Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
kombinator18

Massey ferguson 675 Turbo i pochodne

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Massey
kombinator18    18

Witam Panowie wielka prosba opisal by mi ktos najlepiej pokazujac na zdjeciach jaka wajcha co do czego

bo mam zamiar kupic ale za cholere niemoglem sie dzis polapac co i jak.

Np podnosnik tylko zdolalem podniesc do gory a niewiedzialem jak opuscic wajche przesuwajac w dol nie reagowal.

Posiadal 3 wajchy do zmiany biegow.

 

Z gory dziekuje za opisanie i stawiam Flache "krowe" :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil07147    8

3 biegi i wsteczny żółw zając na drugiej a 3 polowe szosowe(patrząc od lewej strony) podnośnik pierwsza dźwignia ustawienia podnośnika Siłowa druga pozycyjna pierwsza podnosi po przesunięciu w stronę silnika a druga musi być do końca w przeciwnym kierunku druga jest pozycyjna...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

luckywasak    15

W 4512 któraś z dźwigni od podnośnika jest odwrotnie. W 675 jest tak:

lewa dźwignia, przesuwając od tyłu do przodu: pozycja dół -> pozycja góra -> stały wydatek -> siłowa góra -> siłowa dół.

lewą dźwignią podniesiesz jeśli prawa (czyli regulacja siłowa) jest ustawiona na podnoszenie (do tyłu)

 

Na prawym błotniku może być mała dźwigienka do łączenia wydatku dwóch pomp (podnośnik ustawiasz na stały wydatek i pompa zamiast do podnośnika, tłoczy do obiegu hydrauliki zewnętrznej)

 

Pod siedzeniem jest małe pokrętło do regulacji szybkości opadania ramion podnośnika.

 

Po prawej dwie dźwignie hydrauliki zewnętrznej z pokrętłami do przestawiania na obieg 1-stronnego i 2-stronnego działania (wykręcone -> jednostronne, wkręcone -> dwustronne)

 

Dźwignie biegów: lewa w układzie H (po kolei: wsteczny, 1, 2, 3), środkowa to półbieg (góra -> wolniejszy, luz, szybszy), prawa dźwignia to reduktor (tak samo jak półbieg)

 

Reduktor podczas odpalania musi być na luzie

 

Zamiast środkowej dźwigni może występować mała dźwignia pod kierownicą (jeśli półbieg jest przełączany pod obciążeniem)

 

Blokada tylnego mostu - pedałem w podłodze, przedni napęd - przyciskiem przy kierownicy.

 

Wałek dźwignią po lewej stronie (pociągnąć w górę i do przodu), włącza się bez użycia sprzęgła. Zmiana prędkości WOM przez wymianę końcówki wałka.

 

Cała reszta jest oczywista. Ewentualnie tylne światła robocze: trzeba "wycisnąć" przycisk po lewej stronie kierownicy i włączyć światła pozycyjne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez tomas318
      witam naprawiam pompy i inne części hydrauliki siłowej nie tylko do kazdego modelu traktora komabjnu lub innego sprzetu rolniczego . W razie pytanie prosze pisac prywatna wiadomosc . Pozdrawiam 
    • Przez Barm03
      Szanowni agrofotowicze :), nabyłem ostatnio bardzo ciekawy egzemplarza masseya fergusona 152 ze skrzynią multipower. Niestety po oględzinach okazało się, że półbieg nie działa, przerzucałem wajchą góa dół i nie było żadnego efektu. Ktoś miałł z tym do czynienia ? Mógłby się coś na ten temat wypowiedziec ?
    • Przez Pablo1992
      Witam. Kupilem MF 399, 1996 r. I wydaje mi sie ze nie dzialaja niektóre kontrolki na konsoli i mialbym prozbe ze moze komous by sie chcialo zrobic zdjecia kontrolek wszystkich jakie sa w swoim MF i wrzucic do galeri lub wysac mi na e-maila. Z góry dziekuje.
    • Przez lexiflexi
      4 raz przez 12 lat urwał mi się wał korbowy w mfie 560... po 3 razie zmieniłem cały blok nowy wał i po 3 latach znowu urwał się ... robili to mechanicy w zakładzie nie miałem wglądu takiego jak to było robione a kasę wzieli dużą... jedyne co widzialem to już złożony silnik i specjalnie umalowali go bo blok był żólty i nie ładny ... teraz dopiero okazało się że oprócz bloku wsadzili mi pompe wtryskowa od tamtego nie wiadomo jak było z wałem ... na panewkach jest jakiś symbol 01 a na oryginalnych jaki jest ? Teraz tak... czy warto robić silnik ( koszt ok 4000-5000 zł) czy kupić silnik ( do 4500 zł) ... Był z nim tez problem że nawet jak stał nieruchomo to jak się wcisneło gaz w podłogę to dymił na czarno ... co było tego przyczyną ? odpowiedzcie na te 2 pytania ... z góry dziękuję ...
    • Przez przemek230591
      Witam mam problem z podnośnikiem u mojego mf 394f. Problem polega na tym iż po osiągnięciu przez ramiona górnej pozycji ciagnik jest jakby przyduszany jakby coś go blokowało, wygląda mi to tak jakby nie działał zawór przelewowy miał ktoś podobny problem? Poza tym za siedzeniem po odkreceniu zaślepki znalazłem dwie dźwignię jak by od regulacji, wiecie do czego służą 
      Doraźnie zastosowałem taki ogranicznik na dźwigni jak na drugim zdjęciu


×