Rafii

Wymiary uszczelniacza wałka WOM

Polecane posty

Rafii    8

KOledzy prosze o informację jaki jest wymiar uszczelniacza wałka WOM w renault 120.54 z 1992r. Wymieniłem juz dwa(orginalne CLassa) uszczelniacze i po jakimś czasie leci olej. Teraz poszukam jakiegoś Polskiego .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

jesli juz wimieniales to masz numer na opakowaniu, no i na uszczselniaczu,

jesli nie klopot to prosilbym o ten numer


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akowicz111    159

Jak ci leci na orginalnych uszczelniaczach to prawdopodobnie masz już podrobiony wałek. Możesz jeszcze spróbować założyć sprężynkę od minimalnie mniejszego uszczelniacza na ten orginalny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafii    8
Napisano (edytowany)

Właśnie chodzi o to że wyrzuciłem stare uszczelniacze i opakowania i teraz nie mam skąd wziąć wymiarów

Edytowano przez Rafii

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AndyB    12

Witam.Chciałbym się dowiedzieć jak sie dobrać do uszcelniacza na wałku wom. Czy wyciągając wałek do tyłu bo chyba tak sie to robi nic mi w moście nie spadnie i pózniej go się wsunie bez problemu. Czy trzeba spuścić olej. Prosze o jakieś informacje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafii    8

Kolego olej niestety trzeba spuścić . Odkręcasz pokrywkę na 4 śruby na wałku i wyciągasz , musisz tylko uważać bo wyciągniesz to razem z wałkiem. Ja wyciągnąłem i włożyłem z powrotem i nic się nie stało.

Do kolegi co szuka uszczelniacza. Też miałem problem bo wymieniłem na oryginalny i leciał. Wziąłem zmierzyłam wałek pojechałem do sklepu z uszczelniaczami i kupiłem minimalnie mniejszy polski uszczelniacz. Dodatkowo jeszcze skróciłem jeszcze sprężynkę i już rok jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AndyB    12

dzieki za rady w poniedziałek biore się za naprawe spróbuje też zmienić simmeringi na tej dolnej osi od podnosnika bo też troche kapie olej tyle że tam powinny być specjalne od renault o wymiarze 60x99x13/15 a ja mam 60x100x13 zobacze czy da się je wcisnać różnica w wymiarze niewielka tylko w cenie ogromna za ten orginalny chcą150zł a ten normalny kosztował 7,50zł tak że chyba warto sie pomęczyć z dopasowaniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AndyB    12

Miałeś racje dało sie wcisnąć choć trzeba trochę pomysleć jak. Więcej gimnastyki jest przy wyrwaniu starych.

Wymieniłem też uszczelniacz na wom-ie. Pasuje simmering 52x68x10 choć wałek ma 52,5mm jak to u renault.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Witam, u mnie w 110.54 też cieknie z WOM, zakupię w ciemno ten simering co pisałeś wyżej (oby pasował). Mam jeszcze pytanie co do oleju - czy jak wyjadę na skarpe tyłem to olej powinien przelać się na przód??? Jak w c360 robie pompę olejową to nawet przy max poziomie olej przelewa się na przód i można kręcić :)

Jaki olej przychodzi do skrzyni??? Pytam bo nowy zakup a nie wiem czy one mają wrażliwą hydraulike (pełen mechanik)?? Jak wygląda sprawa mieszania tego oleju z hipolem? Bo ten co jest to na miarce nie wygląda na hipol.

Z góry dziękuje za poważne odpowiedzi Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxx20    2

Kolego zastosuj jakiś olej utto 10w30 i powinno być dobrze np agro utto 10w30 lub total mpv lepiej nie mieszaj oleju z hipolem i żadnym innym .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

mieszać nie zamierzam ale w moich sprzęcie na hydraulikę jest hipol - to by jeszcze uszło ale sąsiad ma wszystkie sprzęty na hipolu i tu dla mnie jest problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegow czy orientuje sie moze ktos jakie sa wymiary uszczelniacza silownika wspomagamnia w renault 110.54 a po drogie jak wyjac ten bolec ktory laczy silownik z kolem czy to jest na gwincie ? czy wyciaga sie to na gorze tego bolca jest naciecie w kolo czy jest to po to zeby wsadzic tam jakas breche zeby go wyciagnac ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    637

Kolego w poprzednim temacie odpowiedziałem na Twoje pytanie odnośnie katalogów internetowych... Zastosuj się do poleceń, otwórz stronę z katalogiem i tam masz wszystko... Dosłownie wszystko! Łącznie z numerami katalogowymi poszczególnych części.:-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
Dnia 1.02.2013 o 08:04, Rafii napisał:

Kolego olej niestety trzeba spuścić . Odkręcasz pokrywkę na 4 śruby na wałku i wyciągasz , musisz tylko uważać bo wyciągniesz to razem z wałkiem. Ja wyciągnąłem i włożyłem z powrotem i nic się nie stało.

Do kolegi co szuka uszczelniacza. Też miałem problem bo wymieniłem na oryginalny i leciał. Wziąłem zmierzyłam wałek pojechałem do sklepu z uszczelniaczami i kupiłem minimalnie mniejszy polski uszczelniacz. Dodatkowo jeszcze skróciłem jeszcze sprężynkę i już rok jest ok.

Witam!  W jakiej renówce wyciągałes ten wałek? Ja mam 106.54 i teź cieknie, czas to naprawić, ale nie wiem czy cos w srodku we skrzyni nie spadnie podczas wyciagania wałka! Mam prosbę, opisz dokladnie jak to zrobić!  Pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj