Skocz do zawartości
Amazing

Bizon Z056 Orbitol

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Bizon
Amazing    0

Witam. Otóż mam taki problem że z Orbitola cieknie mi olej. Mówili mi żebym oddał go do regeneracji ale nie wiem gdzie. Może znacie jakąś firmę w (woj. Mazowieckim) która zajmuje się takimi sprawami. Lub moge kupić nowy orbitol ale nie mogę nigdzie znależć takiego tzn znalazłem jakieś ale jeden kosztuje ponad 1000zł a drugi 400zł i nie wiem który pasuje. W katalogu nazwa tego orbitola to "Rozdzielacz Orbitol kompletny RB100/ZP15". Mogli byśce coś znaleźć.?? Może być bez tej kostki na górze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    160

Z którego miejsca cieknie, tylko dokładnie, a najlepiej wstaw zdjęcie ze strzałką.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Exx    6

ja wszystko regenerowałem w Tucholi . Wykręcasz wysyłasz i za tydzień jest gotowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Amazing    0

A mozna wiedzieć ile zapłaciłes i mógłbyś podać numer telefony do tej Tuholi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mareczek78    1

gruby89 - świetny film - na pewno wielu osobom się przyda.

Dużo osób rozbiera orbitrole i żle składa, powodem czego jest jego nieprawidłowe działanie

 

Sam dwa lata temu rozbierałem orbitrol ni i złożyłem i było ok. Ale tera widzę znów gdzieś jest przeciek - ale to temat na wiosnę - trza umyć i przeciek namierzyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati9151    0

U mnie też są wycieki z orbitrola ale może jeszcze wytrzyma. Drugi problem mam, jak silnik nie pracuje to da się kręcić kierownicą (ciężko ale idzie) i jak troszkę mocniej się przyłożysz to słychać jakby przeskakiwał na frezach orbitrol. Czy tak to ma być czy w orbitrolu coś się wyrobiło już? :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbych    4

Kolego, tak ma być i nic się nie wyrobiło. To co opisujesz to jest właśnie "awaryjny skręt". Jest tam wewnątrz mini pompka zębata o zazębieniu wew. która tłoczy olej i awaryjnie ciężko bo ciężko ale możesz skręcić. Pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    42

Nawiązując do pytania przedmówcy, oryginalnie są wkładane takie jak pokazał w linku czyli 100cm3 a co by było jak by założył 160 czyli taki ->allegro.pl/orbitrol-160-cm3-obr-ospc-rb-160-ursus-bizon-mtz-i3333823296.htm wie ktoś jaka by była różnica??


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
scott11    0

Przy założeniu 160 będzie bardzo "czuła" kierownica . Jazda trochę a la formuła 1 . Trzeba by założyć siłownik o większej średnicy aby zrównoważyć pojemność oleju w układzie . Ale to już dodatkowe koszta .

Na tej 160 to jazda po "prostej" była by nie lada wyzwaniem .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    42

Ok dzięki za wytłumaczenie, ale ogólnie chyba nie było by tak źle, wystarczyło by tylko delikatnie ruszać kierownicą.


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
scott11    0

Tzn. jeśli na 100-ce od lewa do prawa są ( dokładnie nie pamiętam) 2 pełne obroty kierownicą , to przy orbitrolu 160 będzie już tylko 1 niecały obrót kierownicy . Także jazda celem zachowania toru jazdy prostolinijnego takim czułym "maleństwem" nie będzie łatwa .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    42

Chcialem poprawic odpowiedz na moje poprzednie pytanie, otorz wymiana orbotrola ze 100 na 160 da tyle ze kierowanie bedzie lzejsze. Wiem to z tad ze w Belarusie niedawno wymienialem orbotrol 140 na 160 i takie sa efekty jak napisalem. Na szybkosc kierowania ma wplyw wydajnosc pompy, gdyz ona tloczy olej do silownika.


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
silviozxr    0

Witam, pilnie potrzebuje pomocy. Przeszukałem kilkadziesiąt forum i nie znalazłem, jak nazywa się ta kostka przy orbitrolu?

W niej znajduje sie korek, który mój tata odkręcił i wyleciał taki tłoczek z dziurką, spręzynka z wkłdanymi ostrymi zakonczeniami i taki bolczyk z jedej strony szerszy z drugiiej węższy, jak to złozyc? nijak nie chce wejsć w tą dziure a olej ciśnie.. w razie potrzeby dodam zdjęcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
master20002    193

Jeżeli chodzi o tą kostkę przykręconą do orbitrola, a do niej węże to jest chyba reduktor ciśnienia lub jak kto woli regulator przepływu, ale mogę się mylić.

Edytowano przez master20002

Jesteśmy różni, pochodzimy z różnych stron Polski, mamy różne zainteresowania, ale łączy nas jeden cel. Cel ten to Ojczyzna, dla której chcemy żyć i pracować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Są różne "kostki", są zawory redukcyjne ciśnienia, priorytetowe... podaj symbole jakie się na niej znajdują lub symbole na pokrywce orbitrola.

Przykład mojego z zaworem priorytetowym:

http://iv.pl/images/...70840902347.jpg

 

Chyba już wiem o co Ci chodzi, pewnie o dławik

Edit, Mogłeś podpiąć się pod ten temat, masz tam przydatny schemat http://www.agrofoto....56/#entry845410

Edytowano przez KRISTOFORn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciek1418    0

Witam...Mam taki problem w moim bizonie, mianowicie po odkręceniu orbitrola zauważyłem brak dławika odpowiedzialnego za zwężenie przepływu oleju i mam takie pytanie w którym przewodzie powinien się znajdować ten dławik? Czy w przewodzie od regulatora ciśnienia? Czy w którymś przewodzie od siłownika kół tylnych? Proszę o pomoc...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    520

Ja u siebie też takiego nie spotkałem, więc uważam że po prostu takiego nie ma .


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzarjan8111    5

Zamieszczam filmik pomocniczy jak uszczelnic orbitrol w domowych/garazowych warunkach:

 

http://www.youtube.com/watch?v=IPnH99Nb6jA

 

Napewno jest dławik tylko nie wiem w którym przewodzie w tym filmie gość przestrzegał zeby go zakładac i ogólnie jak orbitrol w garażu rozłozyc ustawic i złożyć. Serce mnie boli że go usuną gość i go nie zapisałem :( :( :( może ktoś gdzieś go posiada?

Edytowano przez dzarjan8111

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    520

Może w środku jest ale na przewodach przyłączeniowych nic takiego nie ma.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez sajmon8526
      Witam. Kupiłem kombajn bizon jesienią zeszłego roku, odrazu mówię że to moje pierwsze stycznosci i w tym roku pierwsze koszenie i już mam ogromny problem z kołem bębna o które ociera jedna strona widełek. Kombajn miałbyc  jak zegarek bez wkładu finansowego a tu taki babol. Dlaczego to ramię jest w takiej pozycji??? Poniżej wrzucam zdjęcia z bębna i odrzutnika który też jest wciśniety w przenośnik. Proszę o podpowiedzi bo tak zapewne nie może być.







    • Przez oFsik
      Witam jak to jest u was z hamulcami w Bizonie? U mnie w Z056 prawie w ogóle nie trzyma. W zasadzie to jedyny hamulec to ręczny. Może ktoś z was bez jakichś większych kombinacji usprawnił to?
    • Przez mirasek
      Problem ciągnący sie od kilku lat, w końcu chyba padło totalnie. Dotychczas bibzon słabo podnosił heder, tak 1/2 max 2/3 wysokości bardzo leniwie, reszta jako tako działała. Po wymianie pompy hydr. nieco sie polepszyło, jednak w tym roku na ostatnim poletku klapło wszystko, kompletny impotent.
       
      Po ochłodzeniu zaczęło podnosić motowidło, heder podniesiony za pomocą tura po pewnej chwili znowu całkiem opadał. Zupełnie nie wiem od czego zacząć, podejżewam jakiś zaworek który puszcza ciśnienie, tylko gdzie go szukać?
       
      Jeśli ktoś wie o co chodzi lub miał podobny problem niech poda jakieś wskazówki gdzie zacząć dłubanie.
    • Przez skok
      Witam
      Muszę wymienić podajnik ślimakowy w bizonie Z056 podpowie mi ktos??? jak to zrobić tak po kolei
      pozdrawiam
    • Przez Wojak69
      tak jak w temacie jaka jest wysokość bizona Z056 bez daszku lub z daszkiem?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.