Rafii

Wymiary uszczelniacza wałka WOM

Polecane posty

Rafii    8

KOledzy prosze o informację jaki jest wymiar uszczelniacza wałka WOM w renault 120.54 z 1992r. Wymieniłem juz dwa(orginalne CLassa) uszczelniacze i po jakimś czasie leci olej. Teraz poszukam jakiegoś Polskiego .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

jesli juz wimieniales to masz numer na opakowaniu, no i na uszczselniaczu,

jesli nie klopot to prosilbym o ten numer


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akowicz111    159

Jak ci leci na orginalnych uszczelniaczach to prawdopodobnie masz już podrobiony wałek. Możesz jeszcze spróbować założyć sprężynkę od minimalnie mniejszego uszczelniacza na ten orginalny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafii    8
Napisano (edytowany)

Właśnie chodzi o to że wyrzuciłem stare uszczelniacze i opakowania i teraz nie mam skąd wziąć wymiarów

Edytowano przez Rafii

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AndyB    12

Witam.Chciałbym się dowiedzieć jak sie dobrać do uszcelniacza na wałku wom. Czy wyciągając wałek do tyłu bo chyba tak sie to robi nic mi w moście nie spadnie i pózniej go się wsunie bez problemu. Czy trzeba spuścić olej. Prosze o jakieś informacje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafii    8

Kolego olej niestety trzeba spuścić . Odkręcasz pokrywkę na 4 śruby na wałku i wyciągasz , musisz tylko uważać bo wyciągniesz to razem z wałkiem. Ja wyciągnąłem i włożyłem z powrotem i nic się nie stało.

Do kolegi co szuka uszczelniacza. Też miałem problem bo wymieniłem na oryginalny i leciał. Wziąłem zmierzyłam wałek pojechałem do sklepu z uszczelniaczami i kupiłem minimalnie mniejszy polski uszczelniacz. Dodatkowo jeszcze skróciłem jeszcze sprężynkę i już rok jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AndyB    12

dzieki za rady w poniedziałek biore się za naprawe spróbuje też zmienić simmeringi na tej dolnej osi od podnosnika bo też troche kapie olej tyle że tam powinny być specjalne od renault o wymiarze 60x99x13/15 a ja mam 60x100x13 zobacze czy da się je wcisnać różnica w wymiarze niewielka tylko w cenie ogromna za ten orginalny chcą150zł a ten normalny kosztował 7,50zł tak że chyba warto sie pomęczyć z dopasowaniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AndyB    12

Miałeś racje dało sie wcisnąć choć trzeba trochę pomysleć jak. Więcej gimnastyki jest przy wyrwaniu starych.

Wymieniłem też uszczelniacz na wom-ie. Pasuje simmering 52x68x10 choć wałek ma 52,5mm jak to u renault.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Witam, u mnie w 110.54 też cieknie z WOM, zakupię w ciemno ten simering co pisałeś wyżej (oby pasował). Mam jeszcze pytanie co do oleju - czy jak wyjadę na skarpe tyłem to olej powinien przelać się na przód??? Jak w c360 robie pompę olejową to nawet przy max poziomie olej przelewa się na przód i można kręcić :)

Jaki olej przychodzi do skrzyni??? Pytam bo nowy zakup a nie wiem czy one mają wrażliwą hydraulike (pełen mechanik)?? Jak wygląda sprawa mieszania tego oleju z hipolem? Bo ten co jest to na miarce nie wygląda na hipol.

Z góry dziękuje za poważne odpowiedzi Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxx20    2

Kolego zastosuj jakiś olej utto 10w30 i powinno być dobrze np agro utto 10w30 lub total mpv lepiej nie mieszaj oleju z hipolem i żadnym innym .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

mieszać nie zamierzam ale w moich sprzęcie na hydraulikę jest hipol - to by jeszcze uszło ale sąsiad ma wszystkie sprzęty na hipolu i tu dla mnie jest problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegow czy orientuje sie moze ktos jakie sa wymiary uszczelniacza silownika wspomagamnia w renault 110.54 a po drogie jak wyjac ten bolec ktory laczy silownik z kolem czy to jest na gwincie ? czy wyciaga sie to na gorze tego bolca jest naciecie w kolo czy jest to po to zeby wsadzic tam jakas breche zeby go wyciagnac ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    635

Kolego w poprzednim temacie odpowiedziałem na Twoje pytanie odnośnie katalogów internetowych... Zastosuj się do poleceń, otwórz stronę z katalogiem i tam masz wszystko... Dosłownie wszystko! Łącznie z numerami katalogowymi poszczególnych części.:-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
Dnia 1.02.2013 o 08:04, Rafii napisał:

Kolego olej niestety trzeba spuścić . Odkręcasz pokrywkę na 4 śruby na wałku i wyciągasz , musisz tylko uważać bo wyciągniesz to razem z wałkiem. Ja wyciągnąłem i włożyłem z powrotem i nic się nie stało.

Do kolegi co szuka uszczelniacza. Też miałem problem bo wymieniłem na oryginalny i leciał. Wziąłem zmierzyłam wałek pojechałem do sklepu z uszczelniaczami i kupiłem minimalnie mniejszy polski uszczelniacz. Dodatkowo jeszcze skróciłem jeszcze sprężynkę i już rok jest ok.

Witam!  W jakiej renówce wyciągałes ten wałek? Ja mam 106.54 i teź cieknie, czas to naprawić, ale nie wiem czy cos w srodku we skrzyni nie spadnie podczas wyciagania wałka! Mam prosbę, opisz dokladnie jak to zrobić!  Pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj