Zaloguj się, aby obserwować  
soltys123

Dziwny podnosnik MTZ 920

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
soltys123    0

Witam. Ostatnio kupiłem MTZ 920 na stożku i pojechalem na pole zeby zobaczyc jak sie robi uczepilem plug trzy skibowy i zauwazylem ze ten podnosnik przy tym traktorze dziwnie dziala tj. plug ciezko opuscic na ta sama wysokosc caly czas zeby ladnie oral te cyferki co sa z boku da sie na nie jakos ustawic? Jak mozecie to mi wytlumaczcie jak to dziala.

Ogolnie jestem zadowolony z ciagnika i wydaje mi sie ze bedzie malo palil.

Z gory dzieki. Temat zalozylem nowy bo nie moglem takiego znalezc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
triplehhh    0

Te traktory pewnie już tak mają. Sam niemiałem MTZ ale jak mam ci coś do radzić to zapytaj się kogoś kto ma ten ciągnk może sąsiad albo ktoś z rodziny. Napewno wie o co chodzi.


Fani Wrestlingu czyli WWE i TNA pisać na priv. !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bel920    8

teraz masz ustawiony podnośnik w pozycji pozycyjnej , do orki to musisz przestawić czyli otworzyć dekielek co masz w podłodze przed siedzeniem, tam włożyć rękę i poszukać dzwigienkę , przestawić ją na maks w lewo to masz regulację do orki ale najlepiej to poszukaj sobie w instrukcji obsługi .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys123    0

no wszystko wporządku ale np na jaka literke wy sobie ustawiacie przy oraniu? I co za kazdym razem przed oraniem musze odkrecac ten dekielek? Troche ruscy tego nie przemysleli uwazam. No ale mysle ze to bedzie kwestia przyzwyczajenia do tego podnosnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Przeciez jak dasz dźwignie na 4 to \podnosnik zawsze opadnei na tą samą wysokośc. Ja orałem po raz pierwszy wlasnie z takim podnośnikiem bo mój nie ma i jakoś problemu nie było ico gorsza wiele cięzkich terenów gdzie topił się ciagnik wiec jedno wajchowanie po dolkach i problemów nie miałem, pług zawsze szedł jak ja chciałem


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys123    0

no niewiem ale np jak chce podniesc troche bo sie kopie to czasami az caly plug wybija do gory.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Biebrzak    5

Jesli Ci wybija do góry to masz ustawiona regulacje siłową. Żeby przestawić regulację z siłowej na pozycyjną lub kopiującą nie trzeba dekielków zdejmować, włóż rękę pod kabinę od strony schodów do wsiadania i tam na regulatorze podnośnika masz taki dzyndzel z kulką na górze.

Jeśli znajduje się na środku to masz regulacje kopiującą, jak przesuniesz go na lewo (patrząc od przodu ciągnika) i zablokujesz w dziurce to masz pozycyjną regulację, jak przełożysz go na prawo( czyli do siebie, patrząc od przodu ciągnika) i zablokujesz w tym rowku to masz regulację siłową(taką masz chyba obecnie).

Zależy jak chcesz orać taką regulację wybierasz, jeśli ustwiasz pługi na kółku to ustaw na kopiującą na środku, a jak chcesz regulować sam głębokość orki na bieżąco to ustaw na pozycyjną czyli na lewo zablokuj.

Jak chcesz orać na te cyferki z boku przy pomocy tej małej blokady na śrubkę to pozycyjną regulację wybierz.


"KPK Kumurun Team"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys123    0

No ok dzieki. Ale sprawdze to dopiero na jesieni bo juz nie mam co orac teraz. A w ktora strone powinna byc ta czarna raczka przy prawej nodze zeby zabezpieczyc podnosnik na transport?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Biebrzak    5

Jak jest na lewo to masz zablokowany podnosnik w prawo odblokowujesz. Jak chcesz zablokowac to musisz na maxa podnieść podnośnik bo nie włączysz tej blokady. Dla pewności idz potem z tyłu i zobacz czy zapadka sie opuściła na ten hak na siłowniku.

Jak szybko podnośnik puszcza to trzeba by w regulatorze podnośnika stuknąć tą kulkę pod taką dużą śrubą, bo może cos nie trzyma dobrze.


"KPK Kumurun Team"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj