Skocz do zawartości
Marbak

John Deere 6520 wolno podnosi

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john
Marbak    0
Napisano (edytowany)

Witam, mam problem z JD 6520, przestał zbyt szybko podnosić (akurat stało się to w czasie gdy było siane) niekiedy gdy ma podnieść to przez chwilę ma taki czas zwłoki dopiero po chwili zaczyna podnosić (jakby był zapowietrzony), ale też wolno (wcześniej tego nie było). Kiedy jadę nim na prostym odcinku i trochę skręcę kierownicą to tak cały czas jakby pompę było słychać, pracuje tak jakby miał mało oleju. Dodam jeszcze, że jakiś czas temu przy orce (pług obracany) po obróceniu nie odbiła do końca (rączka) i była włączona jak gdyby obracanie pługa przez jakiś czas, czy mogło się tam coś stać?? Jakiś zawór poszedł?? Czy co:?:icon_question.gif Krótko przed orką miał wymieniony olej i w tylnym moście. Ma takie dziwne objawy przed wymianą oleju też miał (ale nie było problemu z podnoszeniem), ale nie wiem czy to prawidłowe działanie czy nie. Niekiedy, gdy się odpala ciągnik przeważnie jak zimny to słychać w kabinie takie buczenie jakby od pompy czy nie wiem od czego, a po chwili to ucicha i jest ok. Kiedy naciskam lewy hamulec jest ok, ale gdy nacisnę prawy to tak dziwnie odbija jakby zapowietrzony był. Jak się naciska hamulce albo kręci kierownicą to z tyłu od razu za kabiną słychać tam takie powietrze jakby przechodziło czy olej tam przechodzi gdzieś w tych zaworach dokładnie nie wiem jak to określić. Filtry nie zostały założone oryginalne tylko zamienniki (sprawdzone), ale ten koło prawego koło zmieniłem na chwilę na stary oryginalny i objaw był ten sam czyli też nie podnosił tak jak powinien.

Edytowano przez Marbak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vril    1
Napisano (edytowany)

Nie dawno miałem podobne problemy z hydrauliką.

 

Masz pompę zębatą czy tłoczkową ?

 

To co może być przyczyną to : zawór pierwszeństwa , pompa lub jakieś wewnętrzne pęknięcie w zaworze lub odkręcona rurka od smoka w zbiorniku.

 

W moim przypadku była to uszkodzona pompa tłoczkowa .

Edytowano przez Vril

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marbak    0

Nie dawno miałem podobne problemy z hydrauliką.

 

Masz pompę zębatą czy tłoczkową ?

 

To co może być przyczyną to : zawór pierwszeństwa , pompa lub jakieś wewnętrzne pęknięcie w zaworze lub odkręcona rurka od smoka w zbiorniku.

 

W moim przypadku była to uszkodzona pompa tłoczkowa .

 

A jak to sprawdzić czy jest tłoczkowa czy zębata ciągnik w wersji Premium z 2006r. ?? Trzeba dużo rozkręcać?? I gdzie się ona znajduje ?? W sumie gdzie te zawory się znajdują to też nie wiem.

 

Pierwsze takie objawy jakie dostrzegłem to właśnie po każdym naciśnięciu na hamulec było takie wycie, potem też przy samym dpalaniu, ale nie tak często. Z początku były zblokowane hamulce i dokładnie nie wiedziałem czy oby dwa tak robią czy pojedyńczy tzn. (chodzi o to że dwa pedały razem), ale jak odblokowałem to przy prawym się tak dzieje, a na lewy jak nacisnę to już nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Vril    1

A więc tak .Trudno mi to powiedzieć czy masz tłoczkową czy zębatą .Ja ma Premium i mam tłoczkową .

Znajduje się centralnie pod kabiną z blokami zaworowymi .Jest przykręcona od góry na tylnym moście .Zawór pierwszeństwa jest miej więcej po środku tylnego mostu stojąc od tyłu i przykręcone są do niego albo 2 albo 3 bloki z

wyjściami hydraulicznymi zewnętrznymi .Rozkręcać dużo nie trzeba ale raczej nic nie zrobisz sam bez serwisu .

 

Zawołaj serwis i to jakiegoś kumatego mechaniora z JD niech Ci sprawdzi najpierw ciśnienia.

U mnie było tak że przyczynami tych zachowań mogło być uszkodzenie zaworu pierwszeństwa , pęknięcie wewnętrzne bloku zaworowego, uszkodzenie takiego dynksa przy pompie i wreszcie sama pompa .

Szukali przyczynę po przez to że załatwiali nowe części podmieniali i sprawdzali czy wszystko działa prawidłowo .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marbak    0

A więc tak .Trudno mi to powiedzieć czy masz tłoczkową czy zębatą .Ja ma Premium i mam tłoczkową .

Znajduje się centralnie pod kabiną z blokami zaworowymi .Jest przykręcona od góry na tylnym moście .Zawór pierwszeństwa jest miej więcej po środku tylnego mostu stojąc od tyłu i przykręcone są do niego albo 2 albo 3 bloki z

wyjściami hydraulicznymi zewnętrznymi .Rozkręcać dużo nie trzeba ale raczej nic nie zrobisz sam bez serwisu .

