Skocz do zawartości
Jolanta23

Ideał faceta farmerki

Polecane posty

Uziu92    1411

Oczywiscie ze c 360 tez moze byc :) .

Jestem pelen podziwu dla was, dziewczyny ze interesujecie sie takimi rzeczami :) .Chcialbym miec taka dziewczyne ktorej nie musialbym tlumaczyc ze olej w silniku wymienia sie czesciej niz co 10 lat i ze w ogóle sie to robi :) i taka ktora choc troszke lubi wies zebym mogl ja tam zabrac i np. pośmigać z nią c 330 lub c 360 o zachodzie slonca w sierpniowy wieczor :) Ale pogadac to sobie moge...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
monia104    8

Uziu92, młody chłopak jeszcze jesteś, korzystaj z życia w sposób właściwy swojemu wiekowi. Na dziewczyny przyjdzie czas, takie w twoim wieku jeszcze nie wiedzą czego chcą od życia, więc nie trać nadziei :) "zachód słońca w sierpniowy wieczór"- romantyk jesteś :) to dobrze, dziewczyny to lubią, te starsze też ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O stary zabiłeś mnie, jak oczkujesz od kobiet wiedzy dot. serwisu pojazdów to powodzenia, a ze śmiganiem c-330...

Ogólnie jak czytam nie które posty w tego typu tematach, to aż się we mnie gotuję, że są faceci których kobietą życia jest kobieta zmaskulinizowana. Wiem jak ważna jest praca/współpraca na gospodarstwie, ale są prace które kobieta powinna omijać z daleka. Nie wyobrażam sobie mojej mamy jeżdżącej regularnie na ciągnikach, czy nawet smarującej kalamitki, takie prace igrają z kobiecością. Rozumiem pomoc w skrajnych przypadkach, ale szukanie dziewczyn o takiej "specyfikacji" jest co najmniej dziwne. Cudownie jeśli się poprosi kobietę o kupno jakiejś części zamiennej to nie sprawi jej to problemu, i jeśli wie na czym polega rolnictwo, czemu w czasie zasiewów facet poświęca jej mniej czasu. Ale jak bym spotkał dziewczynę która mówi mi "bądźmy razem będę zmieniać Ci uszczelki pod głowicą" to chyba bym uciekł od niej dość daleko. Dzisiejsza biurokracja sprawia że każda licząca się Pani Domu czuję się jak bizneswoman. Może ja myślę nie racjonalnie, nie życiowo, i mam nadzieję że nikogo nie uraziłem, ale takie mam zdanie które musiałem wyrazić ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody89    1

Dobry tok myślenia kolego @gospodarny tylko lekko tematy chyba pomyliłeś ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
smieszka111    3

Martina ale troszke karbonu w sprzęcie nie jest zła, zmniejsza wagę i można powiedzieć bezpieczeństwo w niektórych przypadkach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziolka1224    0

Oczywiscie ze c 360 tez moze byc :) .

Jestem pelen podziwu dla was, dziewczyny ze interesujecie sie takimi rzeczami :) .Chcialbym miec taka dziewczyne ktorej nie musialbym tlumaczyc ze olej w silniku wymienia sie czesciej niz co 10 lat i ze w ogóle sie to robi :) i taka ktora choc troszke lubi wies zebym mogl ja tam zabrac i np. pośmigać z nią c 330 lub c 360 o zachodzie slonca w sierpniowy wieczor :) Ale pogadac to sobie moge...

 

gdybyś zaproponował jakiegoś claasa np. axiona 900 , bo wiesz nie wszystkie dziewczyny lubią styl retro... a w sierpniowy wieczór to może lepiej zajmij się siewem rzepaku lub uprawą...

pzdr :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    1411
Napisano (edytowany)

kolego gospodarny1992 a czy ja powiedzialem ze szukam dziewczyny ktora bedzie naprawaic/remontowac/wymieniac czesci czy oleje ? Wspomnialem tylko ze fajnie by bylo gdyby sie w tym troszke orientowala i nie pytala mnie po co ja to robie. Moze zle sie wyrazilem i mnie nie zrozumiales to przepraszam. Sam tez wspomniales o kupowaniu przez kobiety czesci do maszyn a czy jest pomiedzy moim stwierdzeniem dot. "wiedzy o serwisowaniu" a Twoim duza roznica ? Ja mysle ze nie :) a C 330 nie posmigam bo mam awarie chyba ze 2 :)

ziolka1214 classa nie mam ale nie watpie ze jak np. ja bym pokazal dziewczynie c 330 o przykladowej wartosci 15 tys. a ktos inny wspomnianego classa o wartosci pewnie ponad 250 tys. to ja ze swoja 30 to sie schowac moge...

Edytowano przez Uziu92

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
monia104    8

Chyba żadna z nas nie ma zamiaru serwisować ciągników, od tego mamy swoich facetów. Choć jeśli mój mąż coś remontuje albo naprawia to często mu pomagam bo trzeba np. coś przytrzymać, podać itp.Gdzie co się znajduje i mniej więcej jak działa też się orientuję, a w smarach się staram nie grzebać bo później ciężko spod paznokci wydłubać :) i jedyny ratunek w bardzo ciemnym lakierze do paznokci. Części do traktora też niejednokrotnie kupowałam, żaden hit.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zonaRolnika    1

do naprawy nie tykam sie, szkoda paznokci:P a ja lubie miec ladne i zadbane a w smarach nie bardzo :) Chyba ze trzeba jak ktos napisal potrzymac przyniesc albo cos podac.. to nazwy narzedzi znam :D

kupowanie czesci, albo ogolne mniejsze zakupy do gospodarstwa (typu leki, masci czy jakeis male lekkie zakupy) to standard, zadna nowosc, tylko musze miec napisane co mam kupic bo oczywsice cos przekrece :P no i mamy jeden sklep w którym kupujemy wszystko co potrzebne i zawsze jest kupa smiechu w nim :0 ostatnio pojechałam kupic rekawice do inseminacji i mowie ze chce te dlugie zabiegowe.. chlopak mowi ze akurat nioe maja.. a ja bez zastanowienia.. trudno bedzie musiał radzic sobie bez:) hehe mysllam ze ten chlopak z klrzesla spadnie :)

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szczesciara    2

monia co racja to racja, druga para rąk do pomocy to zawsze coś a fajnie czasem razem być nawet w smarze upaćkanym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
monia104    8

@mlody4564 nie mechanik tylko asystent mechanika :) Są prace w których nie biorę udziału, np. wożenie makaronu, w żniwa nie wejdę na przyczepę ze zbożem (pająki :( ), nie orzę itp. Nie jest źle, nie narzekam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody4564    12

@mlody4564 nie mechanik tylko asystent mechanika :) Są prace w których nie biorę udziału, np. wożenie makaronu, w żniwa nie wejdę na przyczepę ze zbożem (pająki :( ), nie orzę itp. Nie jest źle, nie narzekam

Prawdziwa dziewczyna boi się pająków

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtekj1994    0

a ja chłopak nie ma ziemi tylko strasznie lubi rolnictwo i ma chęć poznać dziewczynę z gospodarstwem nawet nie wielkim co myślicie o takim kandydacie na faceta dla farmerki ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dla prawdziwej farmerki facet który nie ma, a chciałby mieć to ideał, bo mógłby się z nią ożenić i pomóc w prowadzeniu i rozwijaniu jej gospodarstwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    52
Napisano (edytowany)

pan i władca rządzi się u ciebie?,a ty tylko "przynieś,podaj,pozamiataj" i to u siebie?

teściów szybko szlag trafi.

jako "maczo"-mnie się podoba taki ideał.

:lol: :lol: :lol:

Edytowano przez wiesmag

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
monia104    8

Pan i władca.... kawał mi się przypomniał:

Ożenił się chłop. Po jakimś czasie spotyka go kumpel i pyta jak tam noc poślubna. A chłopisko na to: Normalnie, jak żeśmy weszli do izby to się rozebrałem, żeby se nie pomyślała że się jej wstydzę, potem dałem jej w gębę, żeby se nie pomyślała że się jej boję, a potem sam się zaspokoiłem, żeby se nie pomyślała że jej potrzebuję....

 

Ale nie kraczmy jak te wrony ;):P:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtekj1994    0
Napisano (edytowany)

ale to zależy od chłopaka czy będzie chciał sonie ustawić dziewczynę czy będzie się liczył z jej zdaniem

ja bym nigdy nie mógł tak żadzie bez brania pod uwagę zdania swoje przyszłej kobiety tak jak to na pisał

wiesmag

 

pan i władca rządzi się u ciebie?,a ty tylko "przynieś,podaj,pozamiataj" i to u siebie?

Edytowano przez wojtekj1994

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody4564    12

heh wy tu mówicie o babskich pracach wykonywanych przez chłopaka , a według mnie to dziewczyna powinna sprzątać prać itp.. ale chłopak nie powinien jej traktować jak kurę domową tylko jak żonę , a żona męża

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    52

@wojtekj1994-pożyjemy zobaczymy.

ładnie gadać to ty se możesz-życie to nie bajka,przyszli teściowie już cię naprostują :lol: typu:"czego ten gołodupiec się rządzi"

po drugie:to nie stwierdzenie-tylko pytanie.

po trzecie:już kilka latek żyję i już widziałem jak teściowie potrafią urozmaicić życie kochanym "dzieciom"-aby im nudno nie było :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
StasiekS    72

Wojtek, ubierz się bo mama się za ciebie będzie wstydzić. Przy okazji wystraszyłeś nam dziewczyny.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    1476

Co do tego stylu "pana i władcy" , "maczo" to przypomniała mi się scena z filmu "gogel mogel czyli galimatias" jak to Ojciec Kasi Zenek , zakazał swojej żonie się odzywać - taka posłuszna żona to aż za dobrze :)

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Tobiasz
      hejka!!
      czy wogóle są takie laski które związały by sie z rolnikiem??
    • Przez kubo123
      Próbowałem się podpiąć pod inny temat ale bez odezwy więc zakładam nowy bo strasznie jestem ciekaw czy kogoś z forum spotkało to co mnie. W Listopadzie do moich drzwi zapukali producenci polskiej edycji relity show "Rolnik szuka żony" nakręcili ze mną kawałek jednak nie podpisałem z nimi umowy na wykorzystanie mojego wizerunku. Słyszał ktoś o tym programie(wiem że pochodzi z Australii a w Niemczech jest kilka edycji)? co o nim myślicie ? a może ktoś się zgodził na udział w nim?? :-)
    • Przez Gorbaczow
      widze ze mój post o dziewczynach w starciu z maszynami cieszy się dość duzym powodzeniem i czytając wpisy nasuneła mi sie pytanie - Jak waszym zdaniem powinna wyglądać (jakie powinna mieć atrybuty) Idealna partnerka życiowa prawdziwego farmera
    • Przez Ansja
      Hej czy rolnicy i rolniczki z Podkarpacia na forum?
      Jeśli tak to z jaich powiatów ?
      Jak u Was wygląda życie na wsi i gospodarstwa rolne w rejonach?
      Samotnych rolników też pewnie wielu chętnych aby poznać kobietę na resztę życia...
    • Przez Lilii
      Zapraszam chętnych
×