Skocz do zawartości
12345678910

Duże ubytki oleju silnikowego w T-25

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
12345678910    0

Tak jak w temacie.Przy 10godzinach orki spala ok.2l oleju silnikowego brak wycieków , wydobywa sie dym z pod odpowietrznika miski olejowej i korka wlewu oleju wysoka temp. oleju 120stopniC według wskazań czujnika temp .oleju.

z góry dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
astrzak    16

hmmm odma daje...

Pierscienie do wymiany


Wiesz co sie liczy?????
Szacunek ludzi kierownicy!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Exx    6

Remoncik generalny .

Mialem podobnie ale nie brał oleju tylko walił odma , pękła uszczelka pod głowica i dym szedł do oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
12345678910    0
Napisano (edytowany)

Ciśnienie 3,5 nie spada poniżej 1,00

Chyba że wyrzuci olej wtedy wskazówka ciśnieniomierza wariuje dolewam olej wszystko wraca do normy za jakis czas dzieje sie to samo (pierścienie wymieniane polskie może jest pomyłka w kolejnosci zalozenia pierscieni?)

Edytowano przez razor275
Cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NhBartek    40
Napisano (edytowany)

Może byc. Pierscienie (o ile nie sa robione w stodole:) ) zawsze maja oznaczenie TOP zeby ta wlasnie strona zakladac je ku gorze. na pewno od gory tłoka musi byc zalozony pierscien chromowy a od dołu zgarniajacy (taki ze sprężynka w środku)

Edytowano przez razor275
Cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    91

I oto jest naiwność ludzka że wymiana pierścieni w silniku coś da a tu niestety owal cylindra jest duża i zanim pierścienie się dotrą to nie jeden litr oleju spali a przecież zestawy do t25 nie są drogie http://moto.allegro....2329567770.html i http://moto.allegro....2332357549.html i spokój na jakieś 5000 motogodzin.Załóż zestaw naprawczy tylko korbowody daj do kontowania i możesz śmigać :) pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    120

Za takie pieniądze co kosztuje caly zestaw to sie nie oplaciło zakładać samych pierścieni. zwłaszcza ze on jest chłodzony powietrzem.


Ursus C-360 --> Zetor 8011 --> Massey Ferguson 3090 :)
Jeśli pomogłem, kliknij w strzałkę na zielonym tle :)
Zapraszam ~~> https://www.facebook.com/Fanpagemf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
12345678910    0

I oto jest naiwność ludzka że wymiana pierścieni w silniku coś da a tu niestety owal cylindra jest duża i zanim pierścienie się dotrą to nie jeden litr oleju spali a przecież zestawy do t25 nie są drogie http://moto.allegro....2329567770.html i http://moto.allegro....2332357549.html i spokój na jakieś 5000 motogodzin.Załóż zestaw naprawczy tylko korbowody daj do kontowania i możesz śmigać :) pozdrawiam

Dzięki ale który zestaw lepiej kupić ten pierwszy czy ten drugi orginal z rosji i nie wiem czy mam stary typ ciągnika bo mam z 85r, a tam są dla starych typów i dla nowych i nie wiem czy to roznice robi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    1136

O oczywiście że rosyjski.Chyba będzie pasował nowszy zestaw bo starszy będzie do T25 z rocznika 72-28.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    32

Dzięki ale który zestaw lepiej kupić ten pierwszy czy ten drugi orginal z rosji i nie wiem czy mam stary typ ciągnika bo mam z 85r, a tam są dla starych typów i dla nowych i nie wiem czy to roznice robi.

 

Jeśli masz władka od nowości to będziesz wiedział co w nim siedzi a jeśli go kupiłeś to może być nie wiadomo jak typ tam. Ale to nie ma znaczenia kupisz nowy to będziesz miał 5 pierścieni zamiast 4 i jeśli głowicę byś zmieniał to świeca żarowa będzie w każdej głowicy niby w zimie lepiej palą.


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    32

No patrz dokładnie co kupujesz bo teraz strasznie dużo indyjskich części do władymirca a z nimi jest tragedia. Kupiłem ostatnio klawiaturę na głowice nowe i okazało się, że chyba jest produkcji indyjskiej / chińskiej musiałem przewiercać otwory bo nie pasowało a do tego żeby ustawić zawory do zrobili nie typowy klucz 18 :D Oddał bym to ale kupiłem w odległym sklepie...


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Arasowsky
      Witam, tak jak w temacie. Delikatnie sączy mi się olej z elementu że zdjęcia. 
      Co to jest? I jak to uszczelnić ewentualnie?

    • Przez tomek2201
      Witam. Będę wymieniał olej w skrzyni w JD i do tej pory był lany fabryczny Hy-Gard. Czy mogę zalać zamiast tego Fuchs Agrifarm Stou MC 10W40? Bo chciałbym mieć taki sam olej we wszystkich ciągnikach. Lał ktos ten olej do JD? Nie narobi mi problemów. Ciągnik ma rewers elektrohydrauliczny. Bo do NH TD60D myślę że bez problemu się nadaje.
    • Przez tomek14
      wymieniam właśnie olej w silniku zetor 7211 i mam pytanie jaki olej najlepiej wlać do silnika i ile litrów bo czytałem trochę i wszędzie podają różnie,więc ile litrów będzie najlepiej ?
    • Przez adhock
      Czołem koledzy,
      Mam pewien problem z ciapkiem. Przy jeździe pod obciążeniem/lub po przegazowaniu zdarza się że silnik na moment przerwie pracę (jakby na jednym cylindrze). Przy spokojnej jeździe na mniejszych obrotach to się nie dzieje, ale jeśli dynamicznie dodam gazu to go potrafi tak przyciąć. Luzy zaworowe ustawione, układ paliwowy odpowietrzony, wtryskiwacze zregenerowane i wyregulowane. Co może być przyczyną? 
    • Przez Marcin011086
      Witam wszystkich mam problem z moim John deere 6910s a mianowicie grzeje się olej hydrauliczny .Ciesnienie hydrauliczne jest w granicach 250 bar przy włączeniu pompy normalnie 20 - 30 bar 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.