Zaloguj się, aby obserwować  
mchammer

Silnik

Polecane posty

mchammer    0

Mam pytanie ponieważ spotkała mnie dość niemiła awaria. Mianowicie czy można i czy oczywiście pasuje silnik od mtz 82 do mtz 52. Jesli pasuje to czy wiążą sięz tym jakieś przeróbki i komplikacje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    18

sprawdz czy pasuje na mocowanie do obudowy sprzęgła to naprawdę jest niespodzianka żeby załatwić silnik od mtz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mchammer    0

Niby łatwo sprawdzić jak się ma taki aczkolwiek nie posiadam od 82 i myślałem, że ktoś pokusił się o przekładkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mchammer    0

Powstał cholerny problem bo nie możemy nigdzie wału dostać. Jakiś nietypowy, dopoytam jutro ojca, ale nie wiem czy nie chodzi o to, że na każda stopę nie jest rozprowadzane smarowanie tylko jakoś przez wał. 3 wały były już w rękach i nic z tego. Może ktoś się spotkał z czymś takim, ciągnik z niemiec rocznik coś około 1980. Silnik około 65 km, wstepna komora spalania, podgrzewanie świecami żarowymi. Każda informacja cenna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mchammer    0

Cóż temat chyba do zamknięcia, bo bylismy już w dwie agromy i dwa specjalistyczne sklepy odpowiedziały, że nie jest możliwe osiągnięcie tego wału.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

firma Agrom tel. 857103345, fax 857103919(w przeszłości Agroma Czarna Białostocka, krajowy dystrybutor części ze wschodu na Polskę), Mają stare zapasy i są oblatani w temacie mtz jumz

 

oraz firma Verde z Sokółki

http://www.mtz-verde.pl/kontakt.html

Edytowano przez zorzyk2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

ja mam silnik D-240 w 52 takiego kupiłem lecz odlewy nie różnią się tylko w środku skrzynia brak żólwia zajaca i womu 1000. Sprzegło musisz przełożyć ze starego silnika bo od 82 nie podejdzie


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To kupiłeś mtz-ta 52?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Kolega ma MTZ 50 do wywalenia na złom, bo okazało się, że trzeba planować blok, bo cały czas wywala uszczelkę pod głowicą. Reszta silnika jest sprawna. Jak znajdę trochę czasu to będę go demontował, i pójdzie na złom, bo nie opłaca się robić. Jak to jest jeszcze aktualne to daj znać na PW. Coś pomyślimy. Niby oznaczenie silników jest inne (d50 w MTZ 50 i d60 w MTZ 52), ale różnią się one tylko mocą, więc powinien pasować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj