radek0125

Czym sie rózni MTZ 82 od MTZ 562 4x4?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
radek0125    0

Czym sie rózni MTZ 82 od MTZ 562 4x4? mtz 562 jest słabszy prosze wszystko na temat mtz 562 bo mam zamiar kupic ale nie weim nic o nim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niutekTM140    0

może masz na myśli o MTZ 526 bo taki to był produkowany ale o tym co piszesz to nie mam pojęcia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

brak żółwia, brak womu 1000 sprężarka zapewe na skrzyni, no i 60 km


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7958

ja bym jednak polecal poszukac jakiegos mtz 82. Napewno bedzie latwiej z czesciami , bedzie mocniejszy a spalanie bedzie pewnie nie wiele wieksze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daniel125d    2

Czym sie rózni MTZ 82 od MTZ 562 4x4? mtz 562 jest słabszy prosze wszystko na temat mtz 562 bo mam zamiar kupic ale nie weim nic o nim

 

nie ma reduktora silnik ma innom glowice komory spalania i przeciwwagi na wale dlatego jest słaprzy polecam 82

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romano82    4

u mnie jest taki na chacie. silnik wg innych doniesień ma 69km. reduktor biegów jest. obroty wom 540. silnik pali prawie tyle co mtz 82. inna głowica (komory w głowicy, 4 świece żarowe), inne tłoki, wtryski, kolektor dolotowy, stary typ sprzęgła (reszta taka jak w mtz 82).

pomimo niecałych 70km ciąga pługi 4X35, prasę class 120 cm.

płakać nie ma co. jakoś daje radę. za około 2000 -2500 przy okazji generalnego remontu przerobię ten silnik na taki jak w mtz 82 (wg mnie lepiej pali silnik z komorami wirowymi w zimie).

na to co mam wystarcza w zupełności.

Edytowano przez romano82

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dcnt    13

to samo mnie czeka, jednak brakuje mi pare kucykow w prasie rolce :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kundza150    6

na tabliczce znamionowej pisze właśnie d-242 jednak jest identyczny jak 80 km przyjeżdżało dwóch znawców tej marki z tych co to wszystko wiedzą  i rownież mówią że jest to silnik 80 km tylo coś z tą tabliczką nie tak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Bo one wszystkie tak samo wyglądają czy ma 60 czy 110 koni. Znawcy najwyraźniej nie wiedzą wszystkiego. Dla tego po bloku i tabliczce nie wykapujesz. 

http://www.mtzequipment.com/sites/default/files/manuals/D-243,%20D-245%20OPERATION%20AND%20MAINTENANCE%20MANUAL%20.pdf

http://www.agrofoto.pl/forum/topic/72090-silnik-mtz-558292/

 

 

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kundza150    6

Na bloku silnika jest odlane Mtz 240. Tak więc już nie wiem. Bo i jak mówisz że te silniki mają 65 km to ma swoją moc 16 ton zboża podpinam i idzie jak szatan;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez salas89
      witam mam pytanie o rade w sprawie zakupu białoruski . Uzywana była by do ladowania obornika i wapna  , co rocznego odkopania rowu , wykopania fundamentow pod budowe domu i wielu prac porzadkowych w gospoarstwie . Znajomy chce mi sprzedac 2 białoruski rolnicze w kwadratowej budzie ze wszystkimi łyzkami , widłami , itp posiadaja papiery na jego babcie , chce za to 9500zł ale jedna ma uszkodzony silnik ( brak glowicy) a druga niby sprawna ale nie odpalana od 5 lat , opony troszke kiepskie z tyłu maja (chyba jeszcze orginalne od nowosci). Cena troszke przewyzsza cene złomu wiec duzej straty by nie bylo , tylko czy jest sens sie w to pakowac ? Czy taki jumz moze cos w polu porobic czy juz tylko zlomowisko go czeka ? 
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zapytać posiadaczy ciągników mtz Pronar 82 w wersji sa i tsa o opinie o tych ciągnikach i o tym co należy sprawdzić przy zakupie tych ciągników.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj