo czysty i w dobrej kondycji. Rok chodzil bez zarzutu, zrobilismy mu w tym czasie dwa razy olej bo nie bylo pewnosci jak dlugo nie byl wymieniany. cisnienie oleju na cieplym silniku okolo 70-80°C na wolnych obrotach 1.5bara. Jakies dwa tygodnie temu przy bronowaniu silnik zaczal glosniej pracowac. Odpala normalnie, cisnienie oleju ok, nie dymi, moc jest wszystko w normie tylko coraz glosniej slychac silnik. nie stuka, nie puka. dzwiek jest podobny do szumu uszkodzonego lozyska, takie rzeżenie jakby cos pracowalo na sucho troche grzechocze, slychac to z okolic rozrzadu moze 1 cylindra, no i jest wrażenie ze jest o polowe wolniejszy jak obroty walu. Sprawdzilismy panewki na wale i korbowe i glowne. Praktycznie bez sladow zuzycia. pompa oleju igla, korby sztywne, sfoznie tlokowe sztywne, tloki nie przytarte, glowice szczelne, dzwignie zaworowe pracuja lekko. walek rozrzadu kreci sie leciutko i nie ma luzu. panewki na kolach posrednich praktycznie jak nowe, praktycznie bez luzow. tryby cale, bez wyszczerbien. wszystko bylo dokrecone bez zadnych luzow. walek balansowy sztywny, przeciwwagi na wale dokrecone, panewki oporowe w porzadku. Wszystko wyczyszczone poskrecane zabezpieczone, niestety nic nie pomoglo, dalej halasuje. Ma ktos pomysl. Nie mam pojecia co jeszcze mozna sprawdzic....
    • Przez gorg_tki
      Witam. Problem z Władimirem jest taki że dławi sie na pełnym gazie. Zapinam pług orlik lub kosiarkę rotacyjną 135 i spokojnie ciągnik daje radę na 4 biegu kultuta pracy jest dobra zero kopcenia ale na pół gazu max70% zaś jak dodam gaz na calego to tylko zaczyna kłócić na czarno, silnik wydaje głuchy dźwięk nastepuje falowanie obrotów na 5 sekund nabiera wigoru to znowu dlawi się ujmuje gazu i znów jest "dobrze". Prosze o pomoc. Uklad paliwowy sprawdzony filtry wymienione, nigdy nie zapowiedział sie.
    • Przez babel1992
      Witam. Wczoraj znajomy mechanik wymienił mi alternator w moim t 25 na alternator nowego typu (3 kable). czy to normalne że kontrolka ładowania gaśnie dopiero na wyższych obrotach ? 
       
    • Przez quxfrix
      Panowie mam problem z biegami - przód/tył. Mianowicie bardzo "ciężko" wchodzą biegi przód/tył - druga wajcha (mam ciągnik w wersji z dwoma wajchami). Jak zgaszę ciągnik to biegi wchodzą bez problemu. Co może być przyczyną? Da to się jakoś sprawnie naprawić?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.