Skocz do zawartości
Amazing

Bizon Z056 Orbitol

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Bizon
Amazing    0

Witam. Otóż mam taki problem że z Orbitola cieknie mi olej. Mówili mi żebym oddał go do regeneracji ale nie wiem gdzie. Może znacie jakąś firmę w (woj. Mazowieckim) która zajmuje się takimi sprawami. Lub moge kupić nowy orbitol ale nie mogę nigdzie znależć takiego tzn znalazłem jakieś ale jeden kosztuje ponad 1000zł a drugi 400zł i nie wiem który pasuje. W katalogu nazwa tego orbitola to "Rozdzielacz Orbitol kompletny RB100/ZP15". Mogli byśce coś znaleźć.?? Może być bez tej kostki na górze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    158

Z którego miejsca cieknie, tylko dokładnie, a najlepiej wstaw zdjęcie ze strzałką.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Amazing    0

Tamco wchodzi wałek kierownicy w te frezy, to w na około tych frezów cieknie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Exx    6

ja wszystko regenerowałem w Tucholi . Wykręcasz wysyłasz i za tydzień jest gotowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Amazing    0

A mozna wiedzieć ile zapłaciłes i mógłbyś podać numer telefony do tej Tuholi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mareczek78    1

gruby89 - świetny film - na pewno wielu osobom się przyda.

Dużo osób rozbiera orbitrole i żle składa, powodem czego jest jego nieprawidłowe działanie

 

Sam dwa lata temu rozbierałem orbitrol ni i złożyłem i było ok. Ale tera widzę znów gdzieś jest przeciek - ale to temat na wiosnę - trza umyć i przeciek namierzyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati9151    0

U mnie też są wycieki z orbitrola ale może jeszcze wytrzyma. Drugi problem mam, jak silnik nie pracuje to da się kręcić kierownicą (ciężko ale idzie) i jak troszkę mocniej się przyłożysz to słychać jakby przeskakiwał na frezach orbitrol. Czy tak to ma być czy w orbitrolu coś się wyrobiło już? :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbych    4

Kolego, tak ma być i nic się nie wyrobiło. To co opisujesz to jest właśnie "awaryjny skręt". Jest tam wewnątrz mini pompka zębata o zazębieniu wew. która tłoczy olej i awaryjnie ciężko bo ciężko ale możesz skręcić. Pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    42

Nawiązując do pytania przedmówcy, oryginalnie są wkładane takie jak pokazał w linku czyli 100cm3 a co by było jak by założył 160 czyli taki ->allegro.pl/orbitrol-160-cm3-obr-ospc-rb-160-ursus-bizon-mtz-i3333823296.htm wie ktoś jaka by była różnica??


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
scott11    0

Przy założeniu 160 będzie bardzo "czuła" kierownica . Jazda trochę a la formuła 1 . Trzeba by założyć siłownik o większej średnicy aby zrównoważyć pojemność oleju w układzie . Ale to już dodatkowe koszta .

Na tej 160 to jazda po "prostej" była by nie lada wyzwaniem .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    42

Ok dzięki za wytłumaczenie, ale ogólnie chyba nie było by tak źle, wystarczyło by tylko delikatnie ruszać kierownicą.


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
scott11    0

Tzn. jeśli na 100-ce od lewa do prawa są ( dokładnie nie pamiętam) 2 pełne obroty kierownicą , to przy orbitrolu 160 będzie już tylko 1 niecały obrót kierownicy . Także jazda celem zachowania toru jazdy prostolinijnego takim czułym "maleństwem" nie będzie łatwa .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    42

Chcialem poprawic odpowiedz na moje poprzednie pytanie, otorz wymiana orbotrola ze 100 na 160 da tyle ze kierowanie bedzie lzejsze. Wiem to z tad ze w Belarusie niedawno wymienialem orbotrol 140 na 160 i takie sa efekty jak napisalem. Na szybkosc kierowania ma wplyw wydajnosc pompy, gdyz ona tloczy olej do silownika.


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
silviozxr    0

Witam, pilnie potrzebuje pomocy. Przeszukałem kilkadziesiąt forum i nie znalazłem, jak nazywa się ta kostka przy orbitrolu?

