Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
drajwer12

Deutz Fahr XD4,50 i 4.75

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Deutz
drajwer12    0

witam koledzy jestem nowym urzytkownikiem i mam takie pyatnie a mianowcie chce kupić Deutz xD 4.50 lub 4.75 i pochodnie zależy jaki sie trafi , 4 cylindroey silnik i tak max d 95 km , interezuje mnie jak one sią sprawują i czy mają jakąś elektronike , il mniej wiecej pali , prosze o porade

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    114

Po pierwsze nie xD tylko Dx ;)

Po drugie nie ma modelu 4.75 w serii Dx tylko 4.70

 

Co do elektroniki zdarzają sie z niewielką ilością (EHR, komputer czy PS) ale rzadko bo zazwyczaj spotykane sa wersje wpełni mechaniczne.

Spawują się w miarę dobrze ale jak trafisz na zajechany egzemplarz to cudów się nie spodziewaj...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
drajwer12    0

sory za błędy , a na so zwracać ówagez szczególną przy kupnie tego ciągnika , i ile on mniej więcej pali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

MgrLukash    114

Tak jak w każdym ciągniku: silnik, sprzęgło, skrzynia, hydraulika, układ kierowniczy itp. przyjrzyj się też kabinie czy nie jest mocno zdewastowana...

uważaj też na roczniki bo ludzie lubią je odmładzac :P

 

Co do spalania to się zabardzo niewypowiem bo nigdy dokładnych pomiarów nierobiliśmy ale tak mniej wiecej to Dx4.50 wychodzi jakby bardziej oszczędnny niż Zetory 5340 i 7011 w tych samych pracach :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michaldeutz    7

Kolega wyżej ma racje spali nawet mnie od zetora 7211 wiem bo mam i zetor i deutza więc to przetestowałem.Seria dx były najbardziej udaną serią deutza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Luc826421    4

Witam, u mnie w rodzinie posiadają DF DX 4.31, ma 75kM, jest bardzo oszczędny, brak zbędnej elektroniki, wszystko włączane mechanicznie, spisuje się dobrze, w kosiarce 1,65 pali podobnie jak c 360. Warto sprawdzić czy licznik nie bije już drugi raz od początku, przypuśćmy jak traktor ma 25 lat i ma 4 tys mth to albo ma zepsuty licznik albo w rzeczywistości ma 14tys B).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    114

To jeszcze dobrze jak tylko 2 raz się kręci gorzej jak ze 3 albo 4 :D

Przypuszczalnie niech ciągnik za zachodzie zrobi ok. 1000mth/rok (a nawet może 15000 i 2000mth robic) to po 25latach będzie miał juz 25000mth i to jest jak najbardziej normalny przebieg cwierc-wiekowej maszyny :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malopolanin64    392

NO już kolego nie przesadzajmy że ciągnik robi te 1000mtg rocznie zachodnie ciagniki te mniejsze nie w turze stukają od 300 do 500-600mtg rocznie tak najpewniej sie je spotyka a co do tych modeli to bardzo fajne i zwyjkle właśnie w pełni mechaniczne co jest ogromną zaletą w używanym i już dosc wiekowym sprzęcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    114
Napisano (edytowany)

Handlarze zazwyczaj ustawaja liczniki tak aby na rok wychodziło te 400-600mth w rzeczwistośc mają 2 razy wieksze przebiegi niz jest na liczniku.

Bo jak myslisz czy było by duże zainteresowanie 10 letnimi sprzetami w których sie już liczniki pozamykały i kręcą od nowa? A właśnie takich sprzetów jest najwięcej bo pewnie kupowane sa na zachodzie (najczęściej z francji) maja niższe ceny ze wzgledu na zuzycie a przez to że są młode w RP maożna je lekko odnowic, dopicowac i puścic jako mało uzywany :P

Oczywiście nie twierdzę iż wszystkie takie są bo zdarzają się też takie mało wytłuczone lae to naprawdę rzadko i żeby trafic na taki sprzet to trzeba miec wielkie szczęście :huh: 

