• ×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

    ×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez sloneczniktv
      Część. Jakie są zmiany w ursusie 902, to seria produkowana dość krotko, ten ciągnik jest charakterystyczny, ma dużo mieszanych części z385 a 912. Mogę pytanie odnosi się do glowicy, korbowód, walu, pompy paliwa między silnikami 8401 a 8401.1. Proszę o trafne informacje a nie podział na stary i nowy typ gdyż z tego co przerobiłem to 902 jest ściśle pomieszana eheheh:) 
    • Przez pantomekrydzewski27
      Rady szukam panowie pisałem już na forum, że mam problem z ruskim. Podałem insynuację że może być wina ciśnienia oleju albo tego że olej jest już przepalony. Ale nikt nie wie albo nie chcę wiedzieć mianowicie jak pomóc a tego nienawidzę. Chodzi o to że ruski pracuje tylko nie wchodzi na obroty ale jakimś cudem "pufa". Zaczęło się od pękniętego wlewu oleju i tego że po włożeniu nowego zaczęło niby to niby tamto. Chodzi odpalił mechanik przyjechał zmienił głowice. Ja zmieniłem pompkę i to miało być to. Jednak to nie to. Jak można tego zloma ruszyć? Może być że jest związany z kierowcą swym i ledwo daje radę "gadać" i "chodzić". W każdym bądź razie jest ważne to że nie ma mocy z obiegiem paliwa wygląda na to że jest w porządku. Nie wiem może mu ku*asa dospawac. Pozdro Tomek. Chcę ktoś go kupić? Jak tak pisać. Z dopłatą na 30 stkę ew. Quada.
    • Przez rumker28
      Witam, Mam takie pytanie, a mianowicie nie mogę się doszukać stopnia sprężania z tego masseya, z silnika at4.236. z silnika a4.236 to 16atm, ale z turbem nie mogę się doszukać. Pomoże ktoś?
    • Przez Piotrek2510
      Witam mam problem z silnikiem Kubota v1505 gdy jest zimny to chodzi dobrze a gdy się rozgrzeje to wchodzi na wysokie obroty. Pompa wtryskowa wymieniona, przewody paliwowe sprawdzone, filtr paliwa zmieniony. Co może być tego przyczyną?
    • Przez kaczor94
      Witam.
      Kupiłem niedawno 155.54 na skrzyni z rewersem elektro-hydraulicznym oraz z biegami pod obciążeniem. Ilość oleju w skrzyni mam prawie na minimum, ale okazuje się że przepuszcza mi siłownik i będę zapewne musiał dolać oleju prędzej niż przy uszczelnianiu siłownika. Nie mam specjalnie czasu aby teraz wziąć ciągnik na warsztat, a dodatkowo planowałem dopiero zimą się za niego zabrać i gruntownie przejrzeć. Nie wiem jaki powinien być olej, abym mógł chociaż na tą chwilę dolać?? Przepraszam jeśli powielam pytanie, ale jak wspomniałem mam bardzo napięty "grafik".
      Pozdrawiam
      Darek
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.