W niej znajduje sie korek, który mój tata odkręcił i wyleciał taki tłoczek z dziurką, spręzynka z wkłdanymi ostrymi zakonczeniami i taki bolczyk z jedej strony szerszy z drugiiej węższy, jak to złozyc? nijak nie chce wejsć w tą dziure a olej ciśnie.. w razie potrzeby dodam zdjęcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
master20002    157

Jeżeli chodzi o tą kostkę przykręconą do orbitrola, a do niej węże to jest chyba reduktor ciśnienia lub jak kto woli regulator przepływu, ale mogę się mylić.

Edytowano przez master20002

Jesteśmy różni, pochodzimy z różnych stron Polski, mamy różne zainteresowania, ale łączy nas jeden cel. Cel ten to Ojczyzna, dla której chcemy żyć i pracować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Są różne "kostki", są zawory redukcyjne ciśnienia, priorytetowe... podaj symbole jakie się na niej znajdują lub symbole na pokrywce orbitrola.

Przykład mojego z zaworem priorytetowym:

http://iv.pl/images/...70840902347.jpg

 

Chyba już wiem o co Ci chodzi, pewnie o dławik

Edit, Mogłeś podpiąć się pod ten temat, masz tam przydatny schemat http://www.agrofoto....56/#entry845410

Edytowano przez KRISTOFORn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciek1418    0

Witam...Mam taki problem w moim bizonie, mianowicie po odkręceniu orbitrola zauważyłem brak dławika odpowiedzialnego za zwężenie przepływu oleju i mam takie pytanie w którym przewodzie powinien się znajdować ten dławik? Czy w przewodzie od regulatora ciśnienia? Czy w którymś przewodzie od siłownika kół tylnych? Proszę o pomoc...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    462

Ja u siebie też takiego nie spotkałem, więc uważam że po prostu takiego nie ma .


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzarjan8111    5

Zamieszczam filmik pomocniczy jak uszczelnic orbitrol w domowych/garazowych warunkach:

 

http://www.youtube.com/watch?v=IPnH99Nb6jA

 

Napewno jest dławik tylko nie wiem w którym przewodzie w tym filmie gość przestrzegał zeby go zakładac i ogólnie jak orbitrol w garażu rozłozyc ustawic i złożyć. Serce mnie boli że go usuną gość i go nie zapisałem :( :( :( może ktoś gdzieś go posiada?

Edytowano przez dzarjan8111

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    462

Może w środku jest ale na przewodach przyłączeniowych nic takiego nie ma.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez MAŁYROLNIK1
      Potrzeuje szybko instrukcj opsługi
    • Przez ursusikc330m
      Leyland po założeniu nowych końcówek wtryskiwaczy kopci na niebiesko,na tych starych chyba mniej kopcił niż na tych nowych.Zauważyłem jeszcze że z pod kolektora wydechowego lekko wydostaje się coś podobne do oleju
    • Przez ursusikc330m
      Wymieniłem w silniku SW 400 pierścienie na tłokach i panewki korbowodowe i mam pytanie czy nie zaszkodzi to silnikowi bo,dużo osób twierdzi że leylanda trzeba remontować całego a nie na raty i teraz sam nie wiem czy dobrze zrobiłem
    • Przez ursusikc330m
      Potrzebne mi są jakieś rysunki albo jakieś fotki prawego boku bizona a dokładnie chodzi o regulacje obrotów bębna bo przy moim jest widełki zostały wyrzucone a reszta dźwigienek została przyspawana do ramy kombajnu(Przeróbka poprzedniego właściciela).Chcę to przywrócić do oryginału ale nie wiem od czego zacząć.
    • Przez Jacek3p
      Witam koledzy , na pewno już nie jeden z was myślał nad tym jak poprawić napęd w naszych bizonach bo skrzynia jak wiadomo masakra przesiadłem się z forszaj 512 gdzie skrzynia była dużo lepsza i co najważniejsze na zwolnicach ale teraz jest bizon i mowa tutaj o nim
×