 

Zawołaj serwis i to jakiegoś kumatego mechaniora z JD niech Ci sprawdzi najpierw ciśnienia.

U mnie było tak że przyczynami tych zachowań mogło być uszkodzenie zaworu pierwszeństwa , pęknięcie wewnętrzne bloku zaworowego, uszkodzenie takiego dynksa przy pompie i wreszcie sama pompa .

Szukali przyczynę po przez to że załatwiali nowe części podmieniali i sprawdzali czy wszystko działa prawidłowo .

 

Czytałem Twój problem no i jest bardzo podobny, a być może taki sam też tak zaczęło się dziać po wymianie oleju i filtrów. A powiedz ile to Cię kosztowało ta pompa i ogólnie robota ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vril    1

Nie wiem czy to wina tego nowego oleju ale nie ukrywam że Jelonki są bardzo wrażliwe na mieszanie olejów a w nawale pracy zdarzyło mi się pożyczyć talerzówkę z olejem po

Fendt -cie czy NH .

 

Co do roboty to nie jest źle ponieważ dużo się narobili i szukali ale uczciwie wpisali tylko 2 godziny (150-200 zł ) a co do pompy to jeszcze nie wiem .

Cennikowo pewnie z 1200 euro netto ale mam się umówić na ostre pertraktacje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marbak    0

Co się jeszcze okazało, a to całkiem przez przypadek, że można kręcić kierownicą (pełen obrót) podczas gdy silnik jest wyłączony, ciągnik na postoju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    5

ja moge tylko dodac ze z ta nie odbijajaca roczka od hydrakuliki to u mnie bylo takiem cos ze z tylu sa dwa pokretla do ustawiania hydrauliki wolne i bardzo szybkie i u mnie jak bylo na maxa to wlasnie roczaka sie zacinala , nie odbijala a jak zmniejszylem troche to bylo wszystko ok a co do mieszania olejow to mysla ze to nie ma zanczenia bo ja rozne maszyny czepiam od roznych ciagnikow i nic sie nie dzieje dzow do jd przyjedzie gosciu z laptopkiem odpali i ci powie co sie dzieje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez jan222
      Witam!
       
      Jak w temacie czy ciężko jest wymienić uszczelkę pod głowicą w tym ciągniku? Dziś po odpaleniu zaczął dymić na biało, po oględzinach zauważyłem lekkie bąbelkowanie w zbiorniku wyrównawczym płynu. Kupując ten ciągnik słyszałem, że uszczelki pod głowicą siadają po ok 10tyś godzin czy to prawda? Na co zwrócić uwagę podczas wymiany. Dodam, że silnik pracuje bez zmian przydymi mocno podczas odpalania i jakiś czas po. W oleju czysto nie ma śmietany. Znalazłem komplet uszczelek za niecałe 170zł czy warto? czy lepiej oryginalną za ok 400zł a resztę pod kolektory itp innych producentów? Aha ile może za taką robotę wziąć serwis?
      pozdrawiam
       
    • Przez brodzik2207
      witam, chciałem was zapytac ile macie filtrów w swoich jd  6920... ja dzis byłem w serwisie po nowe i powiedzieli ze sa dwa wiec wiozłem, wymieniłem jeden pod papka zasilajaca a drugiego nie ma ? nie moge znalesc ? prosze o jakas podpowiedz zdjecie przedstawia jak jest u mnie

    • Przez marcin80wlkp
      Witam. 
      Czy to normalne, że JD 6420 z systemem CR po około 10 minutach normalnej pracy nagle zmieni dźwięk silnika? Staje się taki ostrzejszy, jakby bardziej słychać zawory. Nie wywala przy tym żadnego błędu, moc normalna. Czy jest coś takiego, że celowo przestaje pracować na wszystkie cylindry? Proszę o podpowiedzi
    • Przez agrotechir
      opinie na temat john deere 6920s ap
    • Przez dexterek
      witam! mam problem z grzejacym sie olejem hydraulicznym, tak przynajmniej informuje komputer. orzemy naszym 6920S wyposażonym w skrzynie AutoPowr z 5-korpusowym obracanym rabe-werkiem, po 2-3 godzinach pracy wyswietla sie komunikat, iz olej jest za goracy i nalezy sie bezwzglednie zatrzymac, sprawdzic poziom oleju oraz filtr. filtry wymienilismy, olej rowniez. problem pozostal. jednak mnie zastanawie jedna rzecz: z tylu nad tuzem znajduje rozdzielacz, oto link: http://patrz.pl/zdjecia/id/1079804 . nie moge go zlokalizowac w instrukcji obslugi, wiec nie jestem pewien jego dzialania. wie ktos moze co to za rozdzielacz? jakie sa jego funkcje? na jakich ustawieniach nalezy pracowac z tylnym TUZem? jesli te ustawienia sa bledne moze to powodowac rozne obciazenia pompy hydraulicznej i grzanie sie oleju. oczywiscie moglbym zmienic te ustawienia ale koles z serwisu, ktorego wezwalem w innej sprawie jakis czas temu powiedzial ze "jest chyba dobrze i zeby lepiej nie grzebac".
×