Edytowano przez MgrLukash

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malopolanin64    392

Kolego akurat handlarz ustawia je zeby miały rocznie robione 150-200mtg a o przebiegach wiem co nie co bo sporo po niemczech za tym złomem się jeździ i nie po turkach (handlarzach) a bezpośrednio u rolników ale też warto podkręślić że niemieckich rolnikó bo od francuza to bym niczego nie kupił, poprsotu niechluje i gnojorze, sami sie nie myją to jak myślicie czy ciagnik myją albo czy pamiętają o przeglądach i wymianach?? Fakt z francji tanio kupi podmaluje podspawa i wyczyści ale bebechów nie zmienią i wyłomotane to jest nie to przez ogromne przebiegi a przez niechlujstwo żabojadów. Fakt i z niemiec trafiają sie zajechane sprzęty ale jeśli kupi sie od bauera bezpośrednio i wodać co jest na podwórku i ze pola nie ma 1000ha tylko do 100 to powiem że taki sprzęt pochula latami i przebiegi są orginalne a w DF czy slinikach fendta MWM to przebieg 10000mtg przy właściwym urzytkowaniu będzie chodził drugie tyle a nawet u jednego rolnika w fendtcie 615 jak sam mówił było ponad 30000mtg przbiegu i slinik palił i miał moc jak nie jeden nowy (oczywiście silnik ręką nie ruszany) a powiem że jeśli silnik df nie przgrzany i dbany również spokojnie dociagnie kilkunastu a nawet kilkudziesięciu tyś mtg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    114

Albo ja jestem na tyle tępy że nie umiem wykonac prostego dzielenia (mth/lata) albo w twoim regionie są inne tradycje :D

 

Brudasem czy gnojarzem mozna nazwac zarówno niemca, francuza, anglika czy kogokolwiek innego bo prawda jest taka iż w karzdym kraju (nawet w RP) nie brakuje takich osób które mają szeroko pojęty burdel nie tylko jeśli chodzi o maszyny ale i również w domu, samochodzie oraz gdziekolwiek przebywają :P

Ale fakt z fracnji/UK sporo jest szrotów ale w mojej okolicy właśnie głownie od żabojadów sprzety przyciągają...

 

Wiekszośc szanowanych ciagników powinna doczekac przebiegów 30 000mth

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Luc826421    4

Widzę, że wywołałem małe spięcie swoim postem :P . W DX-ach 1.mth= 45 min, a w Agroprimie ok. 90 min. (swoje wyniki popieram stycznością z tymi traktorami) więc motogodzina motogodzinie nie równa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mix    4

Posiada ktoś katalog części do serii DX 4.XX?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez AGEPOWER
      Witam,
      jestem nowy na forum. Zajmuję się od 11 lat silnikami DEUTZ. Chętnie pomogę wszystkim użytkownkom:-) Odpowiem na każde pytanie, doradzę, zdiagnozuję, naprawię.
      Zapraszam do zadawania pytań.

       
    • Przez Krystiano789
      Witam! 5 lat temu wszedłem w posiadanie nowego deutz fahr'a agrofarma 100. Jest to mechaniczna wersja bez żadnego komputera i innych bajerów. Jego moc to 96 km lecz przy zrywaczu przydałoby się pare koni więcej. Ostatnio u znajomego był pewien pan który rozblokował mu Same'a Iron 115 co podobno dało mu to ponad 10km więcej. Czy przy moim Deutz'u idzie taki tunng zrobić jeżeli mam wersje mechaniczną ??
    • Przez misiekbz2
      Witam. Interesuje mnie ten ciągnik ewentualnie 5070D. Czy ktoś miał z nim doczynienia? Jakieś opinie? 
    • Przez PiotrM1234
      Witam wszystkich.
      Szukam ciagnika tak mniej wiecej o mocy od 120 do 150KM. Tylko nie wiem za czym sie rozgladac. Znalazlem lamborghini champion 135 ale nie wiem jak jest z awaryjnoscia, jak chodza te silniki. Prosze o wasze opinie. Z gory dziekuje. Pozdrawiam.
    • Przez rex15
      Witam, w same silver 100.6 od pewnego czasu przestal dzialac licznik obrotów, co może byc przyczyną? Druga sprawa to nie liczy mth, tylko, ze to jest juz od dluzszego czasu i nie przeszkadzalo mi bardzo, ale jak juz pytam o obroty to zapytam i o to jakby ktos wiedzial gdzie szukac przyczyny to bylbym wdzieczny.
×