Zaloguj się, aby obserwować  
lukas15

Ursus C-360

Polecane posty

lukas15    0

Witam. Czy do ursusa C-360 można założyć filtr na wyjścia hydrauliczne? Filtr muszę założyć ze względu na John Deera żeby olej był czysty.


Moja brygada: Ursus C-360-3P, John Deere 5090R, Bizon ZO56 Super

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wacek21    35

Wymyj skrzynie, zmień olej i bedzie bez filtrów


Fendt 400tyś,John Deere 200tyś,Zetor 150 tyś,jazda 60tką, bezcenna!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jaki olej masz w JD a jaki w C360. nawet jeśli wlejesz agrol to ja i tak starałbym się unikać mieszania tych olejów. bezpieczniej dla JD no chyba że JD też ma swoje lata

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek420    3

Tak jak wacek mówił,ale jak c 360 ma duże wycieki to szkoda do niej wlewać drogiego oleju ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SipmaZ224    81
Napisano (edytowany)

nie ma sensu zakładać jakiś filtrów, trzeba zalać świeży olej mszalny z olejem w JD lub taki sam

Edytowano przez SipmaZ224

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

to sie nie oplaca, zalac 60 olejem po 15-25zl/l, lepiej unikac podczepiania tych maszyn


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas15    0

Nie da się uniknąć podczepiania, bo to chodzi o przyczepy, a czasami to też rozsiewacz i opryskiwacz. Jeśli chodzi o wiek to Jeleń jest nowy.


Moja brygada: Ursus C-360-3P, John Deere 5090R, Bizon ZO56 Super

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

A u Ciebie z głową to wszystko w porządku jest??? Bo ja w życiu bym nic od 360 pod takiego nie podczepił a już napewno nie przyczepę i tu nawet nie chodzi o czystość oleju ale o to że sa to zupełnie inne oleje i na 100% nie sa mieszalne ze sobą. Filtry ci nie pomogą. Po prostu takie mieszanie jest zabójstwem skrzyni JD. Jedyne rozwiązanie widziałem kiedyś że ktoś miał zbiornik z olejem na TUZ i do tego pompa założona na WOM i ona pompowała olej do przyczepy. innego rozwiązania nie widzę.

Edytowano przez Karol445

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas15    0

myślałem nad pompa zewnętrzna w C-360. Jeśli chodzi o to że sa niemieszalne, to po prostu wleje do Ursusa olej taki sam jak w JD.


Moja brygada: Ursus C-360-3P, John Deere 5090R, Bizon ZO56 Super